Kadın olmanın mağdur ve haklı sayılmak için yeter sebep haline getirilmesine erkekler neden tepki vermiyor?

Kadınları geçtim de bu eğilime erkeklerin de tepki vermeyip pek çok yerde destek olması komik değil mi? Erkekler aleyhine bunca çifte standart varken durum sanki tam aksiymiş gibi kadınların daha da kayırılması ve dolayısıyla erkeğin sırtına daha da yük yüklenmesi eğilimlerine bir erkek nasıl tepki vermez? Sadece meriçlikle açıklanabilir mi bu sizce?

Kadın olmanın mağdur ve haklı sayılmak için yeter sebep haline getirilmesine erkekler neden tepki vermiyor?
Cevapla