Eşiniz çocuğunuza babasının, annesinin ismini vermek istiyor. Bu duruma bakış açınız nasıl?

Ne düşünüyorsunuz bir anlaşmazlık çıkar mı yoksa neden olmasın mı dersiniz ya da ek isimmi olsun istersiniz 😂🙆
Eşiniz çocuğunuza babasının, annesinin ismini vermek istiyor. Bu duruma bakış açınız nasıl?
Cevapla