Keşke böyle olmasaydı kendimi çok suçluyorum? İşlemediğim günah yok nerdeyse?

Bana hep 18 yaşına yakınmışsın 17 küçük değil dediler. Zina falan her hata var çok pişmanım yaşayamıyorum. Ne yapacağım? Ölemiyorumda

Keşke böyle olmasaydı kendimi çok suçluyorum? İşlemediğim günah yok nerdeyse?
Cevapla