Sıcaklıklar düştü, cilt problemleri arttı. 😱
Donduran soğuklarla birlikte #İyiKalpliCiltBakımı şart oldu!
Soğuklar yüzünden yaşadığın cilt problemleri için cilt bakım önerilerini keşfet; görüşünü bekliyoruz. 💙
1. Hava şartları zaten zorlayıcı, cildini daha çok kurutma! Kuruluk hissi yaratmadan temizleyen bir yüz temizleme jeli kullanmalısın.

2. Kuruyan cildin için hızlı bir çözüm önerisi mi arıyorsun? Yoğun nemlendirici özelliği ile cildini anında neme doyuracak jel kremine güvenmelisin.

3. “Keşke cildimdeki nem soğukları görünce ortadan kaybolmasa!” diyorsan, cildinin gün boyu nemli kalmasını sağlayacak bir krem tercih etmelisin.

4. Ciltteki kuruluğun işaretleri en çok kışın ortaya çıkar! Bunlarla baş edebilmek için cildini ikinci bir cilt gibi sararak nemlendirecek kağıt maskene koşmalısın.

5. Cildin gerilmesin! Doğal özler içeren bir makyaj temizleme suyuyla cildindeki makyajı gerginlik hissi olmadan çıkarmalısın.

6. Uyurken cildini yenileyerek seni sabaha hazırlayacak gece kremini sıcacık yatağına girmeden önce mutlaka sürmelisin.

“Soğuklar yüzünden yaşadığım cilt problemleri son bulsun!” diyorsan Simple Water Boost Serisi tam sana göre; hemen incele! 💙

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
211Cevap
Cildi aşırı kuru olan bir ben ve kuru ciltler için harikalar yaratan @Simple Kış aylarının gelmesiyle birlikte cildim daha çok kurudu ve ciddi anlamda nemlenmeye ihtiyaç duruyor daha önceden hassas ciltler için tercih ettiğim bir marka olmuştu @Simple cildim kuru olduğu içinde geçenlerde nemlendiricisini almıştım ve çok memnunum hem ekonomik hem de cildim bebek gibi. Tavsiye ettiğim bir ürün.
Hepsini kullandım ve çok memnun kaldım. Yeni bebeklerin de hepsini kullanacağım.
Soğuklar yüzünden yaşadığım cilt problemlerine 6 çözümüm:
1) cildi yatıştırmak ve cilde daha çok nüfuz etmeleri için ürünleri hafif ısıtarak uygulamak
2) cildimin matlaşmasını önleyip ışıl ışıl görünmesi sağlamak için
düzenli görüştüğüm iç hastalıkları uzmanının ve cilt bakım uzmanının
uygun gördüğü sıklıkta ve şekilde, ek gıda yoluyla C vitamini desteği almak
3) cildimin esnekliğini yitirip kırışmaması ve acı verici çizikler oluşmaması için
yüz masajı ve yogası yapmak, kan dolaşımını canlı tutacak kadar etkin hareket etmek
4) soğuk havada gözeneklerin küçülmesine izin vermeden kil/karbon peeling uygulayıp
sonrasında tonik/gözenek sıkılaştırıcı ürün ya da uygulama ile gözenekleri sıkılaştırarak
hem gözeneklerdeki kiri temizlemek, hem de gözeneklere kir dolmasına önlem almak
5) soğuk aknesine karşı asit oranı %2'ye düşürülmüş akne önleyici nemlendirici kullanmak
6) sıcak sayılabilecek su dolu termos içinde seyahat boy sprey şişesine doldurduğum doğal yağ + su karışımından uygulayarak hızlı bir buhar banyosu etkisiyle soğuk havanın yüzümdeki kılcal damarları çatlatmasını, cildimde kızarıklığa neden olmasını önlemek
bahsi geçen C vitamini sentetik etki göstermiyor bilesin, J faktör ve bakır içeren kompleks form etki gösteriyor ciltte, o da bir tek meyvelerde var
C vitamini desteğini yalnızca cildim için değil; genel sağlığım ve uyarıcı etkisi için de alıyorum.
Yeni nesil meyveler eski besin değerinde olmadığından günlük C vitamini gereksinimimizi karşılamıyor. En azından çoğumuz için bunu yapamıyor. İlla C vitamini desteği alınacak, diye bir şey yok; tabii. Alıp almayacağımızı aile hekimimize, düzenli görüştüğümüz bir iç hastalıkları uzmanına sorabiliriz. Ben strese bağlı kas tutulmalarının daha ciddi sorunlara evrilmesini önlemek için kullanmaya başladım. Sporcu olduğumdan kas sağlığım için daha fazla özen göstermem gerekebiliyor. C vitamini, kas sağlığını destekleyip kas zedelenmelerine karşı kalkan görevi gördüğünden antrenörümün de desteğiyle kullanmayı sürdürdüm. Verdiği enerjiyle hem günlük işlerimdeki verimimi, hem antrenmanlardaki verimimi arttırdığını gördüm. Özellikle de odaklanma/kas gücü gerektiren bir iş öncesinde uygun zamanda aldığımda verimimi arttırdığını hissettim. Sonrasında, uygun zamanda alındığındaysa toparlayıcı/yenileyici etkisi var. Cildime de etkisi şöyle oldu: Daha zinde hissettiğimden bu yüzüme de yansıyor. Irsi olarak mor göz altlarım C vitamini kullandığım dönemlerde mor görünmüyor. Cilt lekelerini de çok hızlı iyileştiriyor. Sivilceyi ve siyah noktayı önlediğini kendimde açıkça gördüm. Ek gıda yolu dışında, cilt bakım ürünleri yoluyla ve serum olarak da kullanıyorum. Ayrıca, profesyonel C vitamini bakımı yaptırıyorum. C vitamini desteğini ne zaman - nasıl/ne sıklıkta alacağıma antrenmanlarımı ve cilt sağlığımı/bakımımı da göz önünde bulundurarak düzenli görüştüğüm iç hastalıkları uzmanıyla karar veriyoruz. C vitaminiyle yapılacak bakım uygulamalarının ne zaman - nasıl/ne sıklıkta yapılacağına da düzenli görüştüğüm cildiye uzmanıyla karar veriyoruz.
tamam bisey demedim dediklerin dogru, yaslılık lekeleri denen lekelerin c vit eksikliginden kaynaklı oldugunu dr berg söylüyor ama pişirince tahrip oluyor ve askorbik asit ile meyvelerdeki kompleks formda olan c vitamini aynı seyler degil diyor. meyvellerde mineral bulman zor, ama c vit içerigi degisceni sanmıyorum bitki kendi üretiyor çünkü
Meyveyi - Sebzeyi kesip yalnızca ek gıda kullanalım, gibi bir durum yok zaten. Adı üstüne, "ek gıda". Destekleyici olarak kullanılması gerekiyor. Doğal yollarla gereksinimini karşılayabildiğini düşünen için gerek olmayabilir ama sindirim sisteminde, bağırsaklarında sorun olanlar için ek gıda yoluna gidilmesi gerekebilir ki günümüzde çoğu insanın bağırsak florasının az - çok bozulmuş olduğunu söyleyebiliriz. Gıdaların mineral içeriği de, vitamin içeriği de zayıflamış durumda. Ben bunu ABD'li bir beslenme uzmanının İngilizce kaynağında okumuştum. Burada da özet bir ifadesini paylaşabilirim:
www.sabah.com.tr/.../ah-nerede-o-60-yil-onceki-yiyecekler
Gazetede okuduğum her şeye inanmam ama güvenilir bir kaynaktan okuduğum için bunu paylaşıyorum. Yazıda geçen kaynakları da isteyen araştırabilir, güvenilir olduklarını düşünüyorum.
Teşekkürler SIMPLE 💙💚 sayende #İyiKalpliCiltBakımı ile cildimize çok iyi davranıyoruz
Kesinlikle mükemmel bir seri olduğunu söyleyebilirim. Ben özellikle nemlendiriciyi kullanmak için uyguna serisini aldığım zaman tüm ürünlerden memnun kaldım. Malum pandemi dönemi de evde cilt bakımı önemli. :D
Kış on ellerim ve yüzüm çok kuruyordu yaşadığım şehir itibari ile sanırım bir de otobüs için 30 dk yürümek zorunda kaldığımı düşünürsek benim için zulümdü ta ki simple ile tanışana kadar artık cildim soğuktan kuruyup çatlamıyor böyle problemleri olanlara tavsiye ederim çok iyi geliyor
Havalar soğuk kendime bir güzellik yapıp @Simple nemlendirici almakla başlayabilirim bu seriye. Ev tipi nemlendiriciler birazcık rafta bekleyebilir birazda kendimizi şımartalım canım.
Bilgilendirdiğin için teşekkürler, bi tek son maddede bir sorunum var yüze krem sürüp yatıca yastığa falan bulaşıyor sinirim bozuluyor. Belki kremle alakalıdır
Eskiden yağlı bir cildim vardı ama yıllar sonra bu kuruluk ile karıştı karma bı cilde sahibim bazen T bölgem pul pul olabiliyor ve bu durum beni geriyor simple'in yüz maskesi ve nemlendirici kremini denemek istiyorum umarım iyi gelir @Simple ☺️
Cildim aşırı kuru ve bu kuruluk kışın ikiye katlanıyor. Nemlenmeyede daha çok ihtiyaç duyuyor. @Simple kullanmadım ama yorumlara bakılırsa ürünleri güzel denicem.
Simple ürünlerinin içeriği çok temiz gözüm kapalı seçebileceğim türden ürünler nemlendirme kalitesi de aşırı güzel bayılıyorummm.
Soğuk günlerde kuruyan cildim için nemlendirici krem kullanmayı tercih ediyorum Teşekkürler Simple ✌😍💜
Çevremden veya sosyal medya dan olsun çok öneren gördüm en yakın zamanda ben de alıp kullanmak istiyorum.
Bende diyorum cildim neden bu kadar kurudu? Bu entry yi okumasam soğuktan olduğunu bilmeyecektim valla 🤦
Cildim doktorun verdiği kremle daha fazla kurudu yanına ek olarak nemlendirici kullanmam şart oldu gibi🙄
nemlendiricisini almıştım çok memnun kaldım benim cildim yağlı ve simple nemlendiricisi su bazlı olduğu için tam bana göreydi
Cildim çok kuru, pütür pütür dökülüyor. Yoğun etkili bir nemlendirici kullanmam şart. Öneriler için teşekkürler. :)
Kağıt maskeleri çok faydalı buluyorum. Bir anda insanın havasını değiştiriyor, yoğun nem etkisi veriyorlar :) Bunu mutlaka denemeliyim.
Seri olarak kullanmak isterim Simple'nin ürünlerini 🌺
Bu seri cildimize iyi baktığımızın en iyi örneği olsa gerek..
Haftada 3 kez maske yaparım ve hergün bakım yaparım yüz temizleme köpüğü ve jeli mutlaka kullanırım arasıra da dudak ve yüz el nemlendirici kullanırım kışı böyle geçiriyorum
Hayatımda cilt bakımını sadece hayatıma giren kadınların "Ayy aşkım ya yüzünde çok siyah nokta var "... Diyerek ve hep bir temizlemek için firsat kollama (özellikle dizlerine yatıp birşeyler yaparken,-film izlerken kitap okurken iş yorgunluğunda masaj yapması için beklerken - ) dışında hiç yapmam.
Çoğu erkek arkadaşlar evet ya diyecektir...
Ama önerilere açığım.
Cildime gereken ihtimamı göstereceğim. Simple ürününü denemek isterim
Cildi aşırı yağlı olanlar, akneleri olanlar ne yapmalı😞
Benim cildim de aşırı kuru. Ve sürekli deri dokulmeleri oluyor, alip denemeyi düşünüyorum..
Deneyecegim herkes tavsiye ediyor begenerek kullananlari cok
Cildim çok kuru hangi kremi kullandıysam olmadı en kısa zamanda bunu deniycem
Soğuk havalarda özelliklede cildime ekstra önem veriyorum
Benim dudak kenarlari kuru oluyor.
Deneyecegim tesekkürler
Nemlendirici veya doğal yağlar soğuk havalarda yıpranan ciltlere ilaç olabilir.
Yüzüm kış aylarında normalin üzerinde kuruma gösterir. Sıkça memlemdirici uyguluyorum
Bol nemlendirici krem ve yatmadan önce sıcak duş sonrası krem sürmek
Cilt bakımı önemli tabii kış geldiğinde. Faydalı öneriler.
Kesinlikle deniycem faydasını görürüm umarım teşekkür
Bol bol kaliteli nemlendiriciler kullanılmalı doğal maskeler de var tabi
Güzel öneriler beğendim set olarak kullanacağım önerileriniz ve emeğiniz icin tesekkur ederim ☺
Teşekkürler, bu öneriler erkekler içinde geçerli mi acaba?
Ben kullanmıyorum ama deneyen arkadaşlarım önermeye başladı. Bende kısa zamanda deneyeceğim
Soguklarda cilde dikkat etmek gerekir. Krem surmek nemlendirmek gerekir
havalar soğudukça #İyiKalpliCiltBakımı daha bir önemli oluverdi son zamanlarda.
Soğuk havada özellikle aşırı tahriş olan ellerim ve dudaklarım için muhakkak deneyeceğim. ☺️
Öyle bi durum yok bende. Yazın da kışında sorun yaşamıyorum cildimle.
Daha önce hiç denemedim ama denemek isterim açıkcası hassas bir cildim var
Güzel yorumları var daha önce de görmüştüm, deneyeyim bari
Çok güzel bilgiler eminim faydası olucak bunu okuyanlar.
Pek dışarı çıkamıyorum ama çıktığımda da zarar veriyor. Denemeliyim
Özellikle kuru ciltler için hayat kolaylaştırıcı bilgiler, güzel bir anlatım olmuş.
Soğukta cildim çok kötü kuruyor öneri için teşekürler.🌸
Ciltteki kuruluğun ve nemsizliğin işaretlerini önlemek için tasarlanan ürünleri keşfetmek gerek.
En kötüsü beyaz beyaz olması, daima krem kullanırım
Cildimin kuruluğunu gideriyor yumuşacık yapıyor Kesinlikle simple 🥰
En önemlisi cildi kurutmamak için bol su içmeye devam
Benim bile cildim kuruyor simple ı denemek istiyorum ❤️
Kış cilt aşırı kuruduğu için nemlendiricisi iyi olmalı
dışarı çıkıp soğuk görmüyorum ama simple kullanıyorum
Bende kullanmak istiyorum ama nereden başlamalıyım bilmiyorum.
Seri olarak kullanınca çok güzel etkileri oluyor. Nemlendiricisini kullanarak test etmeye başlayabilirsiniz 🌺
Cildim karma olduğu için su bazlı nemlendirici kullanıyorum. Simple markası da sağlıklı ürünler sunduğu için simple i tercih ediyorum.
3. “Keşke cildimdeki nem soğukları görünce ortadan kaybolmasa!” diyorsan, cildinin gün boyu nemli kalmasını sağlayacak bir krem tercih etmelisin.
Benim cildim de hassas soğuk havalarda çok fazla cilt bakımı yapan biri değilim normalde ama arada jel krem ve maske kullanıyorum iyi geliyor
Cildim çok kuruyor. Yazın sıcağı, kışın soğuğu... Önerileri uygulamaya çalışırım. Umarım faydası da olur