Cinsel Yaşam Geldi bahar ayları, gevşeyemedi gönül yayları! “Bugün salgın bitti” deseler, sen hangisi olursun? (Sayfa 6) OKEY Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 5871 Geldi bahar ayları, gevşeyemedi gönül yayları! “Bugün salgın bitti” deseler, sen hangisi olursun? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 129 kişi beğendi
Simay001_ Takip Et Bilge Yaş: 30 +1 yıl Sınırsızca her şeyi Özgürce yapmak 4 1 Yorumla CurvyAndSexy +1 yıl en çok özlediğimiz Yorumla
u fangoria Takip Et Master Yaş: 46 +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 3,2b cevap paylaştı. sahillere akın eder kafa dağıtırım bol bol 1 0 Yorumla
KaptanMagaralı Takip Et Master Yaş: 41 +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 2,5b cevap paylaştı. Discoda eglenmeyi özledim 1 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Sevdiğime de yanıma aldıpım gibi gezerim 2 2 Yorumla CurvyAndSexy +1 yıl ay ne şanslısın Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Değilim aslında bu aralar biraz aramız açık Yorumla
bekir_55 Takip Et Xper 6 Yaş: 31 +1 yıl Sevdiğim kıza 5 saat boyunca sıkı sıkı sarılırdım 1 0 Yorumla
merru Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 1,2b cevap paylaştı. Gezmek tatil yapmak güzel olur. 1 0 Yorumla
pelin_69 Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Partiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 4 2 Yorumla Kaanf +1 yıl :) Yorumla CurvyAndSexy +1 yıl çok özledik partileri yaa Yorumla
Hüseyin_33 Takip Et Master Yaş: 26 +1 yıl Benim için bir şey değişmez! Yine yalnızlık olurdu 1 0 Yorumla
yanlizkurt8434 Takip Et Guru Yaş: 42 +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 1b cevap paylaştı. Avcı ben avci cikcik avlarım 1 0 Yorumla
sevenduygu Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Paramız olmasada hayallerimiz var :) 1 1 Yorumla CurvyAndSexy +1 yıl aynen yaa Yorumla
Misafirturk Takip Et Xper 7 Yaş: 31 +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 483 cevap paylaştı. Sevgili mi var da yapalim 1 0 Yorumla
LaFemmeauGoûtduVin Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Biter ya da bitmez her şey aynı. 3 1 Yorumla CurvyAndSexy +1 yıl neden ki planın yok mu hiç Yorumla
Arsel5 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Sırf gift güzel diye B yi seçtim 3 1 Yorumla agacsiz_koala0 +1 yıl Yani?😂 Yorumla
canli34 Takip Et Master Yaş: 39 +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 355 cevap paylaştı. Gezmek gezmek daha ne olsun ki :) 1 0 Yorumla
Revesma Takip Et Guru Yaş: 50 +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 1,1b cevap paylaştı. Hayat normale döneydi bakacaktı artık 1 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Okey bir numarasın her zaman 💕💕 5 2 Yorumla kaynarr +1 yıl Memnunmusun okey den Yorumla CurvyAndSexy +1 yıl bence de <3 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
247Cevap
Hiçbiri, ben yine evde aynı şekilde devam
Sonuncusu ya da B opsiyonu olabilir
Okey den vazgeçmem kesinlikle süper
Bitsede yine boş boş oturucam değişen birşey yok
OK nirvana kalitesini keşfedin.
Bizim sonumuz belli çalış dur
Sınırsızca her şeyi Özgürce yapmak
en çok özlediğimiz
bir an önce kafa dağıtmaya ihtiyacım var
Bar boyunca anı yaşayalım😂🙏
Hatun olmayınca ne yapayım Okey okeyi
Tabiki sabahlar olmasın derim yani
sahillere akın eder kafa dağıtırım bol bol
Kalabalık geceler sabahlar
Discoda eglenmeyi özledim
Hic normalesemicez gibi artik 😩
Sevdiğime de yanıma aldıpım gibi gezerim
ay ne şanslısın
Değilim aslında bu aralar biraz aramız açık
Sevdiğim kıza 5 saat boyunca sıkı sıkı sarılırdım
Doyasıya sevişirdim şehvetle.
Gezmek tatil yapmak güzel olur.
Güzel paylaşım olmuş yaaa
B olurdum kesinlikle diyorum
hiçbiri herlade ben bilmz
Pandemi bitse hepsini yapacam
flörtüm olsaydı gezen olurdum herhalde
Flört denizinde kulaç atarım
Teşekkürler güzel olmuş elinize sağlık
Yansın geceler pelinsu eceler 🍻🙃
Utangaç pısırık birimi peki
ah ah eski günler ah :( :/
Gezerdim ben çok fazla ne yapıyorsam yapardım
Partiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
:)
çok özledik partileri yaa
Benim için bir şey değişmez! Yine yalnızlık olurdu
Bitmez bu pandemi lanet olsun
Avcı ben avci cikcik avlarım
Bence sen gelsen yeter bana
Değişen bişey olmaz benim için
Tabiki tatil tatil gezmek
çılgın partide erkek partner bulurdum
Okey zero candır :) incelikte üstüne tanımam
Kalabalik sabahlar olmasin parti
Paramız olmasada hayallerimiz var :)
aynen yaa
Ben bende değilim bugun yarin gelin. 😂😂
Fırsat buldukça gezeriz hafta sonları
Sevgili mi var da yapalim
Biter ya da bitmez her şey aynı.
neden ki planın yok mu hiç
Sırf gift güzel diye B yi seçtim
Yani?😂
Gezmek gezmek daha ne olsun ki :)
Sanırım e şıkkına devamke 😂
Hayat normale döneydi bakacaktı artık
Binerim araca özgürce gezerim
Sevgilim ile geçireceği mız güzel vakitler
Yorulmadan kulaç atan vs 🙂😊😊
Flört bekle beni geliyorum
Film izlemek özlendi. zamanı geldi
Evde oturmaya devam ederim büyük ihtimalle :d
Okey bir numarasın her zaman 💕💕
Memnunmusun okey den
bence de <3
En sert ve en tırtıklı olani olurumm
Hepsi yok mu yavhu acaba keşke olsa
A olabilir bence ya deniz
Kalabalığı fazlasıyla özledim.