(boş linçlerinizi kaldırıyorum boşuna uğraşmayın)
Biz polisleri neden bu yönde yargılıyorsunuz?
(boş linçlerinizi kaldırıyorum boşuna uğraşmayın)
Ne kadar acayip değil mi hayatı iyiyken bı sıkıntısı yokken polise, jandarma ya sallayan lar afedersiniz ama g*tleri sıkışınca hemen onlara koşuyor madem o kadar herifsiniz niye yardım istiyor sunuz ihtiyacımız oldigi halde o zaman niye polise ona buna sallıyorsunuz ya 😊😊😊
Bu yorumun alnı olsa öpülürdü
Bak güzel kardeşim ben ehliyetsiz motor sürüyordum ki iş yeri motoruydu ekmek parası yani polis durdurdu durdum başka bi motorcuya dur işareti yaptı altındaki motor çöplüktü en fazla 50 le falan gidiyordur herhalde plaka kask hiçbişeyi yoktu dur dedi sallamadı bile araba hemen dibinde atlasa 50 metre ilerde durduracak aman neyse boşver işareti yaptı diğerine nasıl olsa bi tane eşşek durdu ceza da yazacak gelip bana 5400 tl ceza kesti şimdi ben bu polisin anasına avradına sövmiyeyimde ne yapayım ayrıca çok beddua ettim inş o yaptığı haksızlık çoluğundan çocuğundan çıkar gün yüzü görmez inşallah sonra 20 gün sonra mecburiyetten bidaha binmek zorunda kaldım gene ceza yedim bu sefer de 5600 tl ki polise bi ton dil döktüm abi yazıldım vallaha alacam zaten binmiyorum normalde aciliyetten dedim dinlemedi 2. Polis insafsızdı hadi ona eyw ama birinci polis varya çoook beddua ettim ona inşallah ocağı yıkılır
Ben memnunum bir motosikletli olarak. Trafikte en az çevirmeye ben giriyorum, aradan geçtiğimi gören polis ceza yazmıyor, ruhsatım bir kere bile yanımda olmamasına ragmen ceza yemedim, birkaç defa ehliyetim evdeyken yakalandım gerçegi söyledim ceza yazmadı. Normalde yukarıdaki durumlarda ya para cezası yazilır ya da ehliyet puanı duşürulür. Ha benimde hoşuma gitmeyen birşey yok degil ama onuda çözmeye polislerin gücu yetmez bence. Ülkemizde basın özgürlüğú baskı altında. Ondada polisin yapabileceği birsey yok. Halkın tercihleri dogrultusunda oluyor.
@kovmireem 😂
Boşversene bunu, zaten insanları hiçbir şekilde tam anlamıyla mutlu edemezsin. İnsanın içine dokunuyor biliyorum ama maalesef değiştiremeyeceğimiz şeyler bunlar.
Cevap
18Cevap
Polis devletin değil hükümetin polisi olunca tepki de olması gayet normal.
Sizler yasa uygulayıcısınız, AKP savunucusu değil.
AKP kongrelerinde işlem yapmayıp gariban vatandaşı bulduğunuzda ümüğünü sıkarsanız elbette yargılanırsınız toplum nezdinde.
Şu görüntülerden rahatsızlık duymuyorsanız, vicdanınız sızlamıyorsa diyecek çok da bir sözüm yok.
Trafikte ilerlerken kimlik kontrolü için durdurulduk. Üzerim arandı ve kaldırıma geçip elimi cebime soktum. Bunu gören polis "beyefendi eli cebinde dünya s*kinde değil" dedi. Araca bir şey bulup ceza kesti.
Sırf bu dediği için cimere yazacaktım bil bakalım ne oldu? Gelen ceza kağıdında baska bir kadın memurun ismi yazıyordu.
Evet adaleti saglamıyorsunuz, görevinin kanun korumak. Ama içinizde üniformayı giyip kendini ilah zanneden kişiler var.
Genelleme yapmayın herkes aynı değil her meslek gurubunda olduğu gibi burada da illa ki bu tür insanlar var
Genelleme yapmıyorum sadece bu kişiler çoğunluk olarak teşkilatta mevcut.
Hiç olan kişiler bekçi olup ahkam kesiyor :)
Üniforma ve kimlik hersey.
Benim sitemim bu kesime, görevini layıkıyla yapan memurlarımıza lafım yok. Ayrıca bir şehit polis akrabam var.
Şu habere bakar mısın?
Benim astsubay arkadaşım hafta sonu yasağında hususi olarak 1 saatlik uzaklıktaki Anadolu yakasına kahvaltı yapmaya gidiyor. Neden? Yasak yok.
Gecenin saat 2'sinde memleketten gelen babasıyla Taksime gezmeye gidiyor. Neden yasak yok!
Şimdi benim dışarı çıkma iznim var, ben arabada babamı alıp sağa sola gidemem. Polis kontrol noktasında izin kağıdı gösteririm, yanımdakine de sorar, ama benim yerimde araçta kolluk görevlisi olsa yanındakilere bakmadan buyur geç devrem der gönderir. Bu mu yani hak, hukuk, adalet?
Sokağa çıkma yasağını ihlal etti diye kağıt toplayıcısı babaya para cezası kesildi! Cezalar sadece fakire mi var? ↗
🇹🇷🇹🇷🇹🇷ben polisimi askerimi seviyorum bu vatanı korumak için hepimiz canımızı veririz 🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Sizin gibi bizi destekleyen halkın olması inanın bize güç veriyor, teşekkürler 🇹🇷
😭🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷ben sizleri çok seviyorum 🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Boş boş konuşuyorlar işte ama bazı polisler gerçekten küçük dağları kendi yaratmış gibi hareket ediyorlar belindeki silaha güveniyorlar ama polise askere laf söyleyen vatan hainidir alçaktır aşağılıktır
Sanırım en haklı bulduğum yorum bu oldu
Amin 🇹🇷
Adaletin ne demek olduğunu bilmeyenler, istiyorlar ki polis, her yakaladığı suçlunun kafasına sıksın.
polis hakimin ve savcının ayak işlerini yapar doğru. millet de çok bi yetkisi varmış gibi size yükleniyor fakat emniyet müdürleri bile savcının emrinde çalışır, savcı onların adli amiridir
Ülkede kim görevini düzgün yapıyor? Anayasa mahkemesi başkanı me dedi ülkede yüzde 52 yargılamalar adil değil dedi. Şimdi diyeceksin eee bizle ne alakası var. Hakimin önüne götüren dosyayı hazırlayan kim?
Kraldan çok kralcı kesilme olqbilir mi?
Şiddet kullanma vs.
Türk polisi nerde şiddet göstermiş? Bizden daha merhametlisi yok emin olun, gidin ABD polislerine bakın suçluyu gördükleri anda onu orda acımasızca indiriyorlar
Her gün o kadar türlü insanla uğraşıyoruz ki kolay değil bunlar
Kötü örnek midir sizin için?
Ben işiniz kolay demedim ayrıca.
Kolluk kuvveti güç gösterisi yapma görevinde değildir. Ayrıca dışarda gariban insana maske cezası kesip parti kongrelerindekileri seyredenleri de siz medyadan görüyorsunuz değil mi?
Polis her devirde iktidardaki siyasi partinin emrine girmiş ve adil davranamıyorlar. Bu nedenle polise güven yok. Trafikte ise malum rüşvet çarkı.
Nadir de olsa içerisinde çok düzgün, insan ve insancıl, vatan sever, hakkaniyetli davranan, helal süt emmiş, cemaat ve tekkelerden uzak, düzgün ahlaklı Devletin memurları da var ve onlar geleceğimizin güvencesidir. Ama istisnalar kaideyi bozmuyor.
Polislerin sadece gerektiği yerde görevini yapmadığı zamanlar çok oluyor
Haklısın zaten dünya ya baktığımızda bizim polislerimiz gibi polis olmadığını görüyoruz
Polisler görevini yapar, ben her zaman üst makama bakarım, ona eleştiri yaparım. Zart diye atlamam. Düşünmeyi ve sorgulamayı bilmeli, sevgiler.
devlet düşmanları ve komünistler polisleri sevmez
Kesinlikle
bana kalırsa topunu sabun yapacaksın
Bunu ben dersem linç yiyorum :D zalim gaddar polis diye
sen deme:) yap :)
Onların artistlikleri de zaten bizim koca oğlan tomayı görene kadar :D
:) aynen. acıma itlere:)
Ah ah geliyor kudurmuşlar sen onu benim karşımda demeye yüreğin yetmez böyle klavye başında sallamaya benzemez hadi şimdi uza
Sana o lafı yediririm ben devlet memuruyum bu halkın sizin güvenliğiniz için uğraşıyorum senin bana hakaret etmeye hakkın yok nankörsün Allah sizin gibileri bildiği gibi yapsın
Devlet memuruna hakaret etmenin cezasına bak derim!
Basit Hakaret Suçu Cezası (TCK 125/1)
Suçun basit şeklinde, hakaret suçunun cezası 3 aydan 2 yıla kadar hapis veya adli para cezasıdır. ... Suçun basit şeklinde hakim ya hapis cezası ya da adli para cezası verecektir. Her iki cezanın aynı anda verilmesi mümkün değildir
Ben devlet memuruna hakaret etmiyorum ben bana haksızlık yapanlara isyan ediyorum ayrıca öyle egoist egoist karşımda olsa yok öyle olur yok klavyeden artistlik yapma yaparsam ne olur mk ya açık adresimi yazayım istersen gel karşımda öyle egoist egoist konuş bakalım asıl ozmn ne oluyor görelim
Küfür de ediyorsun senin gibileri biz çok gördük karakolda kedi gibi oluyorsunuz itin evlatları
Sana kemik de atmadım halbuki karşıma geçip aslan kesilen sensin haddini bil seni çok barındırmazlar
Aslan her yerde aslandır polisin yanında kedi gibiyiz üzerindeki üniformaya saygıdan ama onlar karaktersizlik yaparsa susacak değiliz polisse polisliğini bilsin normalde biraz fazla ileriye gittiğimi düşünmüştüm kuyruk acım var yalan yok onun siniriyle sana kükredim diye ama maşallah sende sapına kadar hakediyormuşsun havalara bak havalara
Bana taş atana gül atmam bu bir
Madem o kadar aslansın yaparım keserim diyorsun ya, yaz madem sen adresini artık merdivenden falan mk düşersin ayağın takılıp onu bilemeyiz
Biza sataşana biz de karşılığını veririz aslan
Burası anaokulu değil
Sen geldin kendin dalaştın ne karektersizliğimi gördün
Gelmiş kuyruk acısını bana kesiyor işte gücün böyle klavye başında yeter senin sana cezanı kesmiş devrelerim az bile umarım daha çok yersin
Kuduruk seni köpüklerini her yere akıttın
E hanii sen en son adres falan yazıyordun? Ne oldu vah vah, ben demedim bak sen dedin şunu yaparım bunu yaparım diye
Neyse arkamdan havlamaya devam et benim reel de senin gibi itlerle uğraşmam gerekte malum görevmin başındayım
Bir daha da yapamayacağın şeyin ahkamını kesme aslan.
Sen daha burda havlıyor musun ya bu kadar takıntılı olma üzerler seni
Aynen çok var boyleleri
Kesinlikle çok doğru söylüyorsun
Aldırma öyle diyenlere iyi vazifeler :)
Teşekkürler 🇹🇷
Kral alış bunlara sen yenisin galiba
Alışamıyorum ya cahil yorumlara
Nerde görev yapıyorsun sen?
oo meslektaşım nerde görev yapıyorsun?
Malatya devrem, sen?
Ank
Kayısılar senden artık :)
Haklısın
Guzel soru.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?