Sağlık Kışın mı hasta olmak daha kötü yoksa yazın mı? 1yenimesaj Takip Et Guru Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 24 Yazinki daha berbat Güncellemeler11 ay Süper soru 🖤 Kışın mı hasta olmak daha kötü yoksa yazın mı? Cevapla Hasta Soruları Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 11 ay Sağlık konusunda 39,9b cevap paylaştı. ikisi de 0 0 Yorumla
Serhat0000 Takip Et Yoda Yaş: 39 , eic 100% 11 ay Kışın hasta olunca bir kaç gün yatıyorsun geçiyor. Yazın ne yatabiliyorsun ne hastalık geçiyor 0 0 Yorumla
Meryy29 Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 102% 11 ay Ben artık hasta olduğumu da anlayamıyorum ki enteresan döngü içerisindeyim 1 0 Yorumla
SheWolfWoman Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% 11 ay Yazın daha beter çok dikkatli olmak gerekiyor özellikle de temizlik kurallarına. 0 0 Yorumla
Ben_köpraa Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% 11 ay Yazın bi tavuk çorbası icemiyom hararet yapıyor yav 0 0 Yorumla
Aristokratımsı Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% 11 ay Sağlık konusunda 4,9b cevap paylaştı. İkiside kötü ve her kış ve yaz başında hasta olurum 0 0 Yorumla
egerkan Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 100% 11 ay Herkesin gezip tozduğu yaz aylarında senin hasta olman tabiki daha kötü 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 11 ay Yazın, ben hiçbir zaman yazın hasta olmadım. Ben hep Eylül ve Aralık ayları arasında oluyorum. 0 0 Yorumla
u sinem23__ Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% 11 ay Sağlık konusunda 393 cevap paylaştı. Yazın daha kötü bence. 0 0 Yorumla
G-Ü-V-E-N Takip Et Guru Yaş: 46 , eic 100% 11 ay yazın tabi tüm güzel günlerin anası ağlar. 0 0 Yorumla
Gvzmhlk Takip Et Yoda Yaş: 38 , eic 100% 11 ay Yazın hasta olmayı başaranı tebrik ederim 😂 0 0 Yorumla
Esmergenc41 Takip Et Guru Yaş: 33 11 ay Sağlık konusunda 404 cevap paylaştı. Tabikide yazın felaket 0 0 Yorumla
Necro12345 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% 11 ay Sağlık konusunda 357 cevap paylaştı. Kışın 0 0 Yorumla
34Constantine Takip Et Master Yaş: 35 , eic 97% 11 ay Sağlık konusunda 1,2b cevap paylaştı. Yazın. 0 0 Yorumla
yarenimsii Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% 11 ay Sağlık konusunda 331 cevap paylaştı. yaziiin 0 0 Yorumla
whysosreious Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% 11 ay Sağlık konusunda 956 cevap paylaştı. Güzün 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
29Cevap
ikisi de
Kışın hasta olunca bir kaç gün yatıyorsun geçiyor. Yazın ne yatabiliyorsun ne hastalık geçiyor
Ben artık hasta olduğumu da anlayamıyorum ki enteresan döngü içerisindeyim
Yazın daha beter çok dikkatli olmak gerekiyor özellikle de temizlik kurallarına.
Yazın bi tavuk çorbası icemiyom hararet yapıyor yav
İkiside kötü ve her kış ve yaz başında hasta olurum
Herkesin gezip tozduğu yaz aylarında senin hasta olman tabiki daha kötü
Yazın, ben hiçbir zaman yazın hasta olmadım. Ben hep Eylül ve Aralık ayları arasında oluyorum.
Yazın daha kötü bence.
yazın tabi tüm güzel günlerin anası ağlar.
Yazın daha kötü
Yazın daha kötü diye düşünüyorum
Kışın olalım yazın olmayalım 😀
Yazın hasta olmayı başaranı tebrik ederim 😂
Hasta olmak berbat mevsimi farketmiyor
Yazın hasta olmak aşırı korkunçlu.
Tabikide yazın felaket
Kışın
Berbatttt
Yazın
Kışın daha kötü
Kışın bence
Hasta olmak her zaman kötü
Yazın daha kötü..
Kışın
Tabi ki yazın
Hasta mı oldunn🥺
Yazın.
Kışın
Yazın
Hasta olmak kötü
Yazın kötü
yaziiin
Güzün
Yazın bence
Yazın
Tabiki yazın berbat