Polise mukavemet gösteren kadın olayında polisler açığa alındı. Bu ülkede adalet neden hep tersinden işliyor?

Kadıköy'de maskesiz gezen kadını göz altına almak istemiş polis o da direnmiş. Netice olarak polisleri açığa almışlar.


yani bu ülkede adalet kim haklıysa onu mu cezalandırıyo anlamadım ben. Gerçi herkes maskesiz dolaşıyor bu kızı mı bulmuş polis gözaltına alacak onu da anlamadım elimi sallasam maskesiz insana çarpıyor, kız sarışın biraz da açık giyimli diye hemen haksız dememek lazım genel olayı bilmek lazım. Anlatılan kadarına bakarsak polisler haklı. Bilmiyorum ya bu adalet neden doğru değil insanı üzüyor.
Polise mukavemet gösteren kadın olayında polisler açığa alındı. Bu ülkede adalet neden hep tersinden işliyor?
Cevapla