AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
181Cevap
Yani pek burnumu sokmam öyle şylerede gerçekten yardıma ihtiyacı oldğnu hssedrsm yapablceğm brşy olup olmadğnı sorarm herhalde..
karşılaştım çok hemde ama yanlış anlaşılmasın hepsi ya akrabam ya arklarımdı:) hayatım yaralı gönüllere teselli vermekle geçti diyebilirim:)
Sokakta tek basina yuruyup icinden hickira hickira aglayipta kimseye bisey belli etmeyen kizlara napiosam onu yaparim
gider bir dokunurummmm dokunmak güven verir. İzin ver ne oldu derim.. Samimi bulursa devam bulmazsa da napalım yolumuza devamm. Yardımcı olurum fesatlık yapmayın.
Dokunmak ters tepebilir :D
Tabi Ki Gitmeyi Çok Isterim. Ama Kızların Ne Yapıcağı Belli Olmuyor. Ki Tersler Felan Diye Korkarım. Ama Gitmeye Çalışırım. Gidemezsem içim Acır.
Sanırım yanına oturur birkaç dakika sessiz kaldıktan sonra yardımcı olmaya çalışırdım
çok kötü bir durumdaysa bir sorun mu var diye sorarım ama fazlada üstelemem yanlış anlar falan
Ağlayan bir kadın'dan daha masum ne olabilir gider konuşmaya çalışırım.
yanına yaklaşıp problemi öğrenmeye calısırım iyi olana kadar yalnız bırakmam ne olur ne olmaz diye.
Güzel haklısın :)
bırakırım ağlasın rahatlar. zamanla geçer nasıl olsa. bugün ağladıgı şeye zamanı gelir gülüp geçer bazen insan.
Haklısın :)
eyvallah :)
Önce bir tokat atarım sonra bacım sen niye ağlıyon diye sakin sakin sorarım. Sonra bacım sen ağlıyoon l*******n diye bağırırım :D
Korkutma kızı :D
Yolun ortasında ağlamayı biliyor ama :D
Tutamamıstır kendini :iyi
:iyi = :D
Belki bende tutamamışımdır kendimi basmışımdır tokadı :D
Valla içten ağlıyosa bende oturur ağlarım kemal sunal gibiyim :D
Ay haha :D
O anki ruh halime bağlı ama genelde uzak dururum , manyağın biri falan çıkar gerek yok :D
Kıyamam. Hemen en yakın yerden şu ve mendil alır. Yanına giderim.
Agzina kurekle vururum terbiyesize bak sen.
Napim sorarim neyin var diye , anlatirsa dinlerim.
Güzel :)
çok denk geliyorum ama uzak dururum o an ne tepki vereceklerini kestiremem ve yalnız kalmalarının onlar için iyi olduğunu düşünürüm
Birkaç kere şahit oldum genel olarak yaklaşmadım yanlış anlaşılmamak için.
Bir iki defa sormuştum. Yardımcı olmuştum
uzak dururum mazallah ama bir yerde oturuyorsa dertli dertli gibiyse yardıma ihtiyacı mı var ne oldu diye sorarım
Evet karşılaştım ama nepabilirim ki hitsem konuşsam 2 seçeneğim var ya defol git sen kimsin ki der ya da derdini anlatır ama oda çevre yanlış anlar en iyisi hiçbirşey yapmamak
Sen de haklısın :)
bazen artistlik yapiyorum oyle durumlarda ilgi cekmek icin ahah ise yariyor herkes bisey oldugunu sanip benimle ilgileniyor ne guzel acimmm ilgiye acimmm :D
Yahu senden korkulur :D
korkun benden :D
Benim icin aglamadıktan sonra sorun olmaz.
Yanlış secim yapan birisi işte der gecerim.
Belki bir erkek için aglamiyordur :)
o zaman kaderine aglıyordur.
Ben de derim ki dogru yere bakmazsan kaderini bulamazsın der ve gecer giderim
Güzel :)
ee baska bir şeye aglıyorsa kısmı yok mu :p
Yok yok :P
tamam o zaman
bir tokat atarım kendine gelir teşekkür eder yanağımdan öper numaramı filan ister vs vs
Uyan hadi kahvaltı hazır :D
Oha nerdeyim ben numarada kalmıştım ama baya ileri gitmişim :D
Peçete uzatıp kulağına "al buna sümkür * o ne öyle salya sümük ulan" derim.
Samimi :D
evet baya bir samimi :D
yaralı kızlara yaklaşmak için en uygun zaman dilimi :)
Fırsatcı :D
Avını bekleyen kartal misali dolanıp dolanıp en çok hıçkırdığı zamanda kasvetli omzumu uzattıktan sonra fırsat mırsat aklıma gelmiyor ya :D
yanına yaklaşıp gözlerine bakarak ne ağlıyon sümüklü derim :))
Heheh :D
Bence yalnız bırakılmalı kendiyle başbaşa kalsın istersen oturup sakinleşmesini bekleyip yanına gidip dertleşirsin o kadar zamanın varsa ağlarken yaklaşman ters tepebilir
Durumuna bakarım, başı dertte görünüyorsa durumunu sorarım yoksa salça olmam.
Cok ağlıyosa yanına gidiyorum yardım mabında sessiz ağlıyosa karışmam tersler die. d
Üzülürüm ama birşey yayamam ne tepki vericeği bilinmez
Hırsını benden çıkarmasın diye koşarak uzaklaşırım. Ama yardım isterse yardım ederim.
o sinirle filan bana catar bişey demeden gecer giderim
Bir sorun var mı derim terslerse beni üff snn be slk derim giderim. d
bu nasıl grip l*n :D
Fantazi meselesi :D ya işin şaka kısmı bu yanına yaklaşırım yardım edebileceğim bir şey var mı derim yoksa da devam derm :D
Akşam yolda giderken ağlayan bir kız gördüm telefonla konuşuyodu kızar diye bu akşam değil :D
Kardeşim sen hayırdır der konuya girmesini sağlarım :)
Hoooop hemen kolanyalı mendil su peçete alır götürür ambulans cağırmama gerek var mı diyede sorardım :))))
iki. kere yaşadım biri dofollllll dedi ne bagrıyorsun kız dedim :) digerinde ailevi sorunlarını anlattı dinledim tsk etti artık aglamıyordu gönderdimde gitti yani sarkmadım gerek yok.)
Hahaha :D güzelmiş
defol diyen dimi :D
Güldügüm "ne bagırıyorsun kız" kısmıydı, güzel olan 2. si :)
.) .
dofol diye bagirdi dedin ya koptum ya :)
Gider sorunun ne olduğunu sorar eğer rahatlarsa anlatmasını isterdim
Hiç bir şey yapmam. Çünkü hatırlıyorum, küçükken yaşlı bir teyzeye alışveriş torbalarını taşımak için yardım edeyim demiştim, bana sanki hırsızmışım gibi o kadar kötü baktı ki, hala unutamam.
Teyzeye bak be eeeööhh :D
Aynen, baya korkmuştum. :)
Krallıklar kurulur çöker krallar olur çöker ama ben kürek çekmeye devam ederim umrumda bile olmaz banane
Yanına gittiğim olur ama biri tersleyince bıraktım dskfg
Hadi ya hemcinsini de mi tersliyorlar :D
Yani tanımadığın birine napabilirsinki bir gidip iyimisin diye sorardım en fazla
Allah yardımcısı Olsun Kim Bilir Ne Derdi VARDIR Derim :)
Haleti ruhiyemede bağlı olarak muhtemelen umursamam
bir kere karşılaştım gittim yanına iyimisin dedim iyiyim iyinizeyim yok dedi.
yeni bir dolandırıcılık taktigi olabilir. ..
hadi diyelim yardım etmek istedim , alacagım ilk cevap hepiniz aynısınız olacaktır muhtemelen..
Ya bir erkek için aglamiyorsa :)
gecen hafta çantasını kaptıran bir kız aglıyordu gel dedim bir su iç, telefonumu kullan.
başka ne yapabilirsinki
zaten İstanbul'da çok centilmen var çok ilgilenen oluyor...
Güzel davranış :)
Hıçkırığı geçsin diye yaklasip böööhhhh derimmm:)))))
Yıllar dır siz beni ağlatınız şimdi sıra sizde diye gülerim erol taş edasıyla mıhahahahah zuhaaaaaahahha (:
kalpsiz :d:DD:
İntikam (:
Allah seni :D
Bir su bir mendil alır veririm yardım edebileceğim birşey var mı sorar yoksa burnumu fazla sokmam giderim :(
Güzeeel :)
neden ağlıyorki acaba
Bilmem :$
gidip konuşurdum sanırım da o an ki ruh halim de çok önemli
Üzülür ve neden ağladığını sorarım tabiki
Güzel :)
belki ailevi ya da esi dostunla bir proplemi vardır pek üstüne gitmemek gerekir bence.. ya da dert ortagına ihtiyac vardır..
Hiç bir şey yapmam. Daha önce karşılaştıgım dogrudur gene bir şey yapmadım. Başına ne geldi ki acaba diye düşünürüm.
Öyle filmlerde gördüğümüz gibi yanına yanaşıp derdine ortak olup sonra arkadaş olup ordan da sevgili olmak filan bunlar hikaye
sokakta ağlayan kız görürsem hiç takmam yoluma devam ederim
Yok yahu neden amac o olsun
başka ne amaç olucakki?
kız büyük ihtimalle aşık olur zaten ona yardım eden kişiye ondan sonra al başına belayı
Ay yok artık
üzgün çünkü ve üzgün bir kızın yanında olunca ona yardım edince derdine ortak olunca büyük ihtimalle bağlanır
Karşılaştım ve mendil teklif ettim.
Doğal olarak :)
İnsan ca yaklaşıp bir yere oturtup teselli etmeye çalışırım sonrada evine bırakırım insanlık ölmedi ya
Güzel :)
Oyle olmaz mı
bir sorun mu var yardıma ihtiyacınız var mı diye sorarrım.
göz teması sağlayabilirsek cesaret alıp belki derdini sorabilirim fakat yüzünü çevirip giderse öküz öküz bakmakla yetinirim.
Doğru :D
Duruma göre değişir ama heralde bir şey demem nolur nolmaz bir de bağırır falan :(
sarılırım sakinleştirmeye calısırım götürebilirsem benim eve götürmeye calısır durumundan faydalanırım
Ya hahahah :D
sen yeter ki ağlama bir kızın gözyaşlarına asla dayanamam :) gazoz içmeye gelir misin benle :D
Sağol ağabey :D
bana abi deme küçük hanım :)
Baba mı diyeyim :D
:D deli ya adımla hitap edebilirsin
Peki Gökhan :)
işte böyle :)
sıkıntısını sorar ona yardımcı olmayı denerim :D sonra gözyaşını fılan silerim :D