Arkadaşlar iki aydır evdeyim diye annem bana karşı soguk?

Çalışmadığım için evde benden başka çapalamıyor hep ben evi ablası ve yükü bende. Napicam?
Arkadaşlar iki aydır evdeyim diye annem bana karşı soguk?
Cevapla