AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
60Cevap
Elalem: Turkiyenin en tehlikeli ve en gizli teror orgutu!
Aynen ya :(
açılma diyenin nasıl bir kapalı fantazisi varmış arkadaş şaştım kaldım. D
Kaybol l*n
l*n kötü bişey mi dedim :(
@Emrexxxxx
Oğlum orjinal hödüksün varya s! ktir git la !!!
l*n bişey mi dedim g*t herif :D
Keske hic kapanmasaydin Ozaman... Kapandiktan sonra acilmak Daha büyük günahtir. Ama Senin kararin insAllah o Sevgi Geri döner Ve acilmazsin..
namaza baslasam acilsam eksiksiz namaz kilsam Allahim affedermi :(
InsAllah affeder bilemiyoruz ama namaz ayri farz Ve kapanmak.. Bende kapali degilim o yüzden fazla birsey demek istemiyorum ama Niye kapandin Ozaman güzelim ya :/
Hic dusunmeden kapandim iste napim simdi:(
Iyice bir düsün gene bence Hemen acilma
Hayır kapandıktan sonra açılmak daha büyük günah değildir ben bunu bir hocamla görüştüm açıldıktan sonra o kapalılık sorumluluğun açıldığın zamandan devam eder e tabi yine günah işlerin ama içinden gelmiyosa acil buda senin bı imtihanın olabilir bunu da unutma
Merhaba 5 sınıfta kendi rızamla kapandım şimdi 7 sınafa gidiyorum açılmak istiyorum anne tarafı veya baba tarafı kararlarım saygı duyacağına düşünürüm ama anneme nasıl bu konuyu açacağım bilmiyorum yardımcı olur musunuz?
Açıl bnce kapalı olman ya da olmaman seni müslüman yapmaz
seni açılmaya sevkeden şey nefsin ve şeytandır. zor bir süreç geçiriyorsun bunları altedip Allahın emrini yerine getirmeyi sürdür. kendine güven ve inan.
Valla sana kalmis bisey hersey sende biter oteki dunyayida düşün yanii özgürsun kimse sana biseyde diyemez kimsenin hakkida yokk sana karismaya
bence acılmamalısın. neden boyle dusunuyorsun bılmıyorum ama ılerıde pısman olacagın seyler yapma derım benn
Sen nasıl istiyorsan öyle yap. Etrafındakilere asla umursama. Benim de arkadaşım geçen yaz kapalıydı ve açıldı. Şuanda da gayet mutlu.
Kendin diyorsun istemeyerek kapanıyorum diye canım ne sevabı kaliyorki o zaman acil daha iyi
Evet bende oyle dusunuyorum acilsam namaza baslasam Allahim affeder mi
Allah merhametlidir gönülsüz yapıyorsun sonucta kapanma işini. Gönüllü olarak namazına başlarsın tövbe edersin. Her sekilde yine müslümansın dinine bağlı kal
Cok sagol ablacim ama anneme ne demeliyum :( okul baslamadan acilmaliyim
Böyle böyle düşünüyorum kararımı verdim saygı duy diyebilirsin. Ama umarım okul acılacak diye gösteriş olsun diye acılmak istemiyorsundur iyi karar ver
Tabiki gosteris icin degil :(
Sürekli demişsin ki açılsam namaza başlasam Allah affeder mi sorduğun kişiler kim? Onu bilecek olan Allah kendi vicdanını rahatlatmak için bahane arama boş yere eğer düzgün bir tesettürün yoksa açıl gitsin ortalıkta bir sürü var ayette geçen giyinmiş çıplaklar dediğinden öyle olacaksan yapma açıksan açık oldugun kapalıysan kapalı oldugun belli olsun zaten düşüncen başka yaptığın başkaysa o da çok kötü en azından tarafın belli olsun illa kapalı olanlar müslüman diye bişey yok ameller niyete göredir demişler niyetin neyse amelin de yani yaptığın da o olsun
Bu senin karının kimseye düşmez elelam ne der diye ne hallere geliyoruz boşver günahıda sevabıda senin
inancın gereği takmadıysan keşke kapanmasaydın. Ve senin yüzünden inancı yüzünden kapananlara küfür ettirmeseydin keşke.
Önemli olan senin kararın içinden nasıl geliyorsa onu yapmalısınız. Nasıl mutlu oluyor san boşver kimin ne dediği önemli değil.
Annem bir anlasa :(
Guzel bir dille atlatmalisin. pes etmeden
Zorla olucak bisey değil ama acilmadan bir daha düşün eminsen yap oyuncak değil bu konu bence
ıcınden ne gecıyorsa onu yap mılettın ne dedıgı onemlı degıl
içinden gelmiyorsa kapanmanın bir anlamı yok başta hiç kapanmasaydın keşke
Kapanıp sonra açılmak bence en kötüsü hem kapalı olduğun zaman ki samimiyetin gider başkalarına karşı , hemde bundan sonra ki bakışlar değişir
Off ya :( suana kadar hicbi erkekle bulusmamisim bile millet beni biliyor :(
Yapacak birşey yok takmam diyorsan sen bilirsin tabi ki çarşaflı mısın yoksa normal mi?
Normalim :(
Zamanında neden kapandın ? ve şu an ki halinin yakışmadığını mı düşünüyorsun? aynı zamanda beğenilmediğini taliplerde problem olacağını felan pişmanlık bir neden mi yoksa daha mı fazla neler?
Başkalarının düşüncelerine göre yaşanmaz bu kısacık hayat. İçinden ne geliyorsa onu yap.
sen ne için kapanıyosun bunu bir düşünsene etrafındakilerin güzel tepkilerini almak için mi yoksa güzel görünmek için mi veya Allaha inancın için mi
Kapalı olman ne aileni nede etrafondakileri ilgilendirir. O Allah'ın emridir. Allah ile senin aranda bir konu... Özgüven gerek.
Takma kimseyi.. ama özgüvenini kapalilik yuzunden kaybettigini sanmıyorum
Valla kapandim diye kaybettim onceden boyle degildim :(
Nefsinin bir oyunu ama buradaki yorumlara bakma.. Çevren önemli ama şu var acilacaksan 3 maymunu oyna yoksa çok yipranirsin
Off off!
Gercek bunlar canım
Surekli acil kapan yapmiycaksin acil ve kal o sekilde
Senin durumun nokta atışıyla tamda benim durumum gizli olmasaydın yardım ederdim sana
İçinden gelmiyorsa takmıyacaksın bunun sevabıda olmaz zaten.
Kapanmakta açılmakta sana kalmış. Zorla yapılan hiçbir işten hayır gelmez.
kapanmak kadar saçma bir şey ne gördüm ne duydum zaten. açıl kurtul saçma şeylerden...
Kapanmanın ana gayesi en büyük amacı namusunu korumak ve kurtarmaktır oda bu dünyada geçerlidir, sen o zaman eşine mini etek giydirip 1 hafta sal bakalım dışarı kaçıncı günde tecavüze uğrycak
biz erkekler namusun iki bacak arasında olmadığını kavrayamadıkça o dediğin hayvanlığın daniskasını yapmaya devam edeceğiz. hey bu arada yorumum yoruma açık değil. kimseye açıklamakla uğraşmayacağım. daha önce çok açıkladım. aç ordan oku...
@mehmetdemirr acikliktan mini etegi mi anliyosun. Namusmus. Biz kadinlari hep boyle golgeleyen erkekler değilmi. Sen git once kendi namusunu koru.
nası mutlu olcaksan öyle giyin millet dört dörtlük mü de sanki? herkes kendine baksın salla
Sen simdi kapalisim ve namaz kilmiyor musun? Acilinca namaza basliycam demissinde
Evet
biraz daha sabret şeytanın oyunlarıyla karşı karşıyasın bence
Bende kapalıyım hemde 7 yıl oldu artık açılmak istiyorum bana yük gibi geliyor ne yapmaliyım bana da fikir verir misiniz
Zorlamak daha da kötü açıl bence hevesini alınca tekrar kapanabilirsin
Kapanmakta açılmakta senin kararın hiç kimsenin karışmaya hakkı yok
Ben de acilmak istiyorum o yuzden buraya geldim belki biseyler bulurum diye ╰(^3^)╯
Sana diyeceklerim var özelden konuşalım ama cobuk ol ama sein konunla ilgili
Saçım dökülüyor felan de... doktora göründüm kel kalabilirim de... zaten %90 dökülür
İstediğini yap senin hayatın
Ama annem cok kiziyo elalem ne der herkes laf soyler
Onlardan kime ne
namaza baslasam acilsam eksiksiz namaz kilsam Allahim affedermi :(
Niye affetmesin affeder
tahrik olurlar saçından açılma :)
Sac ne alaka yaa
Tahrik olanlara günah yazılsın ne saçmalık kimse için kapanmıyor allah için kapanıuor erkekler için değil yani
içinden gelmiyorsa kapanmanın bir anlamı yok
İçinden gelen neyse onu yap Allah'la senin aranda
kapanmayı kendi iradenle mi seçtin?
Evet hic dusunmeden kapandim hemen ;(
anladım yani hayat senin kimseye hesap vermek zorunda değilsin. Nasıl kafana göre kapandıysan o şekilde de açılabilirsin ilk başta insanlar yadırgar laf bile söyleyen olur hiç söz hakkı olmayan insanlar ama en fazla 10 gün sürer bu
namaza baslasam acilsam eksiksiz namaz kilsam Allahim affedermi :(
dini boyutuna çok karışmak istemem çünkü yetkinliğim yok ama sen kapalıyken anladığım kadarıyla namaz kılmıyormuşsun şimdi açılıp namaza başlasam diyorsun bunu yaparken de ibadet amacıyla değil de sanki kendini kurtarmak amacıyla yapıyormuşsun gibi bir izlenim uyandırıyorsun
acılmaktan başlar artık düşünemiyorum :D
Senin anlasilcak bir tarafin yok.
Ne kadar kapalısın ve ne derece açılmak istiyosun?
Manto falan giymiyorum tunik pantolon ve sal. Cok acik giyinmem ki
Abartmadan açılabilirsin fazla abartma ama çevrende kötu düşünurler
yobazlıgın anlamı yok açıl gitsin
Neden oldu neden icinden gelmiyor
Ozguvenimi ceaaretimi herseyimi yitirdim resmen :(
Ne ozguveni ne cesareti erkekler mi beğenmiyor nedir
Icinden ne geliyorsa onu yap bu senin hayatin
Kapanıp açılanı gördüm. Sorun olmaz. Sebep ne?
Neden acilmak istiyorsunki?
öbür tarafta hesap verecek olan sensin karar senin
İstemiyorsan sen bilirsin ne istiyorsan onu yap
Acil bacim tercih senin
Sen zaten hic kapanmamistin knk
bende senin gibi düşünüyorum konuşalım mı?
ben de istiyorum ama hiç doğru değil istediğimjz
şu an kendini nasıl hissediyorsun
kaplı olmak daha masum bence daha tatlı olunuyo
Bence hic oyle degil. nice kapalilar var nice aciklardan kotu. bu basortu meselesi degil bu karakter meselesi.
Yaşın kaç
niye kapandn peki
Teyzem bana cok anlatti ogut verdi hemen kapandim hic dusunmeden simdi bakiyorum da hic olmuyo :(
namaz filan kılıyomusun :(
Hayir namaza baslasam acilsam eksiksiz namaz kilsam Allahim affedermi :(
yorumlarını okudumda biraz... sen güzelik kaygısı yüzünden açılıyosun... af edilip edilmeyecgini allah bilir... ama san şunu diyim.. kapalı kızlar açık kızlardan daha güzel... ben şahsen açık kızlara ve kapalı kızlara bakıyorum... kapalı kızlar melek gibi görünüyo bana :)
çok süsülü olabilirsin istersen :) ben açılma derim güzellik kaygısında açılıyosaan...
içinden geleni yap
Açıldın mı?