Önceden çıkıyordu tabi doğal olarak ama artık tertemiz ve pürüzsüz bir cildim var şükür. Önemli olan çıktığı zaman sıkmamak, patlatmamak yoksa iz kalıyor ve iz kaldığı zaman ileriki zamanlarda bu durum insanın canını birazda olsa sıkabiliyor.
@liliaaaa peki bunu sürekli kullanmam mı gerekiyor yoksa belli bir süreliğine mi. Ben kapitalist düzene karşıyım biraz. Beni kendine bağımlı yapmamalı.
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Anketler > Ankete katıl, yeni yılda sivilcelerden kurtulmanın yolunu keşfet! Yüzünde yeni bir sivilce çıktığında hangi tepkiyi veriyorsun?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
198Cevap
Can sıkıcı olduğu bariz. Sanırım herkes için. Sivilceler, çıkmayın arkadaşım.
“Bu sivilcelerden ne zaman kurtulacağım?” diye dertleniyorum. yağlı cilde sahip olmanın bir sonucu.
Önceden çıkıyordu tabi doğal olarak ama artık tertemiz ve pürüzsüz bir cildim var şükür. Önemli olan çıktığı zaman sıkmamak, patlatmamak yoksa iz kalıyor ve iz kaldığı zaman ileriki zamanlarda bu durum insanın canını birazda olsa sıkabiliyor.
Yok vallahi sivilce falan ama siyah güneş lekelerin ile ugrasiyorum bdnde
Çıkan sivilceleri kapatmak için araştırmaya çıkıyorum
Birazcık yağlı bir şeyler yediğim an ertesi gün en az 2 sivilceyle uyanırım. Çok kıskanıyorum önüne geleni yiyip sivilce çıkarmayanları:((
Bütün dertlerimi dert edince sivilcem çıkıyor bu seferde sivilcelerim çıktı diye sivilcelerime dertleniyorum
@Simple adamdır. Ne zaman stresten veya metabolik hormon bozukluklarından sivilcem çıksa kullanırım. Gayet işe yarıyor, başarılı bir ürün
Sivilcelerim çikolata, cips ve turevlerini yemeyi bıraktıktan sonra pek çıkmadı çıksa da cok umursamam.
Normalde öyle sıkıntım olmuyor ama bazen kendimi çok sıktığım zamanlar sivilce doluyor yüzüm. Sonra kendiliğinden geçiyor zaten birşey yapmıyorum
sivilce kesinlikle sıkılmaz. Antiseptik solüsyonla silin başkaca ellemeyin
Sanırım düğün balo gibi yerlere gitmemi bekliyor sivilcelerim :/
Zaten yeterince modum düşük oluyor birde sivilce istemem doğrusu
temiz tutmaktan başka yapacak da bir şey yok bakınca
Sivilce olayını ergenlikte bıraktım geçtik o yollardan
Fazla cikmiyor bende sivilce o yuzden sorun yok yaani
Yüzüm özellikle çok yağ salgılıyor bunun önüne nasıl geçerim bilmiyorum
Yüzümde sivilce görünce psikolojik olarak canım sıkıldığı için anı tepki veriyorum.
Sivilce sürekli olan bir şey zaten, önemli olan tamamen kurtulmak bnce
“Bu sivilcelerden ne zaman kurtulacağım?” diye dertleniyorum 🥺
Ayy şu sivilceler ya dönem dönem çıksa bile insanı deli ediyor...
Ben sivilceler ile uğraşıyorum genelde daha beter oluyor yararlı çalışma teşekkürler
Açarım interneti nasıl giderileceğine bakarım maskeyse maske kremse krem sürerim
Sivilce büyük bir sorun umarım herkes bu sorundan kurtulur.
"aha! regl oldum, olacağım" diyorum. çünkü sadece regl dönemimde çıkıyor.
Yine çıktı allahın cezası diye tepki verebilirim 😅
Hiçbir tepki vermiyorum çünkü doğal bir şey geçeceğini biliyorum
“Sivilcelerimi nasıl kapatırım?” diye internette oradan oraya savruluyorum 😤
Ağalar sivilce dönemi kapandı çoktan çok şükür ama bu siyah notaları nedücük yok mu kökten çözüm
Kullandığım bir ürün kullanın tercih ederim faydasını 15 gün içinde görürsünğz
Hemen deneyeceğim 🥰 öneriniz için çok teşekkür ederim
Çünkü sivilcelerimi sevmiyorum ve kurtulmak istiyorum
yöntem var mı geçirme bilen allah rızası için yazsın
Cildim yagli oldugu icin sivilce oluyor maalesef deniycem
Alıştık sivilce ile yaşamaya kendi kendilerine takılıyorlar
Benim cildim yağlı ve sürekli yağlanıyor. Bunun için bir öneriniz var mı acaba.
Elbette bunun için yapman gereken @Simple sayfasını ziyaret etmen ve bu dertten kısa bir sürede kurtulman
@liliaaaa peki bunu sürekli kullanmam mı gerekiyor yoksa belli bir süreliğine mi. Ben kapitalist düzene karşıyım biraz. Beni kendine bağımlı yapmamalı.
Birkaç ay deneyip duruma göre hareket edebilirsin
@liliaaaa teşekkür ederim fenomenim deneyeceğim 😊
Rica ederim pozitif sonuçları bekliyor olacağım
@liliaaaa inşallah diyeyim
Bitmeyen sivilce ile başım dertte
Çekirdekten de vazgeçmiyorum
🙄🙄🙄🙄🙄🙄
“Sivilcelerimi nasıl kapatırım?” diye internette oradan oraya savruluyorum 😤
Yine düzensiz ve sağlıksız yaşıyorum diye hayıflanırım.
Sivilcelerimi nasıl kapatırım?” diye internette oradan oraya savruluyorum 😤
Evet sürekli İnternetten araştırıyorum bu sivlcelerden nasıl kurtulurum dye
Sabah uyandığımda oluyor akşam yatarken bişe yok 🤦♀️ ve moreller cöküyor tabi
Ben tepki vermiyorum sivilce ile yaşamaya alıştık.
sürekli çıkıyorlar her çıktınğında bağırsaydım oo ho onun yerine geçsede ya da sıksam da patlas oluyom pek önemsemiyorum gelici geçici bir şey
Sivilcelerimi seviyorum, akne sorunum yok çok şükür ufak tefek çıkıyor arada onlarda hayatımı etkilemiyor
Biktim biktim canlı derslerde görüntümü açmıyorum 1 aydır dışarıya çıkmadım 😢😢😢🙂😔😔😔😳🐤🐦🐤🐦🐤🐦🐦🐤🐦🐤🐦🐤🐦
Sivilceler geldi diye planları iptal etmek olmaz e insanlar da bir zahmet bizi olduğumuz gibi sevsin.
çıkmış zaten çıkacağı kadar dertlenmemede gerek yok ilerisini düşünüp nasıl kapatacağımı öğrenmek daha mantıklı olurdu bence
Özel günlerimde yüzüm çok sivilceleniyor ve çıldırıyorum sürekli parçalıyorum sonra da leke oluyo yaa :((
Cildimdeki siyah noktalar yağ bezeleri sivilce felan var çay ağacı serisi kullansam etkisini görürmüyüm?
Kalıcı olarak kurtulmak istiyorum sivilcelerden
Endişe etmem. Sivilce kendiliğinden geçer ki 🌺
Bütün sıklarda iyi ama mecbur
Hiç sivilcem çıkmıyoki 🙄
Çok şükür sivilce sıkıntım yok
Sivilceliyken dışarı çıkasım gelmiyo
Yaşasın unicorn oluyorum @mutsuzzpiraye 😂
😂😂
Sivilcelerim benim pek yok aslında sadece bazen soukta cildim kuruyo
Çok dert etmem 1-2 güne kendiliğinden gidiyor zaten
Çünkü sivilce cıktığında cokta dert etmem 2 gün dokunmasam kendiliğinden gidiyor zaten