Çok bunaldım be dostlar her şeyden hiçbişeyin anlamı yok galiba varda ben mi göremiyorum?

Oğlum dünyada bu kadar acı var sorun sıkıntı var. Türkiye’de yaşıyoz bi kere bıktım artık bu ülkeden insanımdan cahilliklerinden. Özgür bırakılmamaktan devlet dairesinde çalışıyoz diye kıyafetimizi bile istediğimiz gibi giyemiyoz aq. Ayrıca yerel kalkmaktan ve eski gelenek görenekleri reddedince vatan haini gibi davranılmasından kabalıktan empatisizlikten. Bu ülkeye ait hissetmiyorum bu beni vatan haini mi yapıyor. Koyun olmadığımdan bi isyan edip baş kaldırmaktan hep sorunlu kabul edilmekten gerçekten çok sıkıldım. Gülüp eğlenemiyorum güllük gülistanlık yaşayamıyorum yaa yaşıtlarıma bakıyorum ben hep bir overthink hep bir kaygı içinde ne olacak bu halimiz diye düşünmekten hayatımı yaşayamıyorum. Bir kere ülkede hala koyun gibi oy kullanan %50 lik bi kısım var. Yargılanmaktan etiketlenmekten bir salın kardeşim bir salın benim neyim var yaa ben çok bunaldım gerçekten her şeyden sürekli küfredesim geliyor

Çok bunaldım be dostlar her şeyden hiçbişeyin anlamı yok galiba varda ben mi göremiyorum?
Cevapla