Kadın hakları derken erkekler ezildi? Gerçekten mi?

Şu yaşıma kadar toplumsal olarak erkekleri düşünen tek bir yapı dahi göremedim. Muhtemelen birileri çalışmazsa 60 yaşına gelsem de göremeyeceğim. Kadının yaptığı her şeyi aklayan ve meşrulaştıran, ancak erkeğin ölümüne bile "oh" çeken eşitlikten bahseden sözde feminist zihniyetin en kısa zamanda kökünün kuruması dileğiyle...
Nasıl olmuş sizce?

Kadın hakları derken erkekler ezildi? Gerçekten mi?

Güncellemeler
+1 yıl
Erkeğin ezildiği çok fazla durum var. Öncelikle işyerinde kadına göre hep bir tık daha dikkatli olmak zorunda. Hep daha güçlü olmak zorunda. Daha çok çabalamak zorunda. Çünkü bu toplum kadına değer veren toplum... Erkekleri sevmez emin olun buna ;)
Güncellemeler
+1 yıl
Şunu anlamadınız! Bakın arkadaşlar! Sizin bahsettiğiniz olaylara tüm devlet ve toplumlar (geri kalmış bazı toplumlar hariç) karşı! Ama benim bahsettiğim erkeğin ezilme durumu bizzat DEVLET, KANUNLAR, MEDYA aracılığı ile yapılıyor. Sömürlüyor erkek, yok ediliyor.
Kadın hakları derken erkekler ezildi? Gerçekten mi?
Cevapla