Bu ülkede neden hertürlü suç kadına atılıyor?

Kocası sorunlu geçimsiz bir tipse kadını suçluyorlar , düzgün erkek seçseydin diyorlar. Kadın cazgır bir tipse erkek o kadından çekiyorsa yine kadını suçluyorlar. Erkek aldatıyorsa yine kadın suçlu , kadın aldatıyorsa zaten kadın suçlu. Erkek bakımsız kel göbekliyse kadın dırdırı evliyken ne yaşadı kadın bakmıyor diyorlar kadını suçluyorlar , kadın bakımsızsa zaten kadın suçlu. Ha bir de erkeklerin çoğu düzgünmüş. Bana bir tane denk gelmedi o düzgün erkekler çevreme bakıyorum onlara da denk gelmemiş. Düzgün erkekle muhatap olan kadın var mı?

Bu ülkede neden hertürlü suç kadına atılıyor?
Cevapla