Kadınların erkeklere yaptığı haksızlık?

Sadece kendi cinsiyetlerini ön plana çıkarıp sadece kendi dertlerini gündemde tutmaları olabilir. Halbuki iki cinsiyetin de zorlukları var, sorunları var. Sürekli kendi cinsiyetini öne süren kadınları, ya da bir erkek, başka bir erkeğe ya da kendisine yapılan bir haksızlığı anlatırken "ama erkekler de şunu yapıyor" demeyi, o haksızlığı aklamak olarak görüyorum. Sizce nasıl düşünüyorum?

Kadınların erkeklere yaptığı haksızlık?
Cevapla