Cinsel Yaşam Dünya Geç Kalma Günü’nü nasıl bir gecikmeyle kutlayacaksın? (Sayfa 3) OKEY Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3552 Dünya Geç Kalma Günü’nü nasıl bir gecikmeyle kutlayacaksın? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 87 kişi beğendi
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Gecikmenin verdiği o hazzı her ikimizde hissettiğimizde çok daha güzel olur 🖤🖤 2 1 Yorumla Talentedhands +1 yıl Kadınlar bu gecikmeye pek dayanamıyor genelde, en fazla yarım saat Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Dakik bir insanım , bu gün benim için anlam ifade etmiyor sadece geç kalan insanlara uyuz olurum 2 3 Yorumla Olgun_1_kişi +1 yıl Hayır yaa öyle geç kalma değil 😀😀 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Anladım , anlık yanlış okumuşum soruyu 😁 Yorumla Olgun_1_kişi +1 yıl 😊 olur böyle şeyler 😃 Yorumla
Simsimy Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Biraz geç kaldım ama😂😂Dünya geç kalma gününüz kutlu olsun. 5 0 Yorumla
EjderyamNerde Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 306 cevap paylaştı. Regli oldum, açıkçası gecikmediği için mutlu olarak kutladım sjsjjsjjs 0 0 Yorumla
_Galadriel_ Takip Et Xper 4 Yaş: 41 +1 yıl Gecikmenin güzel olduğu anların tadını çıkararak tabiki. 3 0 Yorumla
Hicraney Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 44% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 1,9b cevap paylaştı. Geç kalmaların en güzeli :) 5 0 Yorumla
Classgirl Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Zamanında yapılması gerekenleri yapmadım ve bazı şeylere çok geç kaldim 1 1 Yorumla YErenn +1 yıl Off off Yorumla
Ayseguldgn11 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Bilmeden işe geç kalmıştım böyle kutlamış oldum 😂😂 1 0 Yorumla
mutsuzevlilik Takip Et Xper 7 Yaş: 42 , eic 48% +1 yıl kocam en geç boşalmasını yaşayacak 4 1 Yorumla ÖmerÖ41 +1 yıl fazla iddalı değil mi? Yorumla
Coraline-0 Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl Tek başıma dizi izlerim😃 4 1 Yorumla izmirli_beyy +1 yıl Sevgilin vardi ne oldu ayrıldı n mi Yorumla
Bitmisparfüm Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Muhtemelen erkek arkadasimi bekleterek 3 1 Yorumla __BerkolgunnAdammm__ +1 yıl Başka peki Yorumla
ladymelo Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 31% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 448 cevap paylaştı. Asla gec kalmam burcum saolsun 2 2 Yorumla LeylaQ +1 yıl Hangi burç oluyor bu? :D Yorumla ladymelo +1 yıl @LeylaQ basak 😁 Yorumla
KatherineKnight Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl İşe geç gidicsm kovulma garantili 2 0 Yorumla
ÇanakAnten Takip Et Bilge Yaş: 37 , eic 80% +1 yıl Yine yorumlara geldim asdfhdj😂 2 1 Yorumla red_devils +1 yıl Yorumlar çok iyi değil mi ama 😂 @ÇanakAnten Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Ben bu günü kutlamakta da geç kaldım. 5 1 Yorumla HeadSh0t +1 yıl Al benden de o kadar 😊 Yorumla
mavilipenguen Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl İşe geç kalarak olabilir bence şahane fikir 🥳🥳🥳 1 0 Yorumla
simeday Takip Et Xper 7 Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl ben hiçbiseye gecikmem gecikirsem de gecikmem 1 1 Yorumla Keremcan2021 +1 yıl sezden bahsediyolar ama 🙈 Yorumla
serkank8428 Takip Et Xper 7 Yaş: 41 , eic 96% +1 yıl ben hayata geç kalmışım geç gelsem nolur erken gelsem nolur 0 0 Yorumla
benbendeğilimartık Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 72% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 499 cevap paylaştı. İşe geç kalma pahasına, partnerimle yatakta zaman geçirerek. 0 0 Yorumla
muratby Takip Et Master Yaş: 40 , eic 34% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 3b cevap paylaştı. ben hep geç kalırım benim için hergün geç kalma günü 0 0 Yorumla
delidayı0234 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 39% +1 yıl Eğlencenin dibine vurup eve dönüş saatini kaçırarak 0 0 Yorumla
sakin_birisi Takip Et Xper 5 Yaş: 39 , eic 100% +1 yıl Neden hiçbiri seçeneğindeki yok. Çünkü yüzde 95imiz yalnız gecırecek 0 0 Yorumla
kilicbk Takip Et Yoda Yaş: 49 , eic 62% +1 yıl B şıkkı tercihim olurdu. İçlerinde en iyi seçenek o 0 1 Yorumla gEccEm +1 yıl güzel tercih Yorumla
Demir666 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 92% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 654 cevap paylaştı. Ben hiç bir zaman işlerimi ertelemem hayat kısa geç kalırsan bakarsın ancak 0 0 Yorumla
denklem2a Takip Et Yoda Yaş: 41 , eic 95% +1 yıl Dert kutlamak olsun, kutlayanlarin hepsinin tatminkarliktan gozleri doner de, de si var :D 0 0 Yorumla
MatthewFox Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 44% +1 yıl başka bir gün bulamamışlar mı benim doğum günüm o gün 0 0 Yorumla
fafur Takip Et Guru Yaş: 42 +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 344 cevap paylaştı. Karşı tarafa ödüle dönüşen gecikmeler her zaman tercih edilir. 0 0 Yorumla
Ehlivukuf Takip Et Mentor Yaş: 34 +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 350 cevap paylaştı. Erkekler için a ve d seçeneği :Daklıma şu sahne geldi. 0 0 Yorumla
merru Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 1,2b cevap paylaştı. Geç gelmenin güzel olduğu zevk verdiği her anın tadını sonuna kadar doya doya yaşamak her zaman güzeldir. 0 0 Yorumla
atarlı72 Takip Et Xper 6 Yaş: 42 +1 yıl Hep işe geç kalırız eve geç kalırız ama malum işte hep erken geliriz türk huyları işte 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Yaşama dair her şeye geç kaldım ben şartlar gereği o yüzden kutlayacak çok fazla geç kalmışlıklarım var 0 0 Yorumla
temizinsan Takip Et Xper 5 Yaş: 42 +1 yıl olabildiğince geç boşalıp karımla doruğa çıkarak kutladık 0 1 Yorumla Umut_04 +1 yıl Sen harikasin dostum Yorumla
VOLKANİNANMAZ Takip Et Bilge Yaş: 39 +1 yıl Bende işe geç kalıp partnerimle haz yaşamak isterdim 1 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Dün ritm'in etkisiyle baya geç kaldım yatak odası zevkten havalara uçuyordu 😂 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Görüş yazmakta geciktim. Genelde de gecikirim zaten her şeyde. 0 2 Yorumla gEccEm +1 yıl hep öyle olur zaten Yorumla Cevap sahibi +1 yıl @gEccEm denemeden bilemezsin. Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Birazda stres yaparsanız, Rotar ile birlikte 1 saat dayanırsınız. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Yaşamaya geç kalmak bence yeterli. Bir şeyleri aynı yoğunlukta hissedememek geç kalınmışlıktır 0 0 Yorumla
PromisedLand Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl 45-50 dakika gecikerek kutlayabilirim. Fazlası sıkıcı oluyor. 0 0 Yorumla
gılmour76 Takip Et Master Yaş: 49 +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 2,1b cevap paylaştı. Geç boşalarak tabiki en güzel geç kalma şekli budur 0 0 Yorumla
ManyakBaron31 Takip Et Master Yaş: 56 +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 4,4b cevap paylaştı. Sıkıyorsa bir kişi geç kalsın da göreyim bakalım, bınlar hep hikaye 0 0 Yorumla
canli34 Takip Et Master Yaş: 39 +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 355 cevap paylaştı. Bazı gecikmeler güzel ama bazı gecikmeler de can yakıyor. 0 0 Yorumla
respectemir Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 4,8b cevap paylaştı. İzinliydim isede geç kalmadim hatunda yok zaten gec kalmadim 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
eğlencenin dibine vurarak ya benimki kesinlikle
ben en güzeli partner ile güzel bir gece geçirmek
Gecikmenin verdiği o hazzı her ikimizde hissettiğimizde çok daha güzel olur 🖤🖤
Kadınlar bu gecikmeye pek dayanamıyor genelde, en fazla yarım saat
Dakik bir insanım , bu gün benim için anlam ifade etmiyor sadece geç kalan insanlara uyuz olurum
Hayır yaa öyle geç kalma değil 😀😀
Anladım , anlık yanlış okumuşum soruyu 😁
😊 olur böyle şeyler 😃
Biraz geç kaldım ama😂😂
Dünya geç kalma gününüz kutlu olsun.
Regli oldum, açıkçası gecikmediği için mutlu olarak kutladım sjsjjsjjs
Ben buna Okey derimm çok güzel
Gecikmenin güzel olduğu anların tadını sonuna kadar çıkararak.
Gecikmenin güzel olduğu anların tadını çıkararak tabiki.
Geç kalmaların en güzeli :)
Bir yere gideceğim zaman hep geç kalıyorum :(
Zamanında yapılması gerekenleri yapmadım ve bazı şeylere çok geç kaldim
Off off
Bilmeden işe geç kalmıştım böyle kutlamış oldum 😂😂
kocam en geç boşalmasını yaşayacak
fazla iddalı değil mi?
Tek başıma dizi izlerim😃
Sevgilin vardi ne oldu ayrıldı n mi
Eğlencenin dibine vurarak :)
Geç kalıyorsam değmeli bence
Muhtemelen erkek arkadasimi bekleterek
Başka peki
Asla gec kalmam burcum saolsun
Hangi burç oluyor bu? :D
@LeylaQ basak 😁
İşe geç gidicsm kovulma garantili
Yine yorumlara geldim asdfhdj😂
Yorumlar çok iyi değil mi ama 😂 @ÇanakAnten
Ben bu günü kutlamakta da geç kaldım.
Al benden de o kadar 😊
hazzın dibine vurmak yaşamak lazım
hazzı yavaş alarak yaşamak bir başka
Geç kutlayarak mesela 🤷♀️
İşe geç kalarak olabilir bence şahane fikir 🥳🥳🥳
Gecikmeyerek😂😂😂😂😂😂😂
Dizi izlemek güzel olabilirdi
Eve dönüş saatini kaçırmak
ben hiçbiseye gecikmem gecikirsem de gecikmem
sezden bahsediyolar ama 🙈
Erkekler Ne Diyor
ben hayata geç kalmışım geç gelsem nolur erken gelsem nolur
İşe geç kalma pahasına, partnerimle yatakta zaman geçirerek.
ben hep geç kalırım benim için hergün geç kalma günü
Eğlencenin dibine vurup eve dönüş saatini kaçırarak
Neden hiçbiri seçeneğindeki yok. Çünkü yüzde 95imiz yalnız gecırecek
B şıkkı tercihim olurdu. İçlerinde en iyi seçenek o
güzel tercih
Ben hiç bir zaman işlerimi ertelemem hayat kısa geç kalırsan bakarsın ancak
Dert kutlamak olsun, kutlayanlarin hepsinin tatminkarliktan gozleri doner de, de si var :D
başka bir gün bulamamışlar mı benim doğum günüm o gün
Karşı tarafa ödüle dönüşen gecikmeler her zaman tercih edilir.
Erkekler için a ve d seçeneği :D
aklıma şu sahne geldi.
Geç gelmenin güzel olduğu zevk verdiği her anın tadını sonuna kadar doya doya yaşamak her zaman güzeldir.
Hep işe geç kalırız eve geç kalırız ama malum işte hep erken geliriz türk huyları işte
Yaşama dair her şeye geç kaldım ben şartlar gereği o yüzden kutlayacak çok fazla geç kalmışlıklarım var
Eğlencenin dibine vurup eve dönüş saatini kaçırarak.
olabildiğince geç boşalıp karımla doruğa çıkarak kutladık
Sen harikasin dostum
Bende işe geç kalıp partnerimle haz yaşamak isterdim
Bundan ötürü iş yerinden çok tutanak yiyorum
Dün ritm'in etkisiyle baya geç kaldım yatak odası zevkten havalara uçuyordu 😂
Daha uzun süre zevk almamı ve aldırmamı sağlıyor.
Görüş yazmakta geciktim. Genelde de gecikirim zaten her şeyde.
hep öyle olur zaten
@gEccEm denemeden bilemezsin.
Tam dorukta iken geciktirmek iyi olur sonra tekrar.. 👍😅
Tabiki geç kalaraaaaak partnerim ile. Yataktaaa geçircem
Birazda stres yaparsanız, Rotar ile birlikte 1 saat dayanırsınız.
Yaşamaya geç kalmak bence yeterli. Bir şeyleri aynı yoğunlukta hissedememek geç kalınmışlıktır
45-50 dakika gecikerek kutlayabilirim. Fazlası sıkıcı oluyor.
Geç boşalarak tabiki en güzel geç kalma şekli budur
Sıkıyorsa bir kişi geç kalsın da göreyim bakalım, bınlar hep hikaye
Bazı gecikmeler güzel ama bazı gecikmeler de can yakıyor.
İzinliydim isede geç kalmadim hatunda yok zaten gec kalmadim