Zina yapmadığıma pişmanım keşke yapsaymışım haksız mıyım?

Ne zaman tenha bir sokakda gezsem mutlaka bir yerde birşeyler yapan sevgililer yakalıyorum düzgün kız yok. Erkek halimle ben bir şey yapmadım kızlar erkekleri aşmış artık

Zina yapmadığıma pişmanım keşke yapsaymışım haksız mıyım?
Cevapla