Kadınların regl döneminde çıkardıkları kavgalardan kolayca ''ama regldim'' diyerek sıyrılması sizce adaletsizlik mi?

Kadınların regl döneminde çıkardıkları kavgalardan kolayca ama regldim diyerek sıyrılması sizce adaletsizlik mi?
Kadınların regl döneminde çıkardıkları kavgalardan kolayca ''ama regldim'' diyerek sıyrılması sizce adaletsizlik mi?
Cevapla