Eşiniz doğacak çocuğunuza kendi annesinin ya da babasının adını koymak istese ne yapardınız?

Aynı sorum erkekler içinde anneniz babanız size baskı yapsa ama eşimniz istemese yine de koyar mısınız?

Kaç yılında olmamıza rağmen hala böyle insanlar var üstelik kayınbaba ve kaynana tarafından çokca da baskılanıyor bu anne adayları ve çok üzülüyorum :(
Eşiniz doğacak çocuğunuza kendi annesinin ya da babasının adını koymak istese ne yapardınız?
Cevapla