Ama artık bu devirdede birbirine böyle sevgi saygı gösterecek insan kalmadı ki o diyor benim desiğim olacak o diyor benim dediğim olacak böyle birini bulsam müzede saklıycam
Yalnız benim hiç sevgilim olmadı yani ben istemedim nedenide bu yüzden kalp kırmamak ve insanın ahını almamak bu yüzden konuşursun anlaşırsın baktın olumlu bir üste taşırsın ilişkiyi baktın olmuyor kapatırsın konuyu bende böyle yani
AMİNN CÜMLEMİZE valla ben zamana bıraktım öyle yani kimseyle uğraşamam er ya da geç gelip beni bulacak bende onu ansızın karşıma çıkacak kimse boş ortalık yerde kalmaz herkesin bir eşi vardır
Tqbiki oyle. Ama mesrla sevdigim kisinin 1 ay once baska kisiler ile konustigunu öğrendim. Anneme bile demistim omu mesela. Insanin kalbi koriliyor. Evlilik gözü ile bakkouorsun bir bakmissin kalbin kirilmis
İşte sevdiğin insanı iyi gözlemliyceksin ne yapar ne eder nasıl biri başka insanlarla konuşuyormu konuşuyorsa kimlerle konuşuyor hepsini öğrenceksin o seni sen onu bilceksin ve sonunda birazda güven
Bakıcaksın güvenebilirmiyim istediğim birimi ben nasıl istiyorum o nasıl biri düşünceksin tartcaksın sonra karar verceksin bu işler ince işler bu sana ders olsun bir daha da ölcüp biçmeden tartmadan yapma biley ailenle tanıştırma herkese kanma belliki sen çok iyi niyetli saf birisinde seni kandırmış kanma böyle şeylere
Var neden olmasın bundan sonraki yapacaklarında attığın adımlarına daha dikkatli olacaksın öyle yani haaa birde bir insanı tanıyosunya evlendin yara tam evlilik derecesine geldi bir anda değişiyorya ondan çok nefret rdiyorum biliyomusun
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
335Cevap
Sadece adam olsun zaten gerisi gelir
Kadınları mutlu etmek çok zor
Iliskide orgazm olmalari onlari mutlu eder
Sevgi
Cüzdan
para
Para
Sevgiii
Sevgi saygi anayiş
aynen var mı sevgi ilişkinde
Güven ve ilgi
Meslek sırrı 😀
Kadınlar mutlu olmaz
İşte gerçek bir kadın 😂😂😂
neden mutlu olmazlar ki...
Oyuncak ayı
Hicbiri bence
Bunlara böyle söyleyen ins@n birtek şeyle mutlu olur ODA İSLAM DOĞRUMU Ne mutlu eder peki seni
Sevmek sevilmek. Bublar daha onemli bence. Cinsellik sonraki plan. Namus benim icin daha once gelir
👍👍👍 katılıyorum sana
Sevgi sayıgı varsa birbirini seven iki insanda bu a hiç bişey engel olamaz
Kesinlikle oyle
Ama artık bu devirdede birbirine böyle sevgi saygı gösterecek insan kalmadı ki o diyor benim desiğim olacak o diyor benim dediğim olacak böyle birini bulsam müzede saklıycam
Devir cok kotu gerçekten
https://m.youtube.com/watch?v=B82S7YjuZRc
Bunun gibi
Siir size mi ait
Hayır ama çok güzel seviyorum ben haşada buna benzer şiirler dinlerim
Guzel şiir keske birileri hakkimizda boyle dusunse ama yok nerdee
Ben böyle insanlar istiyorum işte bulduğum zaman böyle yapıcam kimse görmesin sadece sevdiğim ve ben kıskanırım ben sevdiğimi
Eski sevgilim de boyke diyordu. Baska kizlara da diyormus 😞
Yalnız benim hiç sevgilim olmadı yani ben istemedim nedenide bu yüzden kalp kırmamak ve insanın ahını almamak bu yüzden konuşursun anlaşırsın baktın olumlu bir üste taşırsın ilişkiyi baktın olmuyor kapatırsın konuyu bende böyle yani
Benim oldu ama elimi bile vermedim hic birine. Hep evlilik gözu ile baktim ihanette ugradim. Olmadi. Hayirlisi boyleymis
Sırf bu yüzden kimseyle sevgili olmak istemiyorum kalbime gururuma yediremem karşıdakininde kalbini kımak ahını almak istemiyorum
Allah kalbimize gore versin insallah
AMİNN CÜMLEMİZE valla ben zamana bıraktım öyle yani kimseyle uğraşamam er ya da geç gelip beni bulacak bende onu ansızın karşıma çıkacak kimse boş ortalık yerde kalmaz herkesin bir eşi vardır
Tqbiki oyle. Ama mesrla sevdigim kisinin 1 ay once baska kisiler ile konustigunu öğrendim. Anneme bile demistim omu mesela. Insanin kalbi koriliyor. Evlilik gözü ile bakkouorsun bir bakmissin kalbin kirilmis
İşte sevdiğin insanı iyi gözlemliyceksin ne yapar ne eder nasıl biri başka insanlarla konuşuyormu konuşuyorsa kimlerle konuşuyor hepsini öğrenceksin o seni sen onu bilceksin ve sonunda birazda güven
Bakıcaksın güvenebilirmiyim istediğim birimi ben nasıl istiyorum o nasıl biri düşünceksin tartcaksın sonra karar verceksin bu işler ince işler bu sana ders olsun bir daha da ölcüp biçmeden tartmadan yapma biley ailenle tanıştırma herkese kanma belliki sen çok iyi niyetli saf birisinde seni kandırmış kanma böyle şeylere
Yapacak bir sey yok artık😞
Var neden olmasın bundan sonraki yapacaklarında attığın adımlarına daha dikkatli olacaksın öyle yani haaa birde bir insanı tanıyosunya evlendin yara tam evlilik derecesine geldi bir anda değişiyorya ondan çok nefret rdiyorum biliyomusun
Nisandan bahsediyordu. Baska kiz varmış. Daha ne diyim ki nen sana
O çocuğun işi boş senin için daha iyi olmuş boşver Allah'tan dahada ileriye ciddi bişeyler yaşanmamış buna şükür
Kader kısmet diyelim denilecek baska bir ssy yok artik
Öyle yani
Peki bişey sorcam biriyle sevgili olmak nasıl neler gissediyorsun ayrıldıktan sonra neler yaşıyosun anlatırmısın
Sen neden hiçbiri desin duygusuzmusun yoksa
Yok kardeş duygusuz değil o dünya arasında bulunmayacak insanlardan 1 tanesi kalbi temiz saf ve iyi niyetli bir dost canlısı 😉
Sen tanıyon mu yoksa
Sanane kardeş 👿
Mutlu edilmek.
adam olsak yeter :D
ilgi
Boyle mi
Yatakta doyurabilmek
Şiir okusam yeter mi
Ilgi
Sey baska ne olucak
Onlara huzur vermek
Karşılıklı duygu
Kadınlar ilgi ister
Olur denerim
Ilgi ilgi
Güzel soru
bilmem
Kalın bir penis her kadını mutlu eder
Güven ve hijyen
Kadınlar mutlu olmaz
denemeli bunu..
ÇöZebilene aşkolsun
seks...
Çok yolu var 😊
Değer vermesi önemli
Boş ver 😏
Oral
Güven ve ilgi
Güzel çalışma
İlgi sevgi.
İltifat etmek
Samimiyet
Göz temasi😂
Aynen bakislari onemli
Bakislari ile birseyleri anlatabilmesi
@isimli1234 bakişlar herşeydir bana gore.
Aynen valla katiliyorum 😁
İlgi
aynen bir ilgilnp biraz ilgilndirmek puf nokta :)
Erkek
Dokunus
Duygusal seks
Duygu karsiligi
Beden dili..
Partnerler ölü
zamanla
Ben ederim
Para para para
Sevgidir
Sevildiğini bilmek
İsteklerini yapmak
Duygu bence
Kadınlar mutlu olmaz
limitsiz kredi karti