Cildinin yorgun ve ışıltısını kaybetmiş olması canını sıkıyorsa doğru yerdesin!
Cildini yoran tüm etkilerin karşısında dimdik durmak istiyorsan, iyi kalpli cilt bakımının sırlarını keşfetmeye hazır ol! 🎉
Cildinin yorgun ve mat görünmesine sebep olan şeyleri öğren; ardından görüşünle bize katıl.
1- Güneşten yayılan zararlı ışınlara maruz kalmak, ciltteki antioksidanların etkisini azaltarak erken yaşlanmaya sebep olabilir.

2. Telefon, bilgisayar ve televizyon gibi ekranlardan yayılan mavi ışık cilt dokusuna zarar verebilir.

3. Ayrıca, ciltteki antioksidanları güçsüzleştirerek ciltte yaşlanmaya ve ince kırışıklıklara davetiye çıkarabilir.

4. Antioksidan, C ve E vitamini içeren ürünler kullanmaya dikkat etmelisin! Gerekli vitaminlere önem gösterilmemesi cildin yaşlanmasını hızlandırabilir.

5. Çevresel kirlilik ciltteki ışıltının günden güne azalmasına sebep olabilir.

6- Aynı zamanda, cildin oksijenle temasını azaltarak cilt hasarlarına yol açabilir.

Artık bunlardan korkma, meydan oku!
Cildini yoran tüm etkilere meydan okumak için Simple cilt bakım ürünleri seninle! 🎉
Cildinin aşık olacağı doğal içeriklerle dolu Simple cilt bakım ürünleri cildini korur ve cildinin ihtiyacı olan bakımı sağlar. Üstelik; paraben, alkol, parfüm, renklendirici ve sert kimyasallar içermez. #İyiKalpliOl
Tüm cilt tiplerinin aşık olduğu Simple ile cilt bakımını ihmal etme! 💚

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
446Cevap
Cilt bakımıma çok önem veririm en ufak bir sivilceye dahi tahammülüm yoktur :) Simple ürünlerinin kimyasal içermemesi bence çok iyi, şu an için bir toniğe ihtiyacım var.
Sivilceler için maske kür vs önerileriniz var mı
Bilgi için Teşekkürler. Güneş ışığını seviyorum bana enerji veriyor.
Merhaba
Bencene bayıldım emeğine sağlık bu sebeplerin bir çoğunu bilmiyordum özellikle oksijensiz kalması ve mavi ışık artık çözüm yollarına geçebiliriz.
Merhaba konuşmaya ihtiyacım var konuşalım mı
@Melisa022 kimsin
Bilmem öyle geziniyorum yazam dedim yabancıyım
@Melisa022 melisa yoksa sen misin dj parrotla ilgili olan
O neymiş öyle pek bir alakam yok onla d
Cildin yorgun ve ışıltısını kaybetmiş olmanın nedenlerini çok güzel bir açıklama ile bize sunmuşsunuz ellerinize sağlık 💚bakımlarıma dikkat eden biri olduğum için, bende arkadaşlara simple ürünlerini kullanmalarını öneriyorum..
aşırı problemli bir cildiniz yoksa su için su en önemli adım sigara kullanıyorsanız bırakın cildinizde makyaj bırakmayın, güzelce temizleyin temizleme jeli olur, doğal bir sabun olur cilt tipinize göre bir şey bulun bunun için düzenli olarak nemlendirin i̇yi bir nemlendiriciye yatırım yapabilirsiniz drugstore ürünleri kullanmayın mümkünse cilt bakımı için i̇çeriğe önem veriniz nokta atışı ürün önermek zor, deneye yanıla bulunuyor en iyi ürün çünkü herkeste farklı etki gösteriyor i̇çerik takip ederseniz size iyi gelen ya da cildinize yaramayan şeyleri bulursunuz zamanla.
Cildimin yorgun ve mat görünmesinin 6 nedeni:
1) stres
2) ırsi olarak göz altlarımın mor renkli olması
3) uykusuz olmak
4) regl döneminde tansiyonumun düşmesi
5) çok uzun süren, yoğun antrenmanlar
6) deri yenilenmesi sırasında soyulmalar
Benim önceki sevgilim beni çok kırdı ve çok üzdü o zaman dan beri kimseyi sevemiyorum neden bilmiyorum artık bu ilişki yaşayacak hevesim isteğim kalmadı ve şimdi beni seven birisi var ve onunla denedim sevebilir miyim diye ve başta istemiyodum ama çok zorladı kabul ettim ama aşırı boş tartışma çıkarmaya başladı ve bunaldım tm tuzu bireri ama bu farklı bişey di ve bende yapamadımi söyleyip ayrıldım başta diyemedim üzülür diye ama yapamadım olmadı daha fazla üzmeden adam akıllı anlattım bağırmadan tartışma çıkmadan ama kendisi ayrılmak istemiyo ve beni üzmedin diyo ama ben yapamadım sizce yaşattımi yaşarmiyim bunu bana kendisi dedi yaşattıni yaşarsın diye. Tm bende ayrılmak istemezdim ama mecbur bıraktı daha uzun aslında ama uzatmak istemedim tek merak ettim bu yaşattımi yaşarmiyim ama hiç bir şekilde üzmedim kirmadım bu ayrılma konusu hariç
Yasamassin merak etme, ama konuyu yanlis yere yazmissin konu acip sorsaydin bi kac kisi sana yazardi
Cildime her zaman iyi bakarım. haftada 2 kere kahve peeling i yüzüme ve tüm vücuduma yaparım. günlük olarak ta dove bakım kremi ile yüzümü yıkarım 🤗.. Bu ürünleri de kötü hissettiğim zaman mutlaka denicem.
Bakımlı olmak yeterli oluyor erkekler çok sık olmasada 3 günde bir erkek kuaförüde saç ense ufak tefek kılları maske felan işi çözüyor cildini beğeniyorsa gerekli kremleri alıp düzenli kullanması lazım
Cildin yorgun ve ışıltısını kaybetmiş olmanın nedenlerini çok güzel bir açıklama ile bize sunmuşsunuz ellerinize sağlık 💚bakımlarıma dikkat eden biri olduğum için, bende arkadaşlara simple ürünlerini kullanmalarını öneriyorum..
Cildin kötü hale gelmesine sebep olabilecek en önemli etkenler ve ben hepsine maruz kalıyorum bunu önlemek adına cildimi nemlendirmeyi ihmal etmiyorum.
Bu tur seyleri bilmeyenler icin guzel olmuss yayinladiginiz icin teşekkür ederim sizlere zaten kadınlar bu tur konular icin hem bilgili hem hazirlikli 2,3 cm kalinliginda makyaj surdukleri icin ışınlar pek etkilemiyor ama yine de guzel bir bilgilen dirme olmus hem erkek'ler icin hemde kadinlar icin😁
Bakımsız olmaktan kaynaklanıyor ve doğru ürünlerle doğur bakımların yapılmadı gerek her yaştan herkes yapmalı bence biz insanlar da sonuçta eskiyoruz tıpkı araçlar gibi
Simple ürünlerinin paraben, alkol, parfüm, renklendirici ve sert kimyasallar içermediğini bilmiyordum. Öğrenmem çok iyi oldu. Bir daha alışverişimde ürünlerine kesinlikle bir şans vereceğim.
Merhaba
Bencene bayıldım emeğine sağlık bu sebeplerin bir çoğunu bilmiyordum özellikle oksijensiz kalması ve mavi ışık artık çözüm yollarına geçebiliriz.
Daha canlı daha genç daha pürüzsüz bir cilde sahip olmak tüm kadınların hayali...
Hayalleri gerçeğe dönüştüren Simple cilt bakım ürünlerine Teşekkür ederiz 🥰
Evet öyle hissediyordum sonra eşsiz bir formül buldum.. Kahvenin telvesiyle balı karıştırıyorum ve yüzüme sürüyorum.. Ve bildiğin barbara palvinim tövbe tövbe🤣🤣🤣🤣
cildime baktığım zaman sivilce çıkıyor yemin ederim yıldım çok hassas bakmadığım zaman bebek poposu gibi 🤷♀️ azıcık aşım kaygısız başım şu an umarım yaşlanmam
Telefon, bilgisayar ve televizyon gibi ekranlardan yayılan mavi ışık cilt dokusuna zarar verebilir.
Benim sorunum bu sanırım ama yapabileceğim bir şey yok
Günümüz dünyasında bunları hepsi ve daha fazlası var gerçekten de.
Cildin, kendi kendini yenilemesine zaman ve fırsat bile yok. O yüzden bakım ürünlerinden destek almak şart gibi.
Çok fazla mavi ışığa maruz kaldığım için benim de cildim yorgun açıkçası. Cildim hassas olduğu için her ürünü kullanmıyorum, sanırım doğru ürünü buradan bulacağım.
Bu markanın yüz yıkama jelleri mi gerçekten çok beğeniyorum güzel temiz bir his veriyor ve kurutmuyor.
Cildim yaz günleri çok güneşe maruz kalıyor ne kadar dikkat etsem de, teknolojik aletler desem çok fazla kullanıyorum yani mecburen ister istemez.
Cilt için madecasoll ve bephanten kullanabilirsiniz güzel nemlendirme ve hücre yenileyici etkisi var.
Siyah maske uyguluyorum ardından tonik ve sabun kullanıyorum hem cildimi gerginleştiriyor hem de temizliyor
Günümüz şartlarında açıklamış olduğunuz tüm etkenler var. iyi bir paylaşım olmuş ellerinize klavyenize sağlık.
Simple markası cidden çok iyi. Keşke Almanyada da satılsa 😭 Artık burdan bol bol alıp götürmem lazım
Alerjik, kuru bir cildim var. Bu markanın maskelerini denedim, içinde ne var ne yok bilmiyorum ama iyi geliyor.
Simple gün içindeki hava koşullarının cildi kirletmesini çok güzel temizliyor ve bunu yaparken cildi pamuk gibi bırakıyor
Ah ah şu sivilce problemim geçmedi bir türlü. Onun haricinde parlak bir cildim var ama yağdandir diye tahmin ediyorum
Sigara dert keder uykusuzluk yoğun düşünce ışınlar güneş hava sertliği aslında hemen hemen her şey etkiliyor cildi
çok haklısınız ama benim için bunlara gerek yok çünkü her gün düzenli bakımımı yapıyorum cildim ışıldıyor resmen ve bebek gibi
dermatit için ışıldama pek fayda eder mi acaba. Mevsim geçişlerinde ölmek istiyorum. bir çare bulmalıyım
erkek oldugum için sanki avantajlı hissediyorum bir şey kullanmama gerek yok sadece ufak tefek sivlce oluyor :)
Zaman icinde cildin daha cabuk yipranmasini makyaja gereksiz bir ton sacma sapan surdugunuz seylere bagliyorum ben
Harıka bir bence olmuş bilmediğim bir çok şeyi öğrendiim🤔👍🏻
İnsanların dünyayda bıraktığı hasarın cildimize etkisini insanların yaptığı bir ürünle azaltıyoruz
Dikkat edecek o kadar yer arasinda muhtemelen cildim son sirada geliyor
Telefon, bilgisayar gibi teknolojik cihazlar da cildi bozuyor maalesef
Eline sağlık güzel bence. Ürünler de faydalı. Baya indirim yapmışlar
harika çok bilgilendirici bir paylaşım. teşekkür ederim.
Şu sıralar kafama en taktığım cilt sorunum mutlaka deneyeceğim
Hayatımız ışıltısını kaybetmiş cildimiz kaybolsa ne olacak sanki
Telefonu bilmiyordum ben. Cildime zarar gelmesin diye uzak durarım artık.
emeğinize sağlık ama doğal olmayan herşeye karşıyım
Cildin yorgun ve ışıltısını kaybetmiş olmanın nedenlerini iyi açıklamışsınız ,
Cilt bakımı (göründüğü gibi) önemli , bilgilendirmeler iyi geliyor :D
Çooooook teşekkürler bu güzel içerikli konu için 😊...
Cildinin yorgun ve mat görünmesine sebep olan şeyleri öğren; ardından görüşünle bize katıl.
Bencen inanılmaz güzel olmuş emeğine bin teşekkür ben bunları bilmiyordum
Düzensiz uyku herşeye yol açar bu da bende oldukça fazla var
Güneş kesinlikle önemli. Her gün 15 dk almak lazım.
Faydalı bilgiler, ayrıca en en enn önemli şey temizliktir. Temiz olursanız bir çok şey size uğramaz 😄
Sanırım doğru beslenme, az stres ve kimyasal olmayan doğru. Kremler gerekiyor ki
Emeğine sağlık. Keşke dikkat edebilsek...
Bilgilendirici ve faydalı bir paylaşım teşekkür ederim 😊
Çok makyaj yapmam ama bakım kremleri kullanırım güzel bir açıklama olmuş
Bütün gün telefon başında durmanın bana zarar vereceğini bilemezdim 😂
Tabiki de içeriği temiz ürünler kullanmak en bir sevdiğim😊
Şantiyedeyken her yerimiz yandı. . kollar yüz bu tavsiyenize uyacağım :) Teşekkürler