Biz polisleri neden bu yönde yargılıyorsunuz?

Bu konuda o kadar çok eleştiri alıyoruz ki, sormadan edemedim
Şöyle ki ülke de bazı yolunda gitmeyen olaylar hakkında polisleri linçleyen tayfa var "Siz polisler adaleti sağlayamıyorsunuz" diye. Arkadaşlar adaleti polis mi sağlar?
Biz güvenlikten sorumluyuz madem şikayetçisiniz gidin hakime söyleyin bunu polise diyene kadar, devletin memuru görevini yapar biz napalım anayasa mı çıkaralım ne istiyorsunuz, adaletten kastınız ne?
Güncellemeler
+1 yıl
Ulan hala aşağı da saçma sapan boş boş ahkam kesiyorsunuz sonra polis biber gazı sıktı şunu yaptı bunu yaptı hepsine böyle söz hakkı verirsek bizim işimiz de zor
(boş linçlerinizi kaldırıyorum boşuna uğraşmayın)
Biz polisleri neden bu yönde yargılıyorsunuz?
Cevapla