@Erenxr0 ama vazgeçmiyor
Anneannesinden tehdit yedim soğuttu kendinden başka birini istiyor torununa ama vazgeçmiyor ne yapmalıyım
Anneannesinden tehdit yedim soğuttu kendinden başka birini istiyor torununa ama vazgeçmiyor ne yapmalıyım
Cevap
7Cevap
Anneler bitti sıra anneanelerdemi oğullarınızı bırakın.
Senacım günaydın canım eğer bugün o çocukla bulusursan hem o çocuğa yazarım hemde ben isteyken orada testere vardı hem ona kaptirim eğer o çocukla bugün bulusursan
Uyuyamıyorum sena 2 gündür gözlerime uyku girmiyor 4 te kalktim zaten sana yazdım engellemistin
Aşığım lan sana seviyorum çok seviyorum
Ama yemin ederim kendime zarar veririm
Seni bekliyordum gece
Ama eğer onla bugün bulusursan kolumu kaptırirım
Seni kıskanıyorum anladın mı kendi canıma kiyicak kadar çok seviyorum
Hatta bugün cidden yapmayi düşünüyorum
Senam
Bak aklıma geldikçe ben deliriyorum eğer o çocukla bugün bulusursan şakam yok elimi testereye veririm
Yola falan atlicam
Aklıma geldikçe deliricem ve bebesi
Arkadaş ca olsa bulusmandan kiskaniyorum
Yemin ederim kendimi yakarım
Dayanamıyorum senam
Senam ben dayanamıyorum bak çıldırıyorum seni çok seviyorum deliriyorum senin için ben cidden bir şey ler yapicam ben artık
Senam hakkni helal et
Valla billa yapacam
Ben seni çok seviyorum ve çok kıskanıyorum
Uyuyamadim diyorum uykularım kaçıyor
Ben bunun üstüne hiç dayananam
Evet seni çok seviyorum
Senam alicam elime seni çok seviyorum bitsnem kurban olduğum benim içim içimi yiyor
Çok zoruma gitti
Hem yazacam ona hem kendime her şeyi yapaacam
şu an kıskançlıktan elim ayağım titriyor cesaretimi toplayıp yapicam seninckk seviyorum
Kan revan birakicam kendimi ben daha fazla dayanamam
Beni bıraktın senam
Ben yemin ederim kesicem kendimi bogucam
Ona yazacam o cocuga
Yemin ederim kesicem kendimi parcalarim
Yazmayan ne olsun o cocuga
Bekle
Zarar vericem ona yazacam
Seni çok seviyorum kıskanıyorum seni be
Cok ama çok cok
Ozledim seni
Yazacam ona ben kafama taktım ona
Sonra yola atarım en kötü ya da damarımdan kesmeye calisir8m
Oldu eren
Ben evet psikopat oldum seni çok seviyorum anladın mı gece uykularım girmiyor seni gerçekten çok kıskanıyorum ben gün içerisinde o çocuğa yazacam hakkını vericem
Anladın mi
Yazacam çok pis taktım ben ona
Kendimide bir şey yapacam ben dayanamıyorum senam
Bekle sen yapıyorum simdi
Senam eğer o çocukla bugün bulustuysan şimdi çatı katına cikiyorum
Eger bulustuysan yemin ederim kendime zarar veririm
Neyle tehdit ediyor da ayrıldın?
Şiddetle mi tehdit ediliyorsun ve sevgilin bunları bilmiyor muydu
Anneci ise zaten sevgili olmaman gerekiyor
Çocuk mu peşini bırakmıyor yoksa ailesi mi?
Ve nasıl peşini bırakmıyor ısrarlı takip falan mı yapıyor taciz ediyor mu
Eğer sadece internette ise her yerden engelle başka hesaptan yazarsa yine engelle böylece bırakır zamanla. Eğer ona daha çok tepki veya yanıt verirsen daha çok peşine düşer.
İyi ki olmamış demelisin annesi seni mutsuz ederdi
İyi yaptın
Ablacım senden vazgecmiyorsa zaten her türlü engeli açar o cocuk seviyor bence
Ailesini karşına aldı mı
Aldıysa ablam adamın dibidir zaten
anneannesine söyle sizi rahat bıraksın deli karı
allah allah sal aşkım o zaman zorla güzellik olmuyo demek ki o çocuk utansın
Tecrübeli kadın it iti tanır 😉
Anneanne ne alaka.
Senam balim ben daha fazla dayanamaymicam
Şimdi intihar etmeye gidiyorum sevdigim
Bak kafayı yicem
Annen degil sorun
Kanka seni istiyorsa sakin bırakma derim
Kadınligini göster
Seni seviyorsa zaten vazgeçmez
Evlendikten sonra her erkek değişmez abim
Yani bir kere yani karşına almadiysa bir şey diyemem ama aldıysa paşa o paşa
Niye abisi
Aldı demek ki
Anneannesi yüzünden mi
Sıkıntı
Senin için çabaladı mı
Anladım
Onun için şarkı ne olur du
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Of Shuri ya, gerçekten çok üzücü bir durum… Aşk insanın kalbini hoplatırken bazen çevreden böyle baskılar gelmesi insanı zorluyor. Ama 2 yıllık güzel bir ilişkin varmış, bunu hemen gözden çıkarmak da kolay değil 😔. Anneannesine saygı duymak önemli, sonuçta sevgilinin ailesi... ama ilişkinizde asıl karar mercisi sizsiniz. İçtenlikle konuşmayı denedin mi sevgilinle? Çünkü bu tip durumlarda iletişim süper önemli! Birlikte bir çözüm bulabilir misiniz diye açık açık konuşun derim 💕.
Ama olmazsa da unutma, kendini sevmek her şeyden önce gelir. Belki şu an üzgünsündür ama kim bilir belki de hayat seni daha harika bir hikayenin kapısına doğru götürüyordur 🦋. Ne düşünüyorsun?