Sonbaharın gelişiyle havalar soğudukça soğudu. 🍂 🍃 Soğuklarla birlikte ciltler de kurumaya başladı
Güzellik & Bakım Kuru Cilt Sahiplerinin Soğuyan Havalarla Mücadelesini Ortaya Koyan 6 Durum (Sayfa 5) Simple Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2628 Kuru Cilt Sahiplerinin Soğuyan Havalarla Mücadelesini Ortaya Koyan 6 Durum Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 54 kişi beğendi
İkarosminos Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl -15 derecede 2500 rakımda hiçbir krem işe yaramıyor, net bilgi.. 0 0 Yorumla
damn_it34 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Çok yağlı bir cildim var ne yapsam işe yaramadı. .. 0 0 Yorumla
Dhdhsb Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Bu aralar Dudaklarım yanı falan kurumaya gitti iyi oldu bu 0 0 Yorumla
lepelanj Takip Et Xper 4 Yaş: 56 +1 yıl Simple Water Boost Serisi gördüğüm en etkili çözümlerden. Bitmeden yenisini alıyorum 0 0 Yorumla
CarmineFalcone Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Kışın ellerim perişan halde yumruk yapınca kanıyor zatne 😂 0 0 Yorumla
mentainci Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Makyajım tutmuyor asla kış aylarında. Nemlendiriciler candır djdbxh 0 0 Yorumla
Olympuscazg Takip Et Xper 5 Yaş: 45 +1 yıl Cildim kuru değil ama ellerim yaz kış inanılmaz kuru :( 0 0 Yorumla
ebruss00 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Benim ellerim çok kuruyor ve pul pul dökülüyor bazen çok kaşındığı için yara olabiliyor 0 0 Yorumla
akldkmy Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Cildim Kurumu değilmi Anlamıyorum Ama Burnum Da Bazen Yağ Oluyor :( 0 0 Yorumla
evininhanimi_ Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl Benim cildim çok yağlı çitiliyorum çitiliyorum çıkmıyor 0 0 Yorumla
TTT999 Takip Et Xper 5 Yaş: 43 +1 yıl Bende öyle bir problem yok ama gercekten zor bir durum galiba 0 0 Yorumla
lordbeyy Takip Et Xper 3 Yaş: 35 +1 yıl Cildim kuru değil ama nemlendirici soğukta iyi oluyor çatlatmıyor :) 0 0 Yorumla
sessizol12 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Aaah ah Sivas'ın soğuna hiçbir cilt dayanmaz. Hiç bir kremde derman olamaz shhs 0 0 Yorumla
pieroveros Takip Et Xper 6 Yaş: 41 +1 yıl bu güne kadar hicbirsey kullanmadim ohtoyac yok 👍😉 0 0 Yorumla
Bayanaslan99 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Cildim kuru değil ama kışın mutlaka soğuktan çatlıyor ve nemlendieiyorum 0 0 Yorumla
lovenlsy Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl Ben nemlendirmeden yapamıyorum kışın yüzüm çok geriliyor 0 0 Yorumla
_Zennube_ Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Kırış kırış oluyor eller özlellikler yaşlanmış gibi hissediyor insan 0 0 Yorumla
serhat__34 Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Cildim zaman zaman yağlanıyor ama neyseki çabuk geçiyor 0 0 Yorumla
Lucreciaelite Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl normalde kuru ciltli değilim ama kışın çok kuruyor yüzüm en büyük kurtarıcım nemlendiriciler 0 0 Yorumla
rrunaness Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Zeytinyağı ya da avokado yağı içeren kremler tavsiyem bence kullanabilirsiniz işe yarıyor 0 0 Yorumla
RaGürr Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Günlük nemlendirme ve çok soğuğa maruz bırakmamak şart. Yoksa kış geldi ve bu çok normal. 0 0 Yorumla
gxtdtidutdyjxtj Takip Et Xper 1 Yaş: 26 +1 yıl ingiliz malı almıyorum yerli malı yurdum malı kullanıyorum 0 0 Yorumla
secret05 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Ewet kesinlikle bu havalarda cildim çok kuruyorr... 0 0 Yorumla
serikci Takip Et Xper 4 Yaş: 49 +1 yıl Kuruyan cilde en güzel nemlendirici krem harika oluyor. 0 0 Yorumla
Dilomorningstar Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Cildim çok kuru hiç sivilce çıkmaz ama soğukta tek burnum soyuluyor ona da çözüm bulamıyorum 0 0 Yorumla
qwertyuiopð Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Hiç kullanmadım ama en kısa sürede kullanmayi düşünüyorum. 0 0 Yorumla
yalanhepbunlar Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Ben cildim kuru olduğu zama nemlendirici ya da zeytin yağı kullanıyorum 🌞 0 0 Yorumla
Kirikkalpler3 Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Sürekli bol bol şu içiyorum ve bol bol yüzümü yıkıyorum 0 0 Yorumla
kirpikuçlarımavi Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Yazında kuru benim cildim. Ne yaparsam yapayım düzelmiyor.😣 0 0 Yorumla
başkentlitefo Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl Bol bol su içmek yeterli olur. Su içemeyenler için kremler var. 0 0 Yorumla
Generalist Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Simple ın tüm ürünleri çok güzel. Şu anda 2 farklı peeling ürününü kullanıyorum. Çok memnunum. 0 0 Yorumla
geceniinsiyahıı Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Nemlendirici kullanmıyorum cildim sağlıklı ihtiyacım olur mu bilemem tabii :) 0 0 Yorumla
Kahvesiz_olmaz Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Bence de en güzel formül gülmek güldüğün her an yüzüne en etkili kremi sürmüş gibi oluyorsun 0 0 Yorumla
Karany Takip Et Xper 4 Yaş: 54 +1 yıl Çatlaklar ve pullanmalar en önemli kurduk göstergesidir hem Can yakar hem kötü görünür 0 0 Yorumla
Pdpeklsms Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Simple yüz temizleyici kullaniyorum cidden cok iyi , hassas ciltli oldugum icin kullaniyorum. 0 0 Yorumla
beyzanurkarakus Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Kuru ciltli olmayı yağlı ciltli olmaya tercih ederim 0 0 Yorumla
mühendisadayibirbey Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Neyseki cildim pek kuru değil kimyasalları yuzume sürmek istemezdim. 0 0 Yorumla
eleftheria646 Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Yüzüm yağlı kuru da olsun istemezdim en iyisi ortası 0 0 Yorumla
Mrt_7 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Sıcak suyla güzel bi yıkama sonra hafif bi kolonya kuru cilde iyi gelir 0 0 Yorumla
mecnuntheband Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Ben madeccasol ve bepantholü karıştırarak kullanıyorum iyi bir nemlendirme sağlıyor tavsiye ederim 0 0 Yorumla
1greeneye Takip Et Xper 3 Yaş: 36 +1 yıl Cildi güzel nemlendiricince hiçbir sorun olmuyor ve tabi bol su 0 0 Yorumla
hellobabethatsme Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Cildim karma ve inanılmaz zor bir bakım rutinim var😭 0 0 Yorumla
HazretiMilkseyh Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl kuru cilt insana dünyada cehennemi yaşatıyo resmen.. 0 0 Yorumla
EKhrmn Takip Et Xper 4 Yaş: 42 +1 yıl Bas doğal gülsuyunu geç, olur olmaz şeyler sürmeyin yüzünüze. 0 0 Yorumla
arslanberke Takip Et Xper 6 Yaş: 32 +1 yıl Benim cildim kurumu degilmi bilmiyorum ama soğuk havada yüzüm soyulur bazen 0 0 Yorumla
Amiralxxzz Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl cidden nemlendirici krem ve yağlar çok etkili oluyor 0 0 Yorumla
ayazmelll Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl cildim kuru değil fakat faydalı paylaşım olmus teşekkürler 🌸🌸 0 0 Yorumla
Tatlıniss Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Normalde cildim kuru değil ama kışın fazlasıyla kuruyor😔 0 0 Yorumla
neeclaa Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Öfff yaa cildim cok kuru sürekli nemlendirici almam gerekiyor 🤦♀️ 0 0 Yorumla
Yalniz__cicek Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Kuru cilt erken kirisir yagli cilt sarkar kacinilmaz bir sey 0 0 Yorumla
Elifadaağzıgüzel Takip Et Xper 3 Yaş: 36 +1 yıl Kesinlikle Simple Water Boost Serisi ile nemli bir cilde kavuşmak senin de hakkın. 0 0 Yorumla
hengin Takip Et Xper 5 Yaş: 44 +1 yıl Çok faydalı bir çalışma olmuş ihtiyacı olanların baş vurması gereken durumlardır 0 0 Yorumla
fatihakgn Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Benim yüzüm kuru olmuyor yaz kış aynı hiç birşey sürme ihtiyacı duymuyorum 0 0 Yorumla
olucakins Takip Et Bilge Yaş: 30 +1 yıl Cildim kuru değil ama yazı muhteşem ellerine sağlık 0 0 Yorumla
findom Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Simple kullanmaya başladığımdan beri cildim çok iyileşti. Seviyorum bu markayı. 0 1 Yorumla findom +1 yıl Artık cildim kurı değil. Yorumla
bilgiyumagi Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Cildim kuru malesef bol bol nemlendirici kullanırım 0 0 Yorumla
nicksizdiyin_ Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Nemlendirici nemlendirici nemlendirici baska bir seye gerek yoookk 0 0 Yorumla
moletta Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl çok kuru ve hassas cildim var nemlendirici seçimi gerçekten önemli benim için de 0 0 Yorumla
seldaqueen Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Ben sürekli nemlendirici krem kullanıyorum tavsiye ederim 0 0 Yorumla
Klaxandres Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl cildim güzeldir ve hergün bakımını yaparım. bence cilde bakmak önemli birşey 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
468Cevap
-15 derecede 2500 rakımda hiçbir krem işe yaramıyor, net bilgi..
Çok yağlı bir cildim var ne yapsam işe yaramadı. ..
Bu aralar Dudaklarım yanı falan kurumaya gitti iyi oldu bu
Simple Water Boost Serisi gördüğüm en etkili çözümlerden. Bitmeden yenisini alıyorum
Kışın ellerim perişan halde yumruk yapınca kanıyor zatne 😂
Makyajım tutmuyor asla kış aylarında. Nemlendiriciler candır djdbxh
Cildim kuru değil ama ellerim yaz kış inanılmaz kuru :(
Benim ellerim çok kuruyor ve pul pul dökülüyor bazen çok kaşındığı için yara olabiliyor
Cildim Kurumu değilmi Anlamıyorum Ama Burnum Da Bazen Yağ Oluyor :(
Benim cildim çok yağlı çitiliyorum çitiliyorum çıkmıyor
Bende öyle bir problem yok ama gercekten zor bir durum galiba
Cildim kuru değil ama nemlendirici soğukta iyi oluyor çatlatmıyor :)
Aaah ah Sivas'ın soğuna hiçbir cilt dayanmaz. Hiç bir kremde derman olamaz shhs
bu güne kadar hicbirsey kullanmadim ohtoyac yok 👍😉
Cildim kuru değil ama kışın mutlaka soğuktan çatlıyor ve nemlendieiyorum
Ben nemlendirmeden yapamıyorum kışın yüzüm çok geriliyor
Kırış kırış oluyor eller özlellikler yaşlanmış gibi hissediyor insan
Cildim zaman zaman yağlanıyor ama neyseki çabuk geçiyor
normalde kuru ciltli değilim ama kışın çok kuruyor yüzüm en büyük kurtarıcım nemlendiriciler
Zeytinyağı ya da avokado yağı içeren kremler tavsiyem bence kullanabilirsiniz işe yarıyor
Günlük nemlendirme ve çok soğuğa maruz bırakmamak şart. Yoksa kış geldi ve bu çok normal.
ingiliz malı almıyorum yerli malı yurdum malı kullanıyorum
Ewet kesinlikle bu havalarda cildim çok kuruyorr...
Kuruyan cilde en güzel nemlendirici krem harika oluyor.
Cildim çok kuru hiç sivilce çıkmaz ama soğukta tek burnum soyuluyor ona da çözüm bulamıyorum
Hiç kullanmadım ama en kısa sürede kullanmayi düşünüyorum.
Ben cildim kuru olduğu zama nemlendirici ya da zeytin yağı kullanıyorum 🌞
Sürekli bol bol şu içiyorum ve bol bol yüzümü yıkıyorum
Yazında kuru benim cildim. Ne yaparsam yapayım düzelmiyor.😣
Bol bol su içmek yeterli olur. Su içemeyenler için kremler var.
Simple ın tüm ürünleri çok güzel. Şu anda 2 farklı peeling ürününü kullanıyorum. Çok memnunum.
Nemlendirici kullanmıyorum cildim sağlıklı ihtiyacım olur mu bilemem tabii :)
Bence de en güzel formül gülmek güldüğün her an yüzüne en etkili kremi sürmüş gibi oluyorsun
Çatlaklar ve pullanmalar en önemli kurduk göstergesidir hem Can yakar hem kötü görünür
Simple yüz temizleyici kullaniyorum cidden cok iyi , hassas ciltli oldugum icin kullaniyorum.
Kuru ciltli olmayı yağlı ciltli olmaya tercih ederim
Neyseki cildim pek kuru değil kimyasalları yuzume sürmek istemezdim.
Yüzüm yağlı kuru da olsun istemezdim en iyisi ortası
Sıcak suyla güzel bi yıkama sonra hafif bi kolonya kuru cilde iyi gelir
Ben madeccasol ve bepantholü karıştırarak kullanıyorum iyi bir nemlendirme sağlıyor tavsiye ederim
Cildi güzel nemlendiricince hiçbir sorun olmuyor ve tabi bol su
Cildim karma ve inanılmaz zor bir bakım rutinim var😭
kuru cilt insana dünyada cehennemi yaşatıyo resmen..
Bas doğal gülsuyunu geç, olur olmaz şeyler sürmeyin yüzünüze.
Benim cildim kurumu degilmi bilmiyorum ama soğuk havada yüzüm soyulur bazen
cidden nemlendirici krem ve yağlar çok etkili oluyor
cildim kuru değil fakat faydalı paylaşım olmus teşekkürler 🌸🌸
Normalde cildim kuru değil ama kışın fazlasıyla kuruyor😔
Öfff yaa cildim cok kuru sürekli nemlendirici almam gerekiyor 🤦♀️
Kuru cilt erken kirisir yagli cilt sarkar kacinilmaz bir sey
Kesinlikle Simple Water Boost Serisi ile nemli bir cilde kavuşmak senin de hakkın.
Çok faydalı bir çalışma olmuş ihtiyacı olanların baş vurması gereken durumlardır
Benim yüzüm kuru olmuyor yaz kış aynı hiç birşey sürme ihtiyacı duymuyorum
Cildim kuru değil ama yazı muhteşem ellerine sağlık
Simple kullanmaya başladığımdan beri cildim çok iyileşti. Seviyorum bu markayı.
Artık cildim kurı değil.
Cildim kuru malesef bol bol nemlendirici kullanırım
Nemlendirici nemlendirici nemlendirici baska bir seye gerek yoookk
çok kuru ve hassas cildim var nemlendirici seçimi gerçekten önemli benim için de
Ben sürekli nemlendirici krem kullanıyorum tavsiye ederim
cildim güzeldir ve hergün bakımını yaparım. bence cilde bakmak önemli birşey