Ülkemizin polisi neden vatandaşını mağdur bırakıyor?

Yurt dışından geldim tek başına İstanbul'a. İnsanlar o kadar acımasız ki. Gece saat 1'de yolumu kaybettim. Grand Bazaar denen bir yere düştüm. Aşırı ıssızdı. Şarjım yüzde 1 idi. Neler hissettiğimi bilseniz ölmek istersiniz.

Polisi aramak zorunda kaldım. Kendimi tehdit altında hissediyorum dedim. 2 kere aradım polisi. 1 saat bekledim ve polis gelmedi. Taksici geldi beni almadı kısa mesafe diye. Sonra başka bir taksiciye 100 tl verdim beni götürdü. O kadar çaresizdim ki. Hissiyatımı kaybettim. Bu travmamı asla unutmayacağım. Herhangi bir polis felan da gelmedi şok oldum.

Ülkemizin polisi neden vatandaşını mağdur bırakıyor?
Cevapla