AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
181Cevap
Açık konuşayım mı?
Umurumda olmazdı. Tanımadığım bir kadına sırf ağlıyor diye neden yaklaşayım?
karşılaştım benim apartmanda oturan kız merdivende ağlıyor skme bile takmadan daireme gittim.
hoovv diye bağırır dikkatini çekdikden sonra ne oldu diye sorardım D:
İyi taktik :D
Birşey yapmam. İşime bakarım veya yoluma devam ederim. Onun başına ne geldiği beni pek ilgilendirmiyor.
herkes gidermi sarkısını acardım :D iyice sumuklensin :D
Vicdansız :D
yapcak bişi yok :D baska turlu ilgilensem ne oldu falan die sarkıyo sancak kezban :D
Sen de haklısın ama herkes bir olmaz :)
hepsi bir yaa:) soylediklerimle intihara bile suruklerim onu :D
Allah seni :D
Allah elime dusurmesin :d merhamet bana ugramaz cogu zaman..:d
Kollarından tutar su verirdim derdine derman olmaya çalışırdım
ne olduğunu nasıl yardımcı olabileceğimi sorarım? hatunların ağlamasına dayanamıyorum.
cebimde 50 kuruş varsa su alır veririm ya da görmezlikten gelirim çünkü neme lazım bağırır falan aman ha :)
Ahah :D
Kizlarin aglamasina hic kiyamam kosarak sarilirim bende kesin
Ahaha :D
Oleyim ne yapayim yalnis kullanildiginda com etkili bir silah bence
karşılaştım hiçbideyde yapmadım sevgili ağlatmıştır vay hayvan dedim içimden :D
Belki bir erkek için aglamiyordur :)
erkek için ağlmasa yardım ister deli gibi çevresinden endişeli şekilde emin ol :D
Belli olmaz :)
inan bu tespitime :D
Ya hayır, ben ağladım ve bir erkek için değildi :)
ne içindi :)
Boşver :D
devlet sırrımı sanki söyle ya hırsızlıkmı oldu tacizmi ne yani :D
Yok yok öyle şeyler değil :D
Karsilastim sevgilisi terk etmis diye dusundum yoluma devam ettim
Hep öyle olmayabilir :)
Anlarim ben :)
Muhakkak arkasindan erkek arkadasinin geldigini dusunur yanina bile yaklasmam
O da olabilir doğru :)
Sakata gelmeyelim :))
Yanına gidip, izin isteyip yardımcı olabileceğim bir şey var mı diye sorarım. Sordum da.
Güzel :)
gördüm hönküre hönküre ağlıyodu bian içimden sormak geldi ama bu kız milletinin sağı solu belli olmaz dedim sormadım :D
Sen de haklısın :)
maalesef mesela sen beni yolda görsen hüngür hüngür ağkarjen sorarmısın :D
Belki sorarım önce bir izlemem lazım :D
iyi hönkürmeye başlıyım o zaman kenar sokakta :D
Aynen bir ölç bakalım insanların tepkisini :)
bir keresinde elimde orbalarla kalabalıkta koşarkene folümden yere yapıştım millet başıma üşüştü :D
Ahahahahahahah :D
ne ahahahah :D
Önce biraz duraksarım ne için ağladığını anlamaya calışırım sonra yoluma devam ederim.
Tabiki de hiçbirşey. banane der yoluma devam ederdim
o duruma düştüm çok kötü bişeydi bir teyze geldi ne oldu dedı falan
Tatlı teyze :)
bal bal :)
gördüm dokunmadım ama napim gitsem yanına falan yanlış anlıyorlar sonra hakketmıyorlar iyiliği
Çoğu bundan korkuyor :D
evet çünkü başıma geldi bir kere yardım edim dedim pişman oldum üstüne bide kıza tokatı ben attım zaten ağlıyo daha çok ağlasın dedim ama bir keresindede düzgün sakinleştirmiştim derdini dinledim ailesi ile ilgiliydi hatta gittim konuştum onlarla
Tecrübelisin :D
aynen bide insan utanır biraz ne oya sokağın ortasında ağlaya ağlaya yürüyorlar
Bilemiyorum belki ağlayacak yeri yoktur :D
gelsin evime götürürüm ağlasın dursun kendi kendine susar:D
Heheh :D
biri ağladığında hiç ilgilenmeyin susar ama uğraşırsanız dahada ağlar:D
Teselli işe yarayabilir :)
yok işe yaramaz teselli için sarılmak lazım gerçi sarılsamda kıza bu sefer kim beni teselli etcek:D
gazozuna ilac atar herşeyin iyi olacağını söylerim :D
nuri alco terk:)
Allah sana fırsat vermesin :D
niye yaa
evi yakınsa eve bırakırım uzaksa o beni bırakır kanks
Ahaha :Dhah
birşey yapmam üzülürüm ama noldugunu sorarsam kesin tersler
Belki teşekkür eder :)
hep merak etmişimdir böyle şeyleri :) aksiyonlu bişi arkadaşımız olurdu böylece OOoo kızdan arkadaş yehuuu
Ben yaşadım bunu sevgilim yakaladi beni oyle garipti gerçekten
Aldı götürdü tabi
:D
oldu bı s*k yapmadım bakmadım bıle gene aynısını yaparım
pecete kolonya veririm teskin ederim :))
Para veririm göz yaşlarını silsin kıyamam =((
Büyüksün :P
Helal :DD
bulaşsan ayrı dert bulaşmasan ayrı dert bence
Sen de haklısın :)
yardım edersin yarın gider polise beni hamile bıraktı der bırak ağlasın yani
Belli olmaz ama temkinli olmakda fayda var :)
valla geçen gördüm ağlıyodu hıçkıra hıçkıra bakıp geçtim ne olur ne olmaz die :)
içimden sarılmak gözlerini silmek geçer dayanamam ama ters tepebilir bilemiyorum.
Büyük ihtimal teper :D
Erkekler biraz daha az abaza olsaydı çokta güzel olurdu aslında:) biliyorum Türkiye de olacak şeyler değil.
peçete verirdim sümüklerini üstüne silmesin :D
Düşünceli seni :D
bende ağlamaya başlayıp yanında yürürüm :)
Yapım gereği hiç bulaşmam ama bulaşmak isterdim.
Bende yanına gider ağlarım. Ağlaşırız beraber
Heheh :D
Hic orali olmam basimi belaya sokmak istemem devir kotu kollicaksin g o t u
Hemen gider teselli ederim :)
neyin var be yavrum gazozuna ilaç mı attılar :))))
Diye sorar mısın :D
hyr tabiki gider destek olurum iyi hissetmesine yardımcı olmaya çalışırım beni terslemediği sürece
terslenmeye karşı biraz alerjim var :))
Herkesin var :D
Şu an düşündüm de hakikaten hiçbir şey yapmam.
Aaa neden?
Uğraşmak istemem sanırım. bana ne der geçerim.
Gormezden gelirim herhalde mal biri die dusunurdum
Yanlış bence.
uzak dururum arkasndan ne çıkacağı belli olmaz :)
Hiç bişey yapmam sorsam sanane be gerizekalı deme olasılığı yüksek
Çoğu bundan korkuyor :D
E doğru ama
Gider tokat atarım knk
Kendine gel diye :D
Yok knk. Daha büyük acıların olduğunu anlasın diye
Haha :D
Asla karşılaşmak istemem ^^
Yardıma ihtiyacı olup olmadığını sorardım.
İçim eriyor görünce ya :-(
Yazık :(
Valla görünce üzülüyorum kim bilir ne derdi vardır diyorum :(
Allah yardımcısı olsun :)
Amin :-) ağladın mı yoksa :-)
Evet bir kez, ama erkek için falan değildi :)
Hadi ya ben hep erkek arkadaşları için ağlıyolar sanardım :-) sen niçin ağladın ki? :-)
Boşver :D
Pek ala merak etmiştim ama neyse :-)
Neyi olduğunu sorarım neyi varsa ona göre bir çözüm üretmeye çalışırdım :)
Bacım o bluzundaki sarı sıvı sümük mü? ^^
Yok kayısı suyu :D
noldu bacım hayırdır derim
Samimi :D
dimi :D mendil ve su da verebilirim :D
Bu ne cömertliktir :D
yardımseverizdir beya :D
kim ağlattıysa ana avrat sövüyorum
Sorardım Gardaş sen hayırdır derdim yani
denk geldi ama ters tepki alırım diye bulaşmadım:D
Hayırdır bacım neyin var derim
Mendil uzatır giderim hacı :D
teselli ederim etmişliğimde vardır.
Hangi öküze çattı acaba derim :)
Belki bir erkek için aglamiyordur :)
Şimdiki kızlar başka birşey için ağlamaz inan.. ;)
Bilemiyorum :)
Yardıma ihtiyacı olup olmadığını sorarım
Güzel :)
yok sayardım...
(yaşadığım ülkede bu öğretildi)
umursamam yüzüne bile yaklaşmadan geçip giderim :D
sigara uzatırım , iyi misin diye sorarım
Heheh :D samimi
eyv :d
Başın sağolsun derdim
Ölüm yoktur belki :)
Ölümden bahseden kim? ;)
Soyut dusunuyoruz tamam :D
Yanına gider konuşrdum.
Yanına gidip ne oldu diye sorarım.