Güzellik & Bakım Ankete katıl, yeni yılda sivilcelerden kurtulmanın yolunu keşfet! Yüzünde yeni bir sivilce çıktığında hangi tepkiyi veriyorsun? (Sayfa 6) Simple Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2726 Ankete katıl, yeni yılda sivilcelerden kurtulmanın yolunu keşfet! Yüzünde yeni bir sivilce çıktığında hangi tepkiyi veriyorsun? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 53 kişi beğendi
HayalperestPisicik Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl O kadar dert etmem ama kapatmaya çalışırım 0 0 Yorumla
babygirllol Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl makyajla kapamayta çalışıyorum ama kapanmıyor :( 0 0 Yorumla
ozgur00000 Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Bu sivilcelerden ne zaman kurtulacağım diyorum. 0 0 Yorumla
coksinirliyimben Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Roaccuatane kullandım artık çıkmıyor yehuuuu 0 0 Yorumla
Piperka Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Sivilcelerimi dert etmiyorum siyah nokta daha kötü 1 0 Yorumla
emircan2001 Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl sivilceler kiminde dertli kiminde geçip gider. 1 0 Yorumla
SıRaDaNbİrKaDıN01 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Hatta bununla ilgili bin tane şey okuyorum 2 0 Yorumla
Işıldolunay Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Ben sivilcelerden bıktım, onlar benden bıkmadı 😫 1 0 Yorumla
Aleymikk1616 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl ne zaman kurtulucam diyorum 🤨 1 1 Yorumla oski35 +1 yıl Çıkıyormu sürekli Yorumla
BlackBalerion Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Nasıl kapatırım diye bir sürü şey deniyorum. 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
198Cevap
her zaman bir yol caresine bakarim internette
O kadar dert etmem ama kapatmaya çalışırım
makyajla kapamayta çalışıyorum ama kapanmıyor :(
Tepki vermiyorum tuzlu suyla yıkarım
Görüntü kirliliği çünkü:(
Sivilce felan sorun etmem hayatıma devam ediyorum
Sivilcem çıkmıyor çok şükür
Hayattaki en kötü şey:((((
Bizim hiç sivilcemiz olmadı amca 😂😂😂
Nedir bilmiyorum bana yardımcı olun
Ben sivilcelerimden kurtuldum çok şükür
Abartmanın alemi yok. Gelir geçerr.
Bu sivilcelerden ne zaman kurtulacağım diyorum.
Roaccuatane kullandım artık çıkmıyor yehuuuu
Sivilcem olmadı hiç şükür xd
Sivilcelerden nefret ediyorum
Sivilcelerimi dert etmiyorum siyah nokta daha kötü
Kendimi kötü hissediyorum
Çok sık çıkmıyor artık. Ama yine de
Cok sivilcem yok ama oldugu zaman iz kaliyor 😭
Şükür ki hiç sivilce çıkmıyor
Yine mi sivilce diye deliriyorum 😒
Çok şükür sivilce derdim ortadan kalktı
Bu ürünü kullanıyorum faydası çok oldu.
Moralim bozulur, üzülürüm.
sivilceler kiminde dertli kiminde geçip gider.
Bakıyorum sonra o da bana bakıyor ve final
Nasıl kapatırım diye bir sürü şey deniyorum
22 yaşındayım hala sivilce çıkartıyorum
Hatta bununla ilgili bin tane şey okuyorum
Çok yararlı bir paylaşım olmuş
çıkınca ellemiyorum dokunmuyorum
Sivilce gitmesini beklerim
Bol limonlu su ve sirke...
Denemekte fayda var bakalım inşallah
Bu sivilcelerden ne zaman beraat edecem
Yüzümde sivilce cıkmaz benim cünkü ergen değilim
Böyle yaptığım için bu seçenek
çünkü sivilceden bıktım :(
Vayy yine mi keder ama artık yeter
Sinirlerim bozuluyor sivilce görünce
Hiç birşey yapmıyorum. Kendiliğinden iniyor şişlik
Yine mi!!! Allah kahretsin
Ensemde çıkıyor çıldırıyorum... Pufffff
Ben sivilcelerden bıktım, onlar benden bıkmadı 😫
Çünkü geçmiyor yine çıkıyor yine çıkıyor.
Sivilcem yok ama çıkınca kocaman çıkıyo
ne zaman kurtulucam diyorum 🤨
Çıkıyormu sürekli
Çok kötü durummm malesef.
Nasıl kapatırım diye bir sürü şey deniyorum.
C şıkkı tatlım. C candır 😂
Ah ama yine mi sivilce ya...
Daha mantıklı bana öyle geldi
Hiç bir yere çıkasım gelmiyor 🤦🏻♀️
sivilcelerden nefret ediyorum
Sivilce kapamasi zordur hele bide büyükse
Tabiki çığlık atıyorum 🤦♀️
Sivilceleri geçirmek icij her yolu deniyom
simple ürünleri çok güzel beğenrek kullanıyorum
Dertli dertli bekliyorum ne zaman gidecek diye