Sonbaharın gelişiyle havalar soğudukça soğudu. 🍂 🍃
Soğuklarla birlikte ciltler de kurumaya başladı! ☔
Kuru ciltlilerin soğuyan havalarla mücadelesini ortaya koyan durumları öğren; görüş ve yorumlarınla aramızda yerini al.
1. Bu kadar gerilmeye ne gerek var? Kuru ciltlerindeki gerginlik hissi gitgide artar ve gülümserken bile zorlanmaya başlarlar.

2. Ciltlerinin pul pul dökülmeye başlamasıyla aynada gördükleri yansımalarına "Bu gerçekten ben miyim?" diye sormadan duramazlar.

3. Günden güne ışıltısını kaybederek matlaşan ciltleri yüzünden “Yorgun musun, pek iyi görünmüyorsun?” sorusunu duymadan bir gün bile geçiremezler.

4. Cilt kuruluğuna eşlik eden bölgesel kızarıklıkları gizleyebilmek için fondötenlerden/bb kremlerden destek alsalar da sonunda hep hüsrana uğrarlar.

5. Soğukla birlikte kuruyan ciltleri akneye daha meyilli hale gelir ve kuruluk yetmezmiş gibi bir de aknelerle savaşırlar.

6. “Atom parçalamıyoruz ama cilt bakım ürünü seçiyoruz!” diyerek kuruyan ciltleri için doğru cilt bakım ürünlerini bulmak için çılgın uğraşlar verirler.

Soğuklar yüzünden kuruyan cildini neme doyurmak istiyorsan Simple Water Boost Serisi seni bekliyor; hemen keşfet!

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
468Cevap
Özellikle dışarıdan geldikten sonra yüzümü iyice yıkıyorum ama kuruladıktan sonra acayip oluyor gerçekten :) Soğuk hava cildimizin düşmanıdır :D
Teşekkürler güzel bir paylaşım.
Cilt tipim: Karma
Cildimin kurumaması içinsoğuyan havalarla mücadelemiortaya koyan 6 durum:1) Gerektiği kadar uyuyarak, su içerek masaj yaparak, yüz yogası yaparak cildimin esnekliğini korurum.2) Sabah - Akşam cildimi nemlendiririm.3) Haftada 2 serum/maske uygulayıp gerekli vitamin, mineralleri alarak cildimin ışıltısını korurum.4) Sabah - Akşam duş alıp gerektiği kadar spor yaparak cildimde oluşabilecek renk eşitsizliklerini önlerim.5) Akne üzerine akşamdan sürdüğüm akne tedavi solüsyonlarıyla sabaha sivilcesiz bir ciltle uyanırım.6) Cilt tipime, cilt rengime uygun yerli üretim hazır bakım ürünleri ve doğal yağlar kullanırım.
Kışın kuruyan karma cilt tipine sahibim. Pul pul dökülüp kuruluktan soyulan bir cilde makyaj yapmak çok zor. Kuru ciltler için iyi nemlendirici altın değerinde bir şey 🤩
Benim cildimde akne yok, leke yok, ama bazen soğuk çok etkiliyor cildimi,, özellikle bu sağuk havalarda çok etkileniyorum.
Cildim kuru ve havada soğuk olunca ister istemez yanaklar tahriş olup etkileniyor.
Amaaaa neyseki artık iyi kalpli simple var. Ve artık mutluyum ve cildim neme doyuyor.🌸😊 #İyiKalpliCiltBakımı
Cildi nemlendirmek için bol bol su içmek yeterli olur. Su içemeyenler için kremler var. Sağlık için bol bol su içmenizi öneririm =))
Cildim kuru değil ama kışın ellerim kuruyor, sürekli nemlendiriciye ihtiyaç duyuyorum.
Oncelikle benim cildin gerçekten çok kuru artık böyle pul pul oluyor cildim bir sürü ürün denedim ama hiç biri simple water boost serisi kadar iyi gelmedi artık hep onu kullanıyorum #iyikalpliciltbakimi #iyi kalpli ol
Çok kuru bı cildim var kısa yaklaşırken burusmaya kirismaya başlar özellikle. ellerim yaşlı teyzeler gibi oluyor gördükçe moralim bozuluyor hemen denemek istiyorum umarım fayda sağlar da kurtulurum su dertten 😍😍
Yuz seklim ne kadar guzel olursa olsun bi kuruluk bi pulluk olunca hep kendimi cirkin hissediyorum. Bu yuzdende hunharca kremler kullanıyorum. yazdıklarını zı okudumda @Simple almayı düşünuyorum hızlı bi etki olucağınoda düşünüyorum.
Cidden o kadar berbat ki bu durum... Resmen dökülüyor kuruluktan neyse ki zamanında gitmiş olduğum cilt doktorumun verdiği 2 krem mucizevi geldi bana, ne zaman onların üretimi durdurulur bilin ki ben bir daha sokağa çıkmaya tövbe ederim😂
İsmini söylermisin rica etsem benimde cok kuru
tabi söylerim benim 2 krem var biri Ürederm Hydro Emülsiyon (bu krem in pembe turunculu olanı var fakat benimki mavi ve yeşil bildiğimiz sıkmalık el kremleri şeklinde olan gratislerde falan satılan bunu söyledim çünkü diğerleri yuvarlak kutu içinde kolonya gibi öyle değil) bir diğeri de Eumovate %0.05 kremi (burdaki detay da merhemi değil kremi gri olan ) ikisi bebek gibi bir krem ama eczacınıza danışmanızı öneririm allah korusun birine iyi gelen birine alerji yapabilir
Tabiki öyle çok teşekkür ederim
Simple beş para etmeyen bir marka. Asla yüzüme kullanmam. Belki fırça temizlemek için kullanılabilir ürünleri. Yüzüme kesinlikle dermokozmetik ürünler kullanıyorum.
Özellikle dışarıdan geldikten sonra yüzümü iyice yıkıyorum ama kuruladıktan sonra acayip oluyor gerçekten 🙂 Soğuk hava cildimizin düşmanıdır 😃🤣🤣🤣🤣
Simple gerçekten hem içerik hem etki bakımından gönül rahatlığıyla kullandığım markalardan biri. Kuru bir cilte sahip olmasam da simple benim cildim için de yeterince güzellik sağlıyor.
bu üründen KS sayesinde haberim oldu en yakın zamanda denicem bendede sivilce problemi var özellikle çene bölgesinde bu ürünün sivilceli ciltler icin de olanını paylaşır misiniz?
Hele karma cilde sahip olanlar için bu dünya çok zor bir yer. Her bölgeye ayrı nemlendirici, ayrı temizleme jeli kullanmak hem yorucu hem de ekonomik açıdan bitirici.
Havalar gitgide soğuyor. Cildime iyi gelecek ürünlere ihtiyacım var. Çünkü kışın en büyük problemim kuruluk. Yüzümde kuruluktan kaynaklı gerginliği hiç sevmiyorum. Simple'ın bu serisini deneyeceğim.
Fazlasıyla kuru ama ona rağmen yağlanmaya müsait cildime sadece su bazlı nemlendirici kullanabiliyorum
Maalesef yaşıyorum bunu. Eczanede biraz yağlı bi nemlendiricim var onu kullanıyorum
Ciltlerinin pul pul dökülmeye başlamasıyla aynada gördükleri yansımalarına "Bu gerçekten ben miyim?" diye sormadan duramazlar.
Cildim baya kuru hatta yün giyince baya bı kaşınmaya başlıyor ve iz kalıyor o yüzden penyengiymeye dikkat rdiyorum
Cildim kuru değil. Yani cilt kuruluğu anca nemlendirici kremler kullanarak sorun gideriliyor. Iyi ki böyle şeyler var 😍
Ben yurt dışında yaşıyordum türkiyeye geldim geleli ellerim kuruyor sonra kaşımaktan kanıyor krem sürme gibi bir adetim de yok öyle dolanıyoruz
Cildi nemlendirmek için bol bol su içmek yeterli olur. Su içemeyenler için kremler var. Sağlık için bol bol su içmenizi öneririm 😃)
Kışın özellikle sabahın ilk saatlerinde dışarda olması gerekenler için ciddi bir problem cilt kuruluğu
Malesef cildim cok kuruyor sürekli nem takviyesi yapıyorum kışın baya önem veriyorum cildim her zaman önemlidir benim için.
Çöl gibi cildim.. hele ki göz altlarım. Ne kadar nemlendirsem de kapatıcı pütür pütür duruyo. Makyajdan soğuyorum resmen
Nemlendirici çok faydalı gerçekten. Özellikle yüz yıkandıktan hemen sonra sürülürse nemi tamamen hapsediyor cilde. Böyle denemelisiniz.
Ilık suyla cildinizi yıkayın. Nemlendirici kullananın Ama kaliteli kullanın, gün içinde çok fazla yüzünüzü yıkamayın. Nargile çok içmeyin
Karma cilt benimki her gün mutlaka yüz yıkama köpüğü kullanırım zaten cildime makyaj ürünleri kullanmıyorum
Benim cildim kuru ve yaşadığım bir sorun kizarliklik bu benim için iyi olabilir ama alanlardan öğrenmem lazım
Kuru cilt nasıl oluyor? Yani eger cildime su gelmezse benimkide mantiken kuru olmuyormu? Anlamadim ben tam olarak
Cildim karma yapili oldugu icin burnuma yagli ciltler icin bakim yapiyorum yanaklarima kuru ciltler icin olanindan sjsnsk
Cildi nemlendirmek için bol su içmek yeterli bence ya. Su içemeyenler için de bazı kremler var bildiğim kadarıyla.
Kuru bir cilde sahip değilim, ama eğer olsaydım bol bol nemlendirici takviyesiyle cildimi destekledim. Soğuyan hava ve esen rüzgarlar bu sorunu yaşayanlar için büyük problem oluşturmakta
Kışın ellerimin korumasını hiç sevmiyorum o yüzden sürekli kışın elimde krem ve gezelim ve sık sık sıcak suya kapatırım
Benim cildim aşırı kuruydu ama artık her akşam doğal yağlar sürüp yatıyorum baya işe yarıyor. Argan yağı badem yağı Gül yağı gibi
Özellikle dışarıdan geldikten sonra yüzümü iyice yıkıyorum ama kuruladıktan sonra acayip oluyor gerçekten Soğuk hava cildimizin düşmanıdır
Eger beyaz tenli ve kumralsaniz soguk hava bedenini harry potterda ki agac adamlara cevirmesi kacinilmaz oluyorrr
Özellikle kış aylarında cilt çok çabuk kuruyor. Onun eski haline gelmesi de kullanılan cilt bakım ürünleriyle sağlanmalı
Birazda makyaj cildi sağlıksız yapıyor yaa. Ama vazgeçilmez yani mümkün değil yinede teşekkürler 🤗 🌸♥️
Karma bir cilt tipim var. Her gün nemlendirmesem sanırım 2 gün idare eder beni bu soğuk havalarda. Sonra ben de pul pul dökülürdüm 😒
Kuru cilt her zaman nemlendirilmelidir. Aksi halde gerilmeler, çatlaklar ve akne problemleri çok görülüyor.
Benim cildim karma bazan aşırı yağlı bazen aşırı kuru bölgesel değişiyor nem uyguluyorum sivilce çıkıyo diğer türlü aşırı kuruyo ne yapsam bilemiyorum
Cildim yağlı olmasına rağmen bazı soğuk havalarda koruma gerekebiliyor. Hiç değilse dudaklarıma.
Uyarılar için teşekkürler :-)
Normalde yağlı bir cilde sahibim fakat kış soğukları benim cildimi bile pul pul ediyor... Ve baş belası kızarıklıklar
Valla ben ne kullanırsam kullanayım ellerim çatlıyor yaralar oluyor bu gün vazelin sürdüm biraz yumuşadı
Cildim karma fakat çok cabukta kuruyor iyi bi nemlendirici istiyorum bunu deneyeceğim sanırım özellikle bu havalarda ihtiyaç artıyor nem için.
Her gece yatmadan önce ellerime ve yüzüme krem sürüyorum yüxüme bebek pudrası sürüyorum sonra ellerimede eldiven geçiriyorum sabaha yumuşacık oluyolar
Harika bir yazı olmuş ben de göz altlarımı dirseklerimi nemlendiririm parmalk uçlarımla pıt pıt pıt şeklinde nemlendiririm kendimi
Kışın cildim çok kuruyor o yüzden sabah akşam nemlendirmek zorunda kalıyorum. Bu aşamada da Simple imdadıma yetişiyor ❤
Soguklar geliyor ozellikle dudaklara dikkat. Dogrusu opusunce gecer diyorlar. Yalnizlar cok daha fazla dikkat etsin yani 😂😂😂
soğuk havalarda gerçekten zorlanabiliyor insan. sıvı tüketimi önemli nemlendirici desteği almakta gerekebiliyor.
Kış geldi.
Şimdi soğukta cildimiz daha çok kuruyacak
O yüzden nemlendiriciyi güzel yeterince kullanıp cildimize iyi bakmamız gerekiyor
Nemlendiricisiz olmaz kisin cildim hele kuruluktan mahvoluyor
Benim cilt pul pul dökülüyor..
Güzel bence için teşekkürler
Su içmeyen ciltlerde sık karşılaşılan bir durum maalesef. Ve tabi ayaz günlerde
Cildim çok kuru kaşındırıyor bazen nemlendirici şart oldu
Vazelin kullanın kokulu vazelinler var etkili bir çözüm
cildim çok kuruyor ve her zaman nemlendiriciye ihtiyaç duyuyorum.