Yaz aylarında mı yoksa kış aylarında mı cilt problemleri yaşıyorsunuz?

Yaz
Kış
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yaz aylarında mı yoksa kış aylarında mı cilt problemleri yaşıyorsunuz?

Kışın daha çok artıyor. Yüzümü soğuk olduğu için sıcak su ile yıkıyorum hemen geriliyor ve soyuluyor o yüzden en güzel bence yazın ya. Yazında zor aslında cilt bakımı ya. Bir krem sürüyorum yüzüme o sıcak havadan dolayı krem öyle kötü oluyor ki yani hiçbir etkisi falan olmuyor yüzümde öyle ya.
Merhaba
Çok şükür bir cilt sorunum yok. Ama cildim normalde çok kuru sadece onu dert ediyorum bazen. Onun dışında cildimle ilgili bir problemim yok çok şükür. Ama zamanında herkes gibi bende sivilcelerden çok çektim. Yani o zamanla kışında aynıydı yazında. Onun dışında pek sorunlu olan bir cildim olması hiçbir zaman.
Yazın leke sorunu oluyor. Kışın ise sivilce sorunu yaşıyorum. Sorun hep ama değişiyor sadece. :D
Cevap
10Cevap
Her iki mevsimin kendine özgü sorunları var. Yazın aşırı kuruma kışın yağlılık sorunu oluyor
Yazın artıyor
Yazın artıyor maalesef. Özellikle sivilce ve lekeler.
Yazın sadece lekelenme oluyor ama kışın cilt ile uğraşmak bana daha zor geliyor nedense.
Kışın artıyor maalesef. Çünkü kuru cilt + egzamam var. :(
Kış dedim ama yaz aylarında da farklı sorunlar çıkıyor. Soğuk çok etkiliyor cildimi
Yazın iyice tavan yapıyor
Yazın çünkü benim yüzümde sorun var her ne kadar kremler kullansam oradaki problemlerim çıkıyor kışın gene daha sakin
Kışın artıyor çünkü okul stresi yüzünden sivilcelerim oluyor hava soğuk diye de cildim kuruyor
benim kesinlikle yazın mahvoluyor. zoretanin tedavisine başladım
Kuru cildim olduğu için kışın... :/
Yazın sanki
Benim genelde kışın artıyor.
Çok şükür hiç olmadılar.
Kesinlikle yaz mevsiminde artıyor.
Yazın artıyor
Yazinn
Artmıyor
Kışın bana dert
Neden
Üşümeyi ıslanmayı sevmiyorum😃
Yaz aylarında
Cilt sorunum pek olmuyor.
Stres yaptigim zamanlarda yani 4 mevsim lskxls
Yazın 🤧
Yazın kesin
Yazın
Yazın çıkıyor.
Yazın
Yaz çünkü yanıyorum
Yazın alerji oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?