Güzellik & Bakım Maske kullanımıyla artan cilt problemlerine nasıl çözüm buluyorsun? (Sayfa 7) Simple Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10772 Maske kullanımıyla artan cilt problemlerine nasıl çözüm buluyorsun? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 179 kişi beğendi
yalnızkraliçee Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 82% +1 yıl Cildimi nemlendirici kremlerle nemlendiriyorum 0 0 Yorumla
OnDakikayaOradayım Takip Et Xper 6 Yaş: 106 , eic 92% +1 yıl Shea yağı kullanıyorum maske snrası 0 0 Yorumla
Prato Takip Et Xper 7 Yaş: 41 , eic 63% +1 yıl Nrmlendirici sabunla cildimi nemli tutuyorum 0 0 Yorumla
Boypet Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 89% +1 yıl B seçeneği diyorum ben. Günlük bakımı yapıyorum 0 0 Yorumla
zinedben Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 83% +1 yıl Evdeyim genelde o yuzden böyle bir sıkıntım yok 0 0 Yorumla
poncikpandda Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 60% +1 yıl Evden çıkmayıp maske kullanmıyorum bu kdar basit 0 0 Yorumla
Ghostshooterr Takip Et Bilge Yaş: 41 , eic 75% +1 yıl Bende sorun yok. Sürekli de takıyorum oysa. 0 0 Yorumla
Karizmatiksporcu Takip Et Xper 7 Yaş: 28 , eic 36% +1 yıl Sağlıklı beslenme ve düzenli uyku. 0 0 Yorumla
herseyemaydonozum Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 54% +1 yıl Disari cikmadigim icin maskeye gerek kalmıyor 👍 0 0 Yorumla
Mehmetali60700 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 83% +1 yıl Maske cok seviyorum ya gerekli bence 0 0 Yorumla
yeşillllll Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 89% +1 yıl Maskenin en iyi yanı artık makyaj yapmıyorum 0 0 Yorumla
nirhamm Takip Et Master Yaş: 29 , eic 41% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 2b cevap paylaştı. Cildimin neme çok ihtiyacı oluyor. 0 0 Yorumla
48kumsal48 Takip Et Yoda Yaş: 37 , eic 70% +1 yıl fazla takmiyorum ortam icinde kullaniyorum 0 0 Yorumla
BitterCoffee Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 69% +1 yıl Sık sık yıkıyorum yağlanma olan bölgeyi 0 0 Yorumla
semxsem Takip Et Master Yaş: 45 , eic 97% +1 yıl Olduğum gibi iyiyim darısı dostlar başına 0 0 Yorumla
EmirAdakul Takip Et Master Yaş: 24 , eic 59% +1 yıl Arındırıcı maskem var onu kullanıyorum 0 0 Yorumla
restinerest Takip Et Master Yaş: 46 , eic 61% +1 yıl Bulmuyorum akişina biraktim bakalim nolcak 0 0 Yorumla
AdilOlmayanYıldırım Takip Et Guru Yaş: 46 , eic 68% +1 yıl Cildinize iyi bakın cilt önemli 0 0 Yorumla
benbendeğilimartık Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 72% +1 yıl Bu çok kötü oldu, ama sürekli yıkamam gerekiyor. 0 2 Yorumla яüүαмsı +1 yıl Sürekli yıkamada ciltte kuruluk yapar onun yerine sipmle nemlendirici kremi tavisye ederim. Ayrıca dove yeşil sabun ile her sabah yikarsan bu sorun ortadan kalkar. Yorumla benbendeğilimartık +1 yıl @яüүαмsı Teşekkür ederim bilgi için. Komili yeşil sabun kullanıyorum şimdi etkisi olur sanıyorum. Yorumla
hayatın_akışı Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 67% +1 yıl ehehehh maske takmak zorundasınız. dsffd 0 0 Yorumla
servettansinn Takip Et Bilge Yaş: 104 , eic 78% +1 yıl En çok gözeneklere dikkat ediyorum 👍🏻 0 0 Yorumla
zeynep9694beren Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 40% +1 yıl Peçete herzaman lazım oluyor bana 0 1 Yorumla яüүαмsı +1 yıl Kalıcı bir çözüm değil ama kalıcı çözümler bulman lazim. Yorumla
tastycock Takip Et Master Yaş: 40 , eic 95% +1 yıl Yağlı nemlendiricilere alternatif bulamadım 0 0 Yorumla
hiranur_11 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 , eic 61% +1 yıl makyaj yapmıyorum bi nemlendirici sürüyorum yüzüme 0 0 Yorumla
Alarasmin Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 67% +1 yıl Henüz çözüm bulamadım 😷😷😷 0 3 Yorumla яüүαмsı +1 yıl O zman sipmle ürünleriyle tanışmaya ne dersin:) Yorumla Alarasmin +1 yıl @яüүαмsı neden olmasın Yorumla Alarasmin +1 yıl 👍🏻👍🏻 Yorumla
frksarac123 Takip Et Xper 6 Yaş: 43 , eic 74% +1 yıl Ölmeden pandemiyi geçirirsek ondan sonra düşünürüz 0 0 Yorumla
xatakanx02 Takip Et Bilge Yaş: 23 , eic 89% +1 yıl Hiç sorun yaşamadım şimdilik inşallah yaşamam da 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
336Cevap
güzel fikirler için tşkkürler
Bende hiç bir sorun yapmıyor.
Pek bir zararı olmadı bana bu işin
Cildimi nemlendirici kremlerle nemlendiriyorum
Maske takmayarak çözüm ürettim 😂😂
Shea yağı kullanıyorum maske snrası
Nrmlendirici sabunla cildimi nemli tutuyorum
Çözüm bulamıyorum doğrusu..
Temizlemeyi ihmal etmiyorum
Cildimde problem yok şu an
Hiç kullanmıyorum en iyisi😂
B seçeneği diyorum ben. Günlük bakımı yapıyorum
Evdeyim genelde o yuzden böyle bir sıkıntım yok
Cildimle ilgili bir problemim yok 🤭🤭
Birde sakallar var. Çok muzdaribim
Evden çıkmayıp maske kullanmıyorum bu kdar basit
doğallık abi. her zaman kazanır
Sık sık yüzümü yıkıyorum ben
Cildim de bir sorun olmadı.
Bende sorun yok. Sürekli de takıyorum oysa.
Ben maskeme nemlendirici krem sürüyorum
Sağlıklı beslenme ve düzenli uyku.
Bulmuyorum ben çözüm falan
yogun etkili nemlendriciler kullanılmalı
Disari cikmadigim icin maskeye gerek kalmıyor 👍
Maske cok seviyorum ya gerekli bence
Büyük bir sorjn valla ne zaman bitecek
Cok fazla takmiyorum ben maske zaten
Bende bi sorun olmuyor nedense
Cildim de sorun olmadı valla
Sürekli elimi yüzümü yıkıyorum.
Simple❤️ iyi ki varsin. 😍
Maskenin en iyi yanı artık makyaj yapmıyorum
Yüzümü devamlı yıkıyorum.
Dikkatimi çekti sanırım bakacağım
Maskemi çıkarmıyorum. Kesin çözüm :)
Cildimin neme çok ihtiyacı oluyor.
temizlik ve kaliteli kremler
Sorun yaratmadı cildimde maske
fazla takmiyorum ortam icinde kullaniyorum
Sık sık yıkıyorum yağlanma olan bölgeyi
Güzelmiş gerçekten uygularım
Olduğum gibi iyiyim darısı dostlar başına
Arındırıcı maskem var onu kullanıyorum
Disari cikmayarak cozuyorum
Bulmuyorum akişina biraktim bakalim nolcak
Sabah akşam nemlendirici 😊
Cildinize iyi bakın cilt önemli
Ben de no problem cildim iyi
Bu çok kötü oldu, ama sürekli yıkamam gerekiyor.
Sürekli yıkamada ciltte kuruluk yapar onun yerine sipmle nemlendirici kremi tavisye ederim. Ayrıca dove yeşil sabun ile her sabah yikarsan bu sorun ortadan kalkar.
@яüүαмsı Teşekkür ederim bilgi için. Komili yeşil sabun kullanıyorum şimdi etkisi olur sanıyorum.
Maske sağlığa zararlı bence
ehehehh maske takmak zorundasınız. dsffd
En çok gözeneklere dikkat ediyorum 👍🏻
Peçete herzaman lazım oluyor bana
Kalıcı bir çözüm değil ama kalıcı çözümler bulman lazim.
Yağlı nemlendiricilere alternatif bulamadım
makyaj yapmıyorum bi nemlendirici sürüyorum yüzüme
Henüz çözüm bulamadım 😷😷😷
O zman sipmle ürünleriyle tanışmaya ne dersin:)
@яüүαмsı neden olmasın
👍🏻👍🏻
Ölmeden pandemiyi geçirirsek ondan sonra düşünürüz
Hiç sorun yaşamadım şimdilik inşallah yaşamam da
Maskeden ötürü bir sıkıntı yaşamadım