AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
174Cevap
Bence boşanılır. Kocayla cinsellik yaşamayıp kimle yaşıycaz acaba?
Evliliğin temel amacı cinselliktir, sonrasında da çocuk sahibi olmak gelir. Cinsellik ihtiyaçtır. İhtiyaçlar giderilmezse boşanmak yerindedir.
Adam aldatmıyorsa seviyorsa neden boşanasın ki kolaysa öyle niye evlendin millet iyice zıvanadan çıktı.
150 tane yorum almış soru cazip gelmesi eşlerin cinsel hayatının olmaması mı? evli olanların yüzde80 i zaten cinsel hayatı yok..
direkt boşanmalısın evlilik cinsellik demektir. sevdiğin insanla cinsellik istersin. hepsini geçtim ayrı yerde yatması her şeyin sonu demek zaten
Boşanmaya bariz sebeptir bu durum. Biz de de eşim aynı şekilde.. Ama aileler tanısık, çocuk var, kurulu düzen boşanmaya cesaret edemiyorum... Biz eşlerimizi tanıştırsak ne güzel anlasırlar😅 gerçekten kötü bir durum bende yasıyorum
Her evlilikte cinsel sorunlar yaşanıyor ama sizinki kronik hale gelmiş. Başlangıcı ne zaman nasıl oldu bunu sormak istiyorum.
Başkası olmadığına emin misin. Bu kişi elenora olmasın. Yani kendisine yetiyo. İhtiyacını nası gideriyo bi baksan.
Belliki erken boşalma sertleşme sorunu olan bir adam bu sebeple yetemiyor sana ve uzak duruyor üstüne bide mastürbasyon yapıyor belliki
Ay kusura bakma gece gece alakasızca irs düşmanları kısmına kahkaha attım 😅
Sen sonuna kadar haklısın bunu sen yapmış olsan o haklı olurdu ama bunu çözmek en iyisi olur baktin olmuyor bosanabilirsin önce çözüm aranmalı
Neden bu duruma geldiğinizi sor kendine... Ve Ona! Eskiye dönmen için, geride kalan tüm kapanmamış dosyaları eksiksiz halletmeniz gerekiyor
Boşanmayın bence isteklerinizi yerine getirmek Allah'ın eşlere farz kıldığı bişey bunun cinsiyeti yoktur
Çok kötü bi durum gerçekten adına üzüldüm eşinin sorunu mu var neden isteksiz
Valla yürümuyorsa hiç bekleme boyle kaldıkça çürürsün, cesaretin kırılır, ayninevde iki küs gibi kalırsınız
Bence ayrılma nedeni olmamali bu başka sıkıntısı olabilir
Ayda 1 bile benim zorlamamla küsmemle oluyor. Onu da demesem adamın umrunda değil
Bilmiyorum önceden bende düşkündum. Şimdi duygusal süreçler çok etkiliyor beni isteğimi. Bisey diyemiyorum bi sıkıntısı derdi olabilir başka
Zaten yataklar ayrılmış neden hala evli duruyor? Yanyana uyusanız illaki etkileşim olur cinsellik yaşanır. Eşin çok yanlış yapıyor
Eğer düzelmiyorsa boşanma sebebidir tabi ki..
Acaba hani size söylemediği bir sorunumu var ne zamandır böyle önceden de böyle miydi
Cinsellik olmadan evlilik yürümüyor mu acaba anlamadım? Cinsellik den kaçan istemeyen bizim çoğu Türk kadını burada Cinsellik yaşayamadığı için ayrılmayı düşünüyor. Çok enteresan gerçekten.
Midem bulandı cidden. Seks olmadan evlilik olmaz ki. Sürekli yapacağınıza ayrı oda ne ya? Amaç nedir? Evli insanlar hiçbir zaman ayrı yatamaz.
Ne kadar zamandır evlisiniz ve Ne kadar zamandır bu şekilde
Kıyamam yaa, çok üzüldüm gerçekten durumunuza. Üzüntülerinize, ağlamalarınıza, kendinizi toparlayamayışınıza. Ümid ederim hersey yolunda gider. Sizin için hayırlı olan olur. Konuşmak isterseniz, konuşabiliriz.
Sıkıntı neymiş ki tam olarak?
Sanki bir şeylerine kıl kapmış gibi
Zoraki evlilik yürümez belli ki kocan isteksiz ya da problemleri var ve düzelmek için çabalamıyor. Bunun sonucu senin aldatmana kadar gider. Nereye kadar idare edebilirsin ki..
Bence evliliğinizi kurtarmak adına birşeyler deneyebilirsiniz
Aranızda çözmeye çalışın, anlaşamıyosanız ayrılık en iyi çözüm olabilir.
Neden yapmak istemediğini sor konuşup anlaşmaya çalışın olmuyorsa boşanma sebebidir.
Ayrılma bir süre kafanı dinle.. ölç tar duruma göre hareket edersin..
canım kocan var böyle tipleri anlamıyorum nerden buluyorsunuz zaten türk erkeklerinin çoğu seks yapmasını bilmiyor sevişmeyi sadece vuruşmak sanıyor çoğu bilinçsizler
G*rizekalı kocan var KS canım diye değiştirmiş başta
Boşanmak için yeterli sebebin bırak seksi başka odada yatması bile yeterli
Adamdaki rahatlık bende olacak bekarmış gibi yaşıyor 🤣
ayrılmana sebeb ayrı yatması zaten hayatta boyle cekılmez bosanmalısın canım
her şey ikinizin elinde boşanmak için bahane aramayın. Evliliği oyuncak ettiniz la
Kötü bi durum ilk başta vardı sonradan mı bitti
boşanma sebebi olabilir ama evli iken de başkası ile seks yaparak bu azgınlığın dine bilir
Bence boşanılabilir bir durum. Cinsellik olmadan evlilik bile anlamsız duruyor.
Neymiş efendim beni sağlam cukemiyormuş 🤣🤣 hakime bunu dersin sjsb
boşanmasada ufak bi aldatma söz konusu olabilir
Bence boşanılır ben cinsellik yüzünden boşanırdım bence önemli bir durum
Cinsellik evlilik için önemli bir durum. Yaşadığınız çok üzücü. Evet boşanman gerekir.
Ne alaka
Senin bu yaşadığını orta yaşa gelmiş her kadın yaşıyor.
Aranızdaki tutku ve arzu bitmiş maalesef. Son kez konuşmakta fayda var
Bende benzer soru paylaştım. Evli olan evli olanın hâlinden anlar.
Cinsellik evliliğin yarısi
Bekâr olanlar tabiri caizse tadını almadığı için bilmiyor evliyiz ama cinsellik yok ya da tatmin edici değil 😔 insan dışarda arayamaz evlisin çok zor bir durum sizi anlıyorum
her şey cinsellik mi ya bu olmadan olmuyor mu bence abartmışsin
Yani çocuk yoksa boşan yol yakınken. Çocuk varsa belki çocuk için katlanılabilir.
Bu arada 10 yıllık evliymişsiniz sen 35 o 40. Boşansan tam zamanı. Biraz boşanmış kalırsın sonra evlenirsin 2. bahar bakarsın kim bilir 50'den sonra 3. bahar
Eşinizle konuşmanız lazım veya ortamı siz hareketlendirin
Biraz detay yazabilirdin kac yıllık evlisin kac yildir boyle onu Secme sebebin vs
Bu noktaya sizi ne getirdi stresli bir ruh halinde mi acaba
Belki sertleşme iktidarsızlık vs vardır paylaşmıyordur
Uzman yardımı alın. Cinsellik ihtiyaç çünkü. Biz ne desek boş
bi erkek kadına yaklaşmadan nasıl durabilir aklım almıyo
Geç o işleri senin derdin usulüne uygun boşanma sebebi bulmak nafaka yemek. Kimi yiyosun sen burada. O adam paralı olsa evde grup teklif etse kabul edersin.
Eşim zengin yanlız. Benimde elimde işim altımda arabam. İkimizinde maddi imkanları senin aklının almayacağı kadar iyi. Kendi nefesin koktuğundan herkesi kendin gibi sandın heralde aç köpek. Git başka yerde kudur. Senin üslubuna ancak bu uslüpla cevap verilir. Daha üst düzey anlayamayacak kadar mahalle ağızlı ve ön yargılısın.
Burada soru soran herkes üst düzey evler arabalar iyi haltsın burada ne geziyon karısının telefonuna hakim olamayacak kadar libidosuz gevşek. Eşin belki transa geçiyordur 😆 sen kudur şimdi hoşt
Sana mal beyanı yapmamız mı lazım. Ayrıca bu site fakir fukara için de bizim mi haberimiz yok. Acıdım sana umarım en yakın zamanda senin de biraz elin para görür. Eşimle alakamın kalmadığını zaten söylüyorum farkındaysan. Adam ayrı odada yatıyor benle ilgilenmiyor diyorum. Boşanmalı mıyım diyorum. Okuduklarını anlayabiliyor musun?
Yani burdakilerden akıl alıp hayatına geçirecek kadar akılsızsan bikemem. Burdaki erkekler zaten fitne fesatlık evli kadın ayartma peşinde. Hepsi sana pılını pırtını topla boşan der. Senin amacın sadece seks ise neden f*ck olarak yaşasaydınız neden evlendinki. Evlilikte maalesef bir süre sonra seks en son planda oluyor erkek veya kadın nedenli. Yatmıyor diye koca boşayan kadınları görünce vay be ahlakımla gurur duydum. Valla bir erkek beni sevsin saygı duysun o bana yeter benim için hatta avantajdır yatmak istememesi ne güzel işte
Avantaj mı? Sen bekarsın ve hiç gerçekten sevilmedin değil mi? Ayrıca duygusallık güven olmadan cinsellik istediğimi nerden çıkardın? İnsanın haklı nikahlı eşi ile beraber olmak istemesinin , özel her anını duygusunu, cinselliğini paylaşmak istemesinin sana yanlış gelen tarafı ne? Eşim dururken başkası ile mi yatmak istedim? Onu aldatmak mı istedim? Önüme gelenle yatayım evlilikten sıkıldım mı dedim? Cinsellik kadınlar için de bir ihtiyaçtır yemek içmek sevmek sevilmek gibi.
Valla bilmiyorum ben öyle bir beklentiyi dile getirmem benimle aynı odada yatmayan eşime ayrıca bunu sorunda etmem benim istediğim eş modeli beni sevsin ama cinsellik beklemesin
Ne diyim umarım düzelir istediğin olur
Cinsellik beklemesin kafasındaysan evlenme bence. Sağlıklı her insan bunu ister bekler. Bakire isen ne demek istediğimi anlamaman normal. Çünkü bende evlenmeden önce bunu ayıp günah utanılmazsın gereken bir şey sanıyordum. El ele tutuşsak sarılsa öpse yeter diyordum. Ama bilmediğimden öyle geliyormuş. Bir de biz kadınları hep baskılayarak o ayıp bu günah diye baskıladıkları için öyle geliyor. Bir kere bunu ayıp günah kaygısı olmadan sevdiğin güvendiğin insanla , sana değer veren biri ile yaptığında olması gereken bir şey olduğunu anlıyorsun. Ben ayıp günah bir şey istemiyorum. Eşimle beraber olmak istiyorum. Garip değil bu. Dinimizde bunu emrediyor zaten. Garip olan ben değilim eşim
Boşanmak yerine bence bu durumu düzeltmek için çabalayan destek alabilirsiniz
Yok be abla seni normal hayatta mutlu edebiliyor mu kırmıyor mu önemli olan o
Bizimde öyleydi en sonunda aldattım aldatmadan önce ki aşamada ereksiyon hapı kullandırtmak git al eczaneden kalp rahatsızlığı yoksa kullansın eczacı bilgi verir zaten
Hala devam ediyor musun
@karizma14 evet
Tek kişi mi
Devam mı
aldattın demek ovvvvvvvvvvv
Sen erkek milleti toplayacaksın burada yorumunla :D
Evlilik terapistine gidin 🤔 çözülmeyeck bişi degil
sen bilirsin canm ama esin niye ne oldugunu aciklamiyor ki tuhaf
Aktardan mesir macunu al
Sabah bir kaşık akşam bir kaşık
Sonrada bir hafta vitamin takviyesi ver
Alkol sigara kullanmasın
Bol bol meyve ve protein agırlıklı beslensin Sonrası roket
Bu sorunu bizde yasiyoruz. Bizde salonda yatan esim. Benden kaynakli cinsellik sorunumuz var. Bosanma asamasindayiz
Cinsellik evliliğin en önemli taşıdır eğer bu taş sağlam değilse diğer taşları da yerinden oynatır bir şekilde çözülmesi gereken bir konu ne zamandır böyle eğer isteksizlik felan var ise tedavi veya takviye edici gıdalar alabilir