AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
64Cevap
Ah o çevreler keşke olmasalar destek olucaklarina hep kostek olurlar, herşeyi de en iyi onlar bilir zaten.
Benim ablamda emziremedi ne var bunda herkes bu durumu yaşayabilir emziremedi diye anne değil diye bişi yok
Haksızsın tabiki çocuk yapacaksanız eğer bütün sağlık tesislerine girmeniz lazım. Ben de 2 ay emzirilmişim o yüzden hastalık çekiyorum. Yazık çocuklara 10 dakikalık zevk için hayati mahvoluyor bebeklerin
Ne alaka her çocukta farklı olur bu sütü annenin ne kadar gelirse o kadar emebilir ya da bebek kendi kendine içmeyi bırakabilir yani bu doğal bişey önceden bunu bilemezsin ki
Ne değişik bir toplumuz. Insanlar her şey hakkında her şeyi söyleyebilme hakkı buluyor kendinde. Hiç takılma böyle şeylere.
3 IQ'lular da ondan sen çıkar emzir de öyle diyene
ben de süt mü var derse
bende de yok işte neyini anlamıyorsunuz dersin
boş ver kim ne düşünürse düşünsün senin elinde olmayan şeyi ne yapacaksın yani akıl var mantık var dert etme kendine
Kimseyi ilgilendirmez. Elalemin dediği ile de gemi yürümez. Benim ablam sezeryanla doğum yaptı, hiç emzirmesi. Bir gram bile sütü gelmedi dediler.
En az 6 ay emzirilmeli, yoksa büyüyünce boyu kısa olabilir ve sağlığında sıkıntılar olabilir.
emzirmemekle emzirememwk farklı şey ki emzirmeyenin bile kimsenin anneliğini sorgulama hakkı olamaz.
Ben emmek istemediğim için emmedim kardeşim da aksine yıllarca emmiş ben bir ay filan emdim gene olsa gene emmek istemem anne sütünü sevmiyorum inek sütünü seviyorum
Yani genel olarak bakılırsa kimseye laf düşmez ama bebek sağlığı için cidden önemli
Ne kadar geri kafalı ülkeyiz ya hadi sütün olduğu halde emzirmesen neyse haklılar diyebilirdim de sütün gelmiyormuş. Yoktan süt var etmeni mi istiyorlar? Sana bunu diyen herkesle iletişimini kes ve haddini bildir.
katılıyorum size
Sacmaliyorlar sen onlara bakma. Nasil yetirtirdigin nasil baktigin onemli
Anne dediğin evladına bedua ederdi beni annem bana etti sen bırak sorgulamayı
Anneler evlatlarına beddua değil güzel dualar etmesi gerek kabul olur anne ve babanın duası ama anne babanın kıymetini bil ek gerek tabiki değer veren değer gorurmu desek acaba
@eskigunlerimiozledim guzel duami oyle bedua ettiki
Sen ne yaptın ki o kadar beddua edecek
@eskigunlerimiozledim birsey yok dk bitirdim okdar telefonun
?
Anlamadim
Anne sütü çocuğun zeka gelişimden tut karakter yapısına kadar her şeyde etkili
O çocuk tırnak sümük yeme aşırı beslenme sigara her şeye başlar eminim
Bu çocuk ilerde akılı olmaz! Bende emmez dim yine annem ne buldusa zorla verdi sütü 2 yıl emdirti mama ile devam etik ve çeşitli çorba ve çay ve meyve suyula yazık olmuş bebeğe sana dengelmis
Ne olursa olsun şişe ile verdi sütü ila verdi sonra emmeye başladım
6 ay yanlış demiş zaten en az 1 yıl en fazla 2 yıl emzirebilirsin
Çok büyük bir sorum süt içmemesi ama bundan senin suçun ne anlamadim sorgulanamaz
Boş boş kudurmuşlar takma sen çekemiyolar demek ki burdan vuruyolar
Annelik, emzirme süresiyle ölçülmez. Kim ölçerse aptalın tekidir.
Beni de annem 3ay emzirmiş olabilir yani insanlar her şeye burnunu sokuyor
Stres de yapmışsan azalır süt ama 3 ay bile olsa napalım? Sıkma canını insanlarin yuzunu goruyorsun.
Kulak asma şu cahillere bilmiş bilmiş konuşup dururlar
Anne olan sizsiniz onlar değil gönlünüzü hoş tutunuz
herkes konuşur ama kimse bir kadının nasıl bir hamilelik yaşadığın ı ne durumda olduğunu bilmez o yüzden çokta sallama
Ben ve aramızda 14 yaş olan kardeşim de hiç emmemişiz. Bebe bisküvisi ile büyümüşüm ben, kardeşiminde süt alerjisi vardı özel mama ile büyüdü. Bir tek ablam 1-2 ay emmiş o kadar. Annemin anneliğini asla sorgulamadık sorgulamayızda..
Ben 20 gün emdim sadece. Bunun annelikle alakası yok ki
Bende ilk çocuğumu hiç emziremedim almadı cunki pompaladim verdim 20 gün ama mamaya döndük çocuk emmeyince olmuyor ikinci çocuğunu 7 ay emzirdim bu emre bazı çocuklar almıyor memeyi neden bilmiyorum ama bu annenin suçu değil bence
Ne mi yapmalısın sana bunu diyen o adı arkadaş olan şahıs başta olmak üzere diğer herkesi hayatından defetmelisin. Neyin cevabını arıyorsun burada cidden bu baskının altında eziliyorsan ne halin varsa gör biraz kafanızı kullanın
Allah analı babalı büyütsün sağlıklı günler dilerim boş ver kim ne derse desin takma sen kafana
Ayy ne canımsın insanlar var ya ne alaka saçma sapan konusuyolar hiç takma
Ne kadar hadsiz insanlar var.. Ciddiye alma, hatta alaycı cevap ver onlara, hiç kimse senin anneliğini sorgulayamaz, bu yüzden kendinden emin bir şekilde cevap ver içinde de kalmasın. Sıkma canını ❤️
Kimseyi bu kadar takma üzülen sen olursun.. Sal gitsin herkes çok biliyor sanki
sesinizi çıkarmıyorsunuz demek ki..
hepsine haddini bildirin..
Ben de çok az emzircem sonra satın mama süt vericem annelik sadece emzirme olmuyo
Sen gene iyi 2 ay emzirmişsin, benim yengem 1 hafta emzirmedi 😅
Soruyu görür görmez yazıyorum tatlım
O değilde değil bu konu
Kimsenin kimsenin hayatını yargılama hakkı bile yok
Bunu kendinde hak gören de en adi hadsizdir.
Aile Hekimliğinde Çalışıyorum. Bazen Bebekler Hiç süt almıyorlar bu anneden kaynaklı değil, genel bir açıklaması da yok, her anne çocuğunun süt almasını ister
Laflara bak ya onlar 6 ay emzirmiste ne olmuş insan olamamışlar cahil cühela takımı. Annelik emzirmekten ibaret bir şey değil bu yobazlarla konuşma bile sen.
Sütünüz olmayabilir normaldir, sütünüz vardır bebeğiniz emmeyebilir bu sorun sizden kaynaklı değil.
allahım bana camış gibi sütü bol olan bir kadın nasib et
Eğer gerçekten bahanelerin arkasına sığınmıyorsan ve emzirebilmek için birçok yolu denediysen bir şey diyemicem haklısın ama tam tersiyse açıkçası bu durumun zararlarını bildiğimden içimden söverim
Aynen kadin dedigin en azindan 5 6 ay emzirebilmeli kadinliginda problem olabilir mi
aynen sorun varmis cozum bulsana gizli
gizli den yazmis bide cok biliyoya hey Allahim yaa
Seninde yaran var galiba belli
senin var bence gelmis burada 40 lik teyzeler gibi mahalle baskisi yapmissin. Kiz burdan bundan dert yanmis gelmissin aynisi yaziyosun
Babaligin sorgulansa kavga cikarirsin ama cok iyi biliyorum. insanlara destek olun kostek degil
Yoo burdaki karilar erkeklik sorguluyolar tabi cok gordum siz yapinca bi bok yok dogrulari duymak istemiyorsan muhttap olmaa
sut gelse verir demi gelmeyini nasil vercek?
ben mantikli kisileri desteklerim kiz olsun erkek olsun.
He he
sana he cok konusma
@_Mer_ve_000 niye bu kadar saldırdın belli yaran var glb
yaram yok sende var belli ama gelip kadina mahalle baskisi yapiyo gizliden gizliiiii
ciksana gizlidenn ozguvenliysenn
@_Mer_ve_000 HA HA HA olmaz avcunu yala
sen yala sinsi
Olmaz sen yalayacan:D
Ya bak sen niye takılıyorsun çevrene bak bir kere dene her konuşana tamam öyle de geç için ferahlar yemin ederim herkes herbokolog sanki. Yani elinde olan bir şey değil sonuçta. Anlayışlı olmayıp konuşurlar ancak
Babası ne güne duruyor gitsin mama alsın gelmiyorsa ne yapacan sende kuru üzüm kayısı falan ye hurma ye süt yapan şeyler ye eşini suçlama
Buna ehemmiyet veriyor olmakta sıkıntı. Direkt mesafe koy kafan rahat olsun. Böyle sacma sulak yorumlara fırsat vermeyin.
bence takma canım hassas bi dönem ve aşırı şekildr zor kimseyi dinleme bebeğinle ilgilen
Zamanla düzelir inşallah sorgulanacak bişey varsa o da seni sorgulayanlar
Sorun yapma senle alakalı bir durum söz konusu değil
Bunlar hep böyle tatlım yaranamazsın ata erkil sistem
hahaha ilk 6 ay anne sütü önemli diye dalga geçerler süt anneye vereydinn
Onu diyenin agzina carpmak istedim su an
Çarpmak yetmez
Onlara ne be bu ne saygısızlık, hiç kafana takma
anne dediğin 6 aydan az emzirmemeli.
Sütünüzü eşiniz bitirmiş olabilir mi 🤔
Kimseye düşmez sen kendini bildikten sonra.
Detayda yazdığını onların yüzünede söylesene.
Kim sorguluyorsa getir doğum sancısı verelim
12 ay emzirmen gerektiği için
Neden olmadığını anlamadım, süt mü gelmiyor?