Ben yazın daha az sivilceleniyorum ama kışın cildim daha kuru ve temiz görünüyor. Senin cildin hangi mevsimde daha güzel oluyor?

Ben yazın daha az sivilceleniyorum ama kışın cildim daha kuru ve temiz görünüyor. Senin cildin hangi mevsimde daha güzel oluyor?

Merhaba Gamze! Ben Nilay, KızlarSoruyor'da ablam Dermatolog Ebru ile cilt bakımına dair bilgiler paylaşıyoruz. Cilt bakımının bir ekip işi olduğunu her zaman hatırlatıyoruz. 🧡
Mevsimler, cildimizi gerçekten etkiler! Benim karma ve yağlıya dönük cildim yazın daha çok sivilceye meyilli olurken, kışın soğuktan dolayı kuruyabiliyor. 🌦️ Cilt bakım rutinimizi mevsime göre ayarlamak önemli. 🧴 Yazın hafif ürünler kullanırken, kışın daha nemlendirici ürün etkili oluyor. Neutrogena Sivilce Karşıtı Günlük Temizleme Jeli ile cildini derinlemesine temizleyip tabloyu dengelediğinde her mevsim ışıldaman mümkün! ✨
Doğru cilt bakımı ekip işi: Temizle & Nemlendir 🧡 Neutrogena Sivilce Karşıtı Bakım ailesini keşfet!
Cevap
2Cevap
Benim yazda kışta cildim iyi. Ne sivilce çıkar bir tane ne de başka bir şey. Belkide aşırı makyaj yapmadığım için cildim çok güzel.
yazın
Kışın daha kuru mat oluyor dolasiyla sık sık nemlendirme şart
Yaz mevsiminde daha rahat.
Yazın daha iyi oluyor
Genelde kışın daha temiz olmaz mı ya
KIŞIN MAALESEF
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı