İşte bu yaşlar son bende 21 kadar çıkmıştı, hâlâ ara ara isyan edenler baş kaldiranlar oluyor, açıkcası bu işe verdiğim paralar kremler boşuna, tavsiyem şudur yediğinize dikkat edin A ve C vitaminli beslenin, cilt kendi kendini yenilemek üzerine programlanmış lakin bunun için besinlere ihtiyaç duyuyor. Yeşilik türü ile beslenin. Son olarak gece yatarken sıcak Su ile gündüz soğuk su ile yıkayın
Eyvahhhh 😁 komple kes demiyorum lakin azalt, zaten bütün vücut düzenimizi bozan onlar. Ha ben diyorum bende çok uyguluyormuyum kısmen ama her yediğimde amuzlarımda direk sivilce çıkıyor senin vücudunda yüzden sevilce veriyor inşallah dediğimi uygularsan 1 ay içinde faydasını görürsün. :)
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Anketler > Ankete katıl, yeni yılda sivilcelerden kurtulmanın yolunu keşfet! Yüzünde yeni bir sivilce çıktığında hangi tepkiyi veriyorsun?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
198Cevap
Önce şok ben sonra yinemi sivilce 😂
Sivilcem yok Allah şükür olsun
Tepki vermiyorum çünkü herşeyin bir çözümü vardır
Sivilcelere nefret ediyorum
Çok şükür ki bende çıkmıyor
Simple hiç denemedim hediye etse denerim 😋
bütün kızlar kesin 1. ya da sonuncuyu seçti
Fazla sivilcem yok bazen olur
Ürün denemeye değer bence...
Sasiriyorum acikcasi cunku ben de cok olmaz ☺️
Tepki vermiyorum alıştım 😀
Güzel bilgiler için teşekkürler tam benlik
Sivilce başlı başına bir dert
Çok da dert etmiyorum sonuçta altı üstü sivilce
Alıştım artık ya tepki vermiyorum.
Erken degiliz cok sukur gecti o devir 😊
Kaç yaşına geldim geçmek nedir bilmiyor :(
abur cuburdan uzak duralım
Yine mi sivilce! çığlığını basıyorum 😄
Benim de cildim çok yağlı ya
Sivilce gerçekten benim baş düşmanım
Sivilce kadar inat bi insan yok
Sivilcem yok kıskananlar olacak ama 😃
ayda bir suratımda kısa süreliğine çıkan şeydir.
Bir türlü kurtulamadığm şeyyy
Allaha havele ederim sjjdjdjd
Hiç takmıyorum geldiği gibi gider 😏
Çok güzel bir ürün kullanıyorum gayet memnunum
Sivilce sevmiyorum nasıl cikmasina engel olurum
Ah şu sivilceler... Bizi bitiriyor
çok gıcık sivilceeeee yaaa
sivilcem pek olmamıştır ama bakım önemli
allahtan hayatım boyunca sivilce problemim olmadı.
En iyisi kapatmak başka çare yok
bıktım bunlardan artık 20 yaşındayım hala benimle
İşte bu yaşlar son bende 21 kadar çıkmıştı, hâlâ ara ara isyan edenler baş kaldiranlar oluyor, açıkcası bu işe verdiğim paralar kremler boşuna, tavsiyem şudur yediğinize dikkat edin A ve C vitaminli beslenin, cilt kendi kendini yenilemek üzerine programlanmış lakin bunun için besinlere ihtiyaç duyuyor. Yeşilik türü ile beslenin. Son olarak gece yatarken sıcak Su ile gündüz soğuk su ile yıkayın
yüz yıkama tavsiyenizi uygulayacağım çok teşekkür ederim 😊😊😊
Beslenme tavsiyemi de uygula asıl sır orda
o biraz şeyyyyy ben çok abur cubur hastasıyım bu yüzden beslenme konusunda yorum yapmadım :)
Eyvahhhh 😁 komple kes demiyorum lakin azalt, zaten bütün vücut düzenimizi bozan onlar. Ha ben diyorum bende çok uyguluyormuyum kısmen ama her yediğimde amuzlarımda direk sivilce çıkıyor senin vücudunda yüzden sevilce veriyor inşallah dediğimi uygularsan 1 ay içinde faydasını görürsün. :)
denerim artık çok teşekkür ederimmm
Yüzünüzü yıkayın bol bol her gün.
Yüzünüzü yıkayın bol bol her gün
Hhic böyle bir şikayetim olmadı
Akne Öneri varsa yorum yazın bizde uygulayalim
Ergenlikten beri bu konudan muzdaribim
O no o no no no no yine mi sivilcee
Hayırrrrrrr !!! yine mi sivilceler :(
Eskidem cok cıkardı ama artık yok
Başka çarem olmadığı için.
Sivilcem olmadı kafa rahat :D
Tamamen kurtuluyum baska biset istemiyorum
Sivilce işte büyütmeye gerek yok
Sivilcelere keske tam bir gitme çözümü olssa
sivilceler çok sinir bozucuu
Pekte umursamıyorum bunları geçip gidiyor zaten
Kaç güne kurtulurum diyorum
Yine mi sivilce!” çığlığını basıyorum 🤕
Allah'tan öyle bir sorunum yok
Fazla problem etmiyorum nasıl olsa geçer diyorum
baş belası yemin ediyorum
Sivilceler tam. bir baş belası
Sürekli ne zaman gecicek diye düşünüp duruyorummm
Sivilceler için benim tavsiyeler e uyun 😊
Hiç bilgim yok ne yapmam gerakiyor acaba
Sivilce insan hayatının baş düşmanıdır