Güzellik & Bakım Bakımlılar sahneye! Evde maske yapmanın en güzel yanı sence hangisi? (Sayfa 5) Simple Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 4160 Bakımlılar sahneye! Evde maske yapmanın en güzel yanı sence hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 101 kişi beğendi
Corona_Antivirüs Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 56% +1 yıl Bu işlerden en iyi kadinlar anlar 0 0 Yorumla
tastycock Takip Et Master Yaş: 40 , eic 95% +1 yıl Simple ürünleriyle kadınlar her zaman güzel 0 0 Yorumla
NaaaaaaaaaaK Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 83% +1 yıl Hepsi 😂 fakat yine de A hepsini kapsıyor. 0 0 Yorumla
PaintMotors Takip Et Yoda Yaş: 41 , eic 63% +1 yıl Bu salatalıkları göze bir faydasi var mı acaba 0 0 Yorumla
Papatya_kadın Takip Et Xper 6 Yaş: 36 , eic 84% +1 yıl Mini terapi gibi hissettirmesi 0 3 Yorumla Sercan_034 +1 yıl Hangi maskeyi yapiyosun ben de yapayım Yorumla Papatya_kadın +1 yıl @Sercan_034 bal yumurta sarısı az tuz limon suyu , garnierin bez maske hassas cilt için olan , garnierin kil maskesi var yeşil minicik onu da beğendim Yorumla Sercan_034 +1 yıl Garnierin kil maskesini tercih ederim Yorumla
CanKaragoz Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 30% +1 yıl A seçmeyen de ne bileyim gitsin napsın 0 0 Yorumla
ebediyalniz Takip Et Xper 4 Yaş: 26 , eic 30% +1 yıl Hep bunu yapıyorum ama uyuyakalıyorum genelde 😀 0 0 Yorumla
tayfunnceylann Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 64% +1 yıl Biz berberde maske yaptırabiliyoruz bitek hdjsjs 0 0 Yorumla
Kafam_a_göre Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 73% +1 yıl Maske mutlaka yaparım cildimi ve beni ferahlatıyor 0 0 Yorumla
Tralfamadorian Takip Et Master Yaş: 28 , eic 91% +1 yıl Aslında benim de yapmam gerek bir ara :)) 0 0 Yorumla
MichaelDemiurgos Takip Et Xper 5 Yaş: 35 , eic 52% +1 yıl Ben maske alıyorum direkt yapmak yerine 0 0 Yorumla
KarantinaAlmanya Takip Et Xper 4 Yaş: 26 , eic 50% +1 yıl Bide banyoya girip musik dinlemek 😆 0 0 Yorumla
ballıçöreek Takip Et Xper 7 Yaş: 25 +1 yıl Hem maske yapıyorum hem keyifli vakit geçiriyorum 2 0 Yorumla
u fangoria Takip Et Master Yaş: 46 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 310 cevap paylaştı. Maskeyle film izlemek güzel olur 0 0 Yorumla
ÇılgınAntalyalı Takip Et Yoda Yaş: 27 +1 yıl Maske uygulaması ıyi bir şey temizler ve onarır 0 0 Yorumla
hakansalihoglu_88 Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Bir an korona için maske mi yapacaklar sandım 0 0 Yorumla
Mertdoğan33 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl İyimiş dicemde neye yorum yapıyorum onu bilmiyorum 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
230Cevap
Üşengeç olmasam bide süper olacak
Hassas cilt bakım ister..
Bu işlerden en iyi kadinlar anlar
Gercktn işe yarıyor. 👏👏
Simple ürünleriyle kadınlar her zaman güzel
Hepsi 😂 fakat yine de A hepsini kapsıyor.
Bu salatalıkları göze bir faydasi var mı acaba
Mini terapi gibi hissettirmesi
Hangi maskeyi yapiyosun ben de yapayım
@Sercan_034 bal yumurta sarısı az tuz limon suyu , garnierin bez maske hassas cilt için olan , garnierin kil maskesi var yeşil minicik onu da beğendim
Garnierin kil maskesini tercih ederim
A seçmeyen de ne bileyim gitsin napsın
Bütün şıklıkar geçerli benim için
Müzikle hatta şarkılarla rahatlik
Daha keyifli oluyor tabii ki.
Hep bunu yapıyorum ama uyuyakalıyorum genelde 😀
Güzel bir yazı olmuş beğendim
Maske ve nekşfliş ile uzanmak
Biz berberde maske yaptırabiliyoruz bitek hdjsjs
Maske mutlaka yaparım cildimi ve beni ferahlatıyor
Maskesiz olur mu hiç maske şart
O gün huzurlu ve mutlu oluyorum
Aslında benim de yapmam gerek bir ara :))
Ben maske alıyorum direkt yapmak yerine
Deneyelim... 👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Bakim herkes icin gecerli, sagolun
Bide banyoya girip musik dinlemek 😆
Hem maske yapıyorum hem keyifli vakit geçiriyorum
Güzel yani kimyasal olmaması
maske ve netflix kesinlikle
Müzik eşliğinde mükemmel anlar yaşıyorum
daha kullanışlı ve sağlıklı buluyorum :)
Maskesiz yaşayamam çünkü maskeler güzeldir
Müzik selfie ikilisi ideal
Maske yapmaya bayılırım ben
Doğal saf kendi el emeğin olması 😉😀
Bu maskeler çok güzel. 🤩🤩🤩
Doğal maskeler güzel oluyo
Yapiyordum
. Artik. yapmiyorum.. yoruldum
Yüzümün beyaz olması için herşeyi yaparım
Müzik ve maske tabiki de vazgeçilmezim
Kimsenin görmemesi çok iyi birşey değil mi 😂
Simple ye teşekkürler güzel bilğiler olmuş.
Çok korkunç görünüyorlar ya
Maskeyle film izlemek güzel olur
Maske uygulaması ıyi bir şey temizler ve onarır
Bir an korona için maske mi yapacaklar sandım
Kadın herzaman pürüzsüz olmali
Maske yapmadığım için kararsızım 😀
Arka fonda müzik varken güzel oluyor.
Türk kahve telvesi ile doğal maske yapabilirsiniz
Maske yapmayi her zmn severim
Netflix daha guzel vakit gecirir
Komil selfieler olmazsa bu iş tam olmaz :))
Maske yapıp müzik dinlemek
Arka fonda müzik ve dinlenmek
guzellik icin maske vazgecilmezdir
Amaç keyif çıkarmak değil mi
Evde birşeyler deniyorum işte olduğu kadar 😁😋
Güzellesmek için ne yapmalıyım?
İyimiş dicemde neye yorum yapıyorum onu bilmiyorum
Tuvalet kağıdı ile yumurta maskesi
hem eğlence hem de dinlence...