Kocam kızımızın adını kendi koymak istedi annenin hakkı değil midir?

lk çoçuğumuzu ben koydum adını oğlumuzun selim koydum. Şimdi hamileyim kızım olacak eşim bunu da ben koyayım dedi olmaz annenin hakkı ben karnımda taşıyorum Eylül olacak dedim oda ben Gökçe istiyorum ilkini sen koydun benimde ben sana saygı duydum dedi siz ne düşünüyorsun

Kocam kızımızın adını kendi koymak istedi annenin hakkı değil midir?
Cevapla