yüzü güzelce temizlemek sivilce azaltmanın bir yolu ama çoğu ürün pek iyi temizleyemiyor. Bu yolda simple bana çok destek oldu ayrıca vegan bir marka olduğu için gönül rahatlığıyla kullanıyorum hayvanlar da bizler kadar önemli
iyi bir cilt temizliği ile sivilcelerden kurtulabiliriz. sivilceleri fondoten ile kapatmaya çalışarak sadece yapmaya çalıştığımız temizliği etkisiz hale getirmiş oluruz
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Anketler > Ankete katıl, yeni yılda sivilcelerden kurtulmanın yolunu keşfet! Yüzünde yeni bir sivilce çıktığında hangi tepkiyi veriyorsun?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
198Cevap
Umrumda değiller :))) çünkü görmezsen. daha cabuk iyilesir
Hem dertleniyorum hem de dışarı çıkmak istemiyorum..
Sivilcem yok çok şükür.
Yağlı bir cilde sahip değilim.
Kuru cilt tipine sahibim.
Keske Sivilce olsa bende , sedef var ben onun ilacini hala bulamadim😞😞😞
“Bu sivilcelerden ne zaman kurtulacağım?” diye dertleniyorum 🥺
Genellikle sivilcem pek çıkmaz lakin çıksa bile dünyanın sonu değil, güzelliğimizi küçük bir sivilce bozamaz.😉
Hepsi değil öncelikle cildim çok yağlı kuru tutmaya özen gösteriyorum ama eğer olursa zamanla geçiyor illaki dert etmiyorum
“Bu sivilcelerden ne zaman kurtulacağım?” diye dertleniyorum 🥺
Bu seçenek bir zamanlar @theilbey i anlatıyor ama hepsinden kurtuldum şükür 😎👍
Hiç takmıyorum.. kolay kolay sivilce çıkmıyor çünkü.. arada çıkınca da hic dokunmuyorum 2 -3 gunde geciyor..
Olduğu gibi kalıyor sonra kendiliğinden gidiyor ergenlik döneminde etil alkol kullandım baya faydası var kurutması için
Nasıl gecircem diye düşünürüm direk, şu an doktorun verdiği krem ve sabun baya baya geçirdi ama aşırı kuruttu maalesef.😏
ben geçmesini bekliyorum geçmezse takmıyorum dışarı çıktığımda kapatıcıyla kapatıyorum zaten maske ile dolaşıyoruz çok sorun olmuyor
Dertlenip nasıl kapatırım diye telaşa kapılıyorum 🤭
Sivilce lekeleri var bunlardan kurtulmak istiyorum :(
Biraz sinirlenip hayatıma devam ediyorum yapacak bir şey yok
Sivilce sorunum yok ama ürün kaliteliye benziyor
İşin gerçegi gerçekten hiç sivilcem yok ve çıkmıyor
yüzü güzelce temizlemek sivilce azaltmanın bir yolu ama çoğu ürün pek iyi temizleyemiyor. Bu yolda simple bana çok destek oldu ayrıca vegan bir marka olduğu için gönül rahatlığıyla kullanıyorum hayvanlar da bizler kadar önemli
Relaks oluyorum fazlaysa sorunun nerede olduğunu araştırıyorum
Valla simple sivilcem yok geçen BİM'de gördüm aldım seni aşırı beğendim teşekkürler
Hic bisey yapmiyorum biri gidiyor biri geliyor 😂😂ürünleride ilk kez duydum
Bir sivilce için bu kadar strese girsem daha cok sivilcem olur diyip ona yokmuş gibi davranıyorum 😄
Ne diyelim gelmişse gelmiş kovmak olmaz. Çok da takılmıyorum artık
Sivilce ergenlikte bile çok olmadı ama diği zaman kafayı yerim. Bitsin artık diye çok bekledim
aslında yüzümde fazla sivilce çıkmıyo sanırım cilt konusunda şanslıyım
bunu bir denemeliyim, önerilerimi tekrar güncellerim
Evet hepimiz şimdi gidip simple krem alıyoruz. (beklenen hayal)
simple gerçekten sivilcelere bu kadar iyi geliyor mu?
Zerre umrumda olmuyor pek fazla çıkmıyor nadiren olan bir durum onu da dert etmem
Sivilce çıkarsa dışarıya çıkmak istemem.
#İyiKalpliOl
çok basit.
buzluktan buz alıp yüzünüzde eriteceksiniz ve sivilceler yok olacak.
Denemedim hiç gerek duymadigim için, ama önerebilirim
Sivilcelerden ne zaman kurtulacağım diye dertleniyorum.
Sivilce derdim eskiden çok vardı ama yine de bilgi için teşekkürler
neyseki ayda yilda 1 tane cikiyor.. hatta ne hikmetse corona ciktigindan beri hic cikmadi :D
Çünkü saçma sapan sekilde cikan sivilcelerimsen artık cooook sıkıldım
“Sivilcelerimi nasıl kapatırım?” diye internette oradan oraya savruluyorum 😤
Sivilceler beni üzüyor ama onlarda herşey gibi geçici sonuçta 🤦♀️
Doğal beslenin her daim ki sivilceler sıkıntı olmaz
C şıkkı iltihaplı ve agrili oldugu dört gozle kurtulmayi bekliyorum
Çok nadir sivilcem çıkar o yüzden o kadar da dert etmem nasıl olsa geçiyor 😅
Benim minik yağ bezelerim var sivilcem çok nadir ve minik oluyor mutluyum
sivilcem çıkmayalı uzun zaman oldu ne yaptığımı hatırlamıyorum bile
Aloe veramdan bir dal kesiyorum biraz durduktan sonra nemlendirici ve geçiyor
Sivilceyi pek sorun etmem yüzüme makyaj uygulamadan dışarı çıkıp öyle geziyorum
Cildim yağlı aslında. Reklamlarda görüyoruz ama erkekler içinde geçerli bir ürün mü acaba
Gayet doğal her şey gibi gelip geçici olduğunu bildipim için akışına bırakıyorum.
Bu konuda şanslıyım. Çok nadir 1 2 tane sivilce çıkar.
Hiçbir şey yapmadan geçmesini bekliyorum ve kendi kendine sönüyor
sivilcelerim 4 senedir var.
Hala gitmedi.
dert ediyom
Sivilceler kankadır. Mutsuz gününde seni asla yalnız bırakmaz 😝
Sivilcem yok neyse ki arada çıkıyor ama 2 güne kendiliğinden geçiyor
Çıktığı yerde bırakırım kendiliğinden geçiyor zaten çokta şeyapmamak lazım.
Çok şükür sivilce çıkmıyor, çıksa da patlatmak zevkli oluyor bu yüzden sorun etmiyorum
Sivilce umurumda değil kısmınıda koysaydınız :)
Benim umurumda değil çünkü.
alt tarafı bir sivilce çıktığı gibi gider tepki vermiyorum.
Ne yapma konusunda fikrim olmadiginda Internetten ararım cevabı.
iyi bir cilt temizliği ile sivilcelerden kurtulabiliriz. sivilceleri fondoten ile kapatmaya çalışarak sadece yapmaya çalıştığımız temizliği etkisiz hale getirmiş oluruz
Ergenlik doneminde hepimizin basina gelen can sikici bir durum bir durum.
Valla benim cildim karma ve en iyisi gelen ise simple şu bazli krem