Ben girdiğim günahlar için çok pişmanım kendimden çok utanıyorum?

Ne yapmalıyım? Tövbe ediyorum , zikir çekiyorum ama içim rahat etmiyo?
Ben girdiğim günahlar için çok pişmanım kendimden çok utanıyorum?
Cevapla