Sonbaharın gelişiyle havalar soğudukça soğudu. 🍂 🍃 Soğuklarla birlikte ciltler de kurumaya başladı
Güzellik & Bakım Kuru Cilt Sahiplerinin Soğuyan Havalarla Mücadelesini Ortaya Koyan 6 Durum (Sayfa 2) Simple Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2628 Kuru Cilt Sahiplerinin Soğuyan Havalarla Mücadelesini Ortaya Koyan 6 Durum Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 54 kişi beğendi
woodist Takip Et Bilge Yaş: 41 +1 yıl Sabah akşam duş ama sokağa çıkmadan önce yüze vazelin🤝 0 0 Yorumla
Hacerserin Takip Et Xper 6 Yaş: 35 +1 yıl Kuru cilt için aloevera bitkisini öneririm, cildi nemlendiriyor gerçekten 0 0 Yorumla
TheQuokka Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl Cildim hem kuruyor hemde yağlı. Maskelerde iyice mahvetti zaten 0 0 Yorumla
bahar1817 Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Neyseki cildim biraz dayanıklı. Ama özellikle suratımda bir gerginlik oluşuyor. 0 0 Yorumla
Singnorina Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Kışın kadınların büyük sorunları bu kuruyan ciltler. Bence için teşekkürler 0 0 Yorumla
UGUR46R Takip Et Xper 6 Yaş: 33 +1 yıl Zor bir durum maalesefKullanmak hem bakım hem koruyucu anlamında gerekli 0 0 Yorumla
WaRʓLL Takip Et Guru Yaş: 29 +1 yıl Faydalı bence ve yağlı cilt tipine sahip olduğum için bu sorunları yaşamıyorum. 0 0 Yorumla
caglakarahan4 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Bende öyle bir problem yok ama gercekten zor bir durum galiba 0 0 Yorumla
Xxmedusax Takip Et Xper 6 Yaş: 24 +1 yıl Cildim Kuru ve donuk azcik parlak olsa güzel olurdu 0 0 Yorumla
larasuxxx Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Çok işime yarayacak olan bu bilgileri paylaştiğınız için teşekkürler. 0 0 Yorumla
Yagmur-756 Takip Et Guru Yaş: 31 +1 yıl Cildim kuru değil kışın kuruyor o yüzden ihtiyaç haline gelmiştir nem var 0 0 Yorumla
mavibideniz Takip Et Xper 6 Yaş: 26 +1 yıl Cildim çok kuru muhakkak her gece yatmadan nemlendirmeliyim 0 0 Yorumla
serenad255 Takip Et Xper 6 Yaş: 25 +1 yıl benim cildim bayağı kuru ya ürünü inceleyeceğim sağ olun ♥ 0 0 Yorumla
OğuzHankim Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl Benim cildimde çok kuru zaten bi cilt hastalığımda var çok sıkıntı oluyo 0 0 Yorumla
Inciskerr Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Ellerde bi kuruluk yaşıyorum bende ama kremle hallediyorum 0 0 Yorumla
Sahip06 Takip Et Guru Yaş: 38 +1 yıl Soğuk kuru ciltte çatlama yapıyor kaliteli nemlendiriciler kullanmak gerekli. 0 0 Yorumla
mrssqueenn Takip Et Xper 6 Yaş: 24 +1 yıl Simple ürünlerini hayranlıkla kullanıyorum cildimi çok rahatlatıyor bebeğim gibi😅 0 1 Yorumla SevimliYakışıklı +1 yıl Bebek derken Yorumla
ÖmürlükDünyaa Takip Et Xper 7 Yaş: 24 +1 yıl Simple hiç kullanmadım, ama en kısa sürede kullanmayı düşünüyorum ❤️ 0 0 Yorumla
Mylife2 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Benim cildim karma ama ve nemlendirici kullanmak şart bence özellikle çok kuru ciltler için 0 0 Yorumla
AhmetMert89 Takip Et Guru Yaş: 36 +1 yıl Cildim kuru değil bundan memnunum lakin soğuklarda zarar görüyor geriliyor vs vs cildime uygun bitkisel ve olabildiğince doğal kremlerden kullanıyorum 0 0 Yorumla
gecekusum3434 Takip Et Master Yaş: 54 +1 yıl Soğukta kuruyan cildine nemlendirici krem sürmeyi ihmsl etmiyorum 0 0 Yorumla
DrkHero Takip Et Yoda Yaş: 30 +1 yıl Kuru cild için daima nemlendirici kullanılmalı Ancak erkek cildi kurumuyor kolay kolay 0 0 Yorumla
RASKOLNlKOV Takip Et Xper 7 Yaş: 30 +1 yıl Kuru cilt sahipleri için güzel bir bence ancak benim cildim yağlı 😂 0 0 Yorumla
Professional58 Takip Et Bilge Yaş: 32 +1 yıl Güzel birşey olmuş elinize sağlık @Simple ihtiyacımız olmaması dileğiyle :) 0 0 Yorumla
cazsever Takip Et Yoda Yaş: 39 +1 yıl Nemlendirici kullanmak önemli. Özen gösteriyorum kullanmaya. 0 0 Yorumla
sağduyulu1691 Takip Et Guru Yaş: 58 +1 yıl Benim cildim kuru değil. İhtiyaç olduğu zamanlar nemlendirici kullanılırım... 0 0 Yorumla
criminaal Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Kuru mu yağlı mi anlamadım ki 😄Bı yağlı bı kuru ikisi de oluyor 0 0 Yorumla
M-B-B Takip Et Guru Yaş: 40 +1 yıl Cilt güzelliği ayrıdır ama maske kullanmayı unutmayalım. 0 0 Yorumla
adrenalin64 Takip Et Master Yaş: 43 +1 yıl Bol su içilmesi gerek ve arada sırada krem sürülürse iyi olur. 0 0 Yorumla
virane58 Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Kış geldiği zaman maalesef eller çatlamaya başlıyor. bi nebze de olsa kremler iş görüyor. 0 0 Yorumla
Hislitimsahh Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl Cildim çok kuru değil. Fakat soğuğun etkisi ile kızarıyor 🥴😄 0 0 Yorumla
Geralgine Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Ürünü tavsiye ederim ama en güzel nemlendirici bence kakao yağı 0 0 Yorumla
Pullman Takip Et Guru Yaş: 43 +1 yıl Çok güzel ve bilgilendirici bir bence..Teşekkürler @Simple 0 0 Yorumla
Kravat_takan_adam Takip Et Master Yaş: 26 +1 yıl 6 maddeyi de yaşıyorum, kuru ciltle uğraşmak zor iş cidden. 0 0 Yorumla
duygusalhatun34 Takip Et Xper 7 Yaş: 43 +1 yıl Cilt bakımı önemli hele ki hanımlar için.. Kışın daha çok yıpranıyor. 0 0 Yorumla
JoaquinPhoenix Takip Et Bilge Yaş: 28 +1 yıl Yüzüm ve ellerim aşırı soğukta morarmaya başlar bende sürekli nemlendiririm 0 0 Yorumla
Cekocek Takip Et Xper 6 Yaş: 52 +1 yıl Özelikle kışın nemlendirme önemli El kremi ni eksik etmem 0 0 Yorumla
Sorucu111 Takip Et Yoda Yaş: 32 +1 yıl beğendim eline sağlık hoş olmuş sağol bilgi için allah razı olsun amin 0 0 Yorumla
xxmanxx34 Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl bakım ve nemlendirmek şart yoksa çatır çatır kurur valla :) 0 0 Yorumla
bbhomemaker Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl Özellikle kışın gündüz ve gece ayrı nemlendirici kullanıyorum. Nemlendirici her mevsim şart. 0 0 Yorumla
AlaRenkliArsızKedi Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Cildi nemlendirmek en basit çözümdür üşengeç olanlarw 0 0 Yorumla
AngryPikachu Takip Et Yoda Yaş: 31 +1 yıl Cildim kurumuyor ama olaki denk gelirse denemekten zarar gelmez 0 0 Yorumla
MrMyopıc Takip Et Yoda Yaş: 25 +1 yıl Cidden sıkıntılı bir durum arada yaşıyorum güzel içerik olmuş 0 0 Yorumla
luthiienn Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Her zaman yanımda nemlendiri kremimim vardır herkese de tavsiye ederim 😅 0 0 Yorumla
ulaş3478 Takip Et Xper 6 Yaş: 40 +1 yıl Kışın kuruyan cilt büyük sorun o yüzden nemlendirici kullanmak gerekiyor 0 0 Yorumla
klrabsmanur Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl Simple ürünlerini çok seviyorum. Yüzü sürekli nemlendirmek şart.✨ 0 0 Yorumla
papagligocik Takip Et Yoda Yaş: 41 +1 yıl Neyse ki cildim kuru değil, ama yine de bol bol nemlendirici takviyesi yapıyorum ve su 0 0 Yorumla
baron777 Takip Et Yoda Yaş: 39 +1 yıl Sedef hastası olduğum için nemlendirici kullanmama bir lüksüm yok... Malesef... 0 0 Yorumla
soulli Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl Cildim karma olduğu için bu konuda çok sıkıntı yaşıyorum 0 0 Yorumla
Mysweetish Takip Et Bilge Yaş: 35 +1 yıl Benim sorunum işte. 30 yaşında 40 yaşındamışım gibi kırışıklığım arttı. 0 0 Yorumla
Nurtemm Takip Et Xper 6 Yaş: 23 +1 yıl Cildim o kadad kuru değil ama yinede nemlendiriyorum 0 0 Yorumla
clgnerkek74 Takip Et Xper 5 Yaş: 38 +1 yıl Hoc duymadım her ne kadar etkili olsa da varsa da bilinen markalardan şaşmamak lazim 0 0 Yorumla
sorusoracagimben Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Cildim kuru da değil karma ama yer yer pul pul oluyor işte.. Çözümü ampüllerde buldum ben artık 0 0 Yorumla
geceningölgesix Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Cildim kuru olmamasına rağmen kuruyor takviyeye ihtiyaç var 0 0 Yorumla
Cagixx Takip Et Xper 7 Yaş: 28 +1 yıl nemlendirici şart çatlakara bireber olan tek ürün bence 0 0 Yorumla
focussblue Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Alkol bazlı kremler hem serin hemde dayanılıklı tutuyor 0 0 Yorumla
Bueste Takip Et Bilge Yaş: 25 +1 yıl Ne fondöten ne de BB krem kuru cildi saklamaya kısa süreli yardımcı oluyor. 0 0 Yorumla
Alarablt Takip Et Xper 6 Yaş: 25 +1 yıl Nemlendirici kullanamıyorum ellerim kirleniyor gibi hissediyorum. 0 0 Yorumla
1geceninsabahi Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Kışın en çok dudaklarım kuruyor ve çatlıyor. Cildimde pek sorun çıkmıyor 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
468Cevap
Sabah akşam duş ama sokağa çıkmadan önce yüze vazelin🤝
Kuru cilt için aloevera bitkisini öneririm, cildi nemlendiriyor gerçekten
Cildim hem kuruyor hemde yağlı. Maskelerde iyice mahvetti zaten
Neyseki cildim biraz dayanıklı. Ama özellikle suratımda bir gerginlik oluşuyor.
Kışın kadınların büyük sorunları bu kuruyan ciltler. Bence için teşekkürler
Zor bir durum maalesef
Kullanmak hem bakım hem koruyucu anlamında gerekli
Faydalı bence ve yağlı cilt tipine sahip olduğum için bu sorunları yaşamıyorum.
Bende öyle bir problem yok ama gercekten zor bir durum galiba
Cildim Kuru ve donuk azcik parlak olsa güzel olurdu
Çok işime yarayacak olan bu bilgileri paylaştiğınız için teşekkürler.
Cildim kuru değil kışın kuruyor o yüzden ihtiyaç haline gelmiştir nem var
Cildim çok kuru muhakkak her gece yatmadan nemlendirmeliyim
benim cildim bayağı kuru ya ürünü inceleyeceğim sağ olun ♥
Benim cildimde çok kuru zaten bi cilt hastalığımda var çok sıkıntı oluyo
Ellerde bi kuruluk yaşıyorum bende ama kremle hallediyorum
Soğuk kuru ciltte çatlama yapıyor kaliteli nemlendiriciler kullanmak gerekli.
Simple ürünlerini hayranlıkla kullanıyorum cildimi çok rahatlatıyor bebeğim gibi😅
Bebek derken
Simple hiç kullanmadım, ama en kısa sürede kullanmayı düşünüyorum ❤️
Benim cildim karma ama ve nemlendirici kullanmak şart bence özellikle çok kuru ciltler için
Cildim kuru değil bundan memnunum lakin soğuklarda zarar görüyor geriliyor vs vs cildime uygun bitkisel ve olabildiğince doğal kremlerden kullanıyorum
Soğukta kuruyan cildine nemlendirici krem sürmeyi ihmsl etmiyorum
Kuru cild için daima nemlendirici kullanılmalı Ancak erkek cildi kurumuyor kolay kolay
Kuru cilt sahipleri için güzel bir bence ancak benim cildim yağlı 😂
Güzel birşey olmuş elinize sağlık @Simple ihtiyacımız olmaması dileğiyle :)
Nemlendirici kullanmak önemli. Özen gösteriyorum kullanmaya.
Benim cildim kuru değil. İhtiyaç olduğu zamanlar nemlendirici kullanılırım...
Kuru mu yağlı mi anlamadım ki 😄
Bı yağlı bı kuru ikisi de oluyor
Cilt güzelliği ayrıdır ama maske kullanmayı unutmayalım.
Bol su içilmesi gerek ve arada sırada krem sürülürse iyi olur.
Kış geldiği zaman maalesef eller çatlamaya başlıyor. bi nebze de olsa kremler iş görüyor.
Cildim çok kuru değil. Fakat soğuğun etkisi ile kızarıyor 🥴😄
Ürünü tavsiye ederim ama en güzel nemlendirici bence kakao yağı
Çok güzel ve bilgilendirici bir bence..
Teşekkürler @Simple
6 maddeyi de yaşıyorum, kuru ciltle uğraşmak zor iş cidden.
Cilt bakımı önemli hele ki hanımlar için.. Kışın daha çok yıpranıyor.
Yüzüm ve ellerim aşırı soğukta morarmaya başlar bende sürekli nemlendiririm
Özelikle kışın nemlendirme önemli
El kremi ni eksik etmem
beğendim eline sağlık hoş olmuş sağol bilgi için allah razı olsun amin
bakım ve nemlendirmek şart yoksa çatır çatır kurur valla :)
Kremimi sürmeden asla eveden çıkmam
Özellikle kışın gündüz ve gece ayrı nemlendirici kullanıyorum. Nemlendirici her mevsim şart.
Cildi nemlendirmek en basit çözümdür üşengeç olanlarw
Cildim kurumuyor ama olaki denk gelirse denemekten zarar gelmez
Cidden sıkıntılı bir durum arada yaşıyorum güzel içerik olmuş
Her zaman yanımda nemlendiri kremimim vardır herkese de tavsiye ederim 😅
Kışın kuruyan cilt büyük sorun o yüzden nemlendirici kullanmak gerekiyor
Simple ürünlerini çok seviyorum. Yüzü sürekli nemlendirmek şart.✨
Neyse ki cildim kuru değil, ama yine de bol bol nemlendirici takviyesi yapıyorum ve su
Sedef hastası olduğum için nemlendirici kullanmama bir lüksüm yok... Malesef...
Cildim karma olduğu için bu konuda çok sıkıntı yaşıyorum
Benim sorunum işte. 30 yaşında 40 yaşındamışım gibi kırışıklığım arttı.
Cildim o kadad kuru değil ama yinede nemlendiriyorum
Hoc duymadım her ne kadar etkili olsa da varsa da bilinen markalardan şaşmamak lazim
Cildim kuru da değil karma ama yer yer pul pul oluyor işte.. Çözümü ampüllerde buldum ben artık
Cildim kuru olmamasına rağmen kuruyor takviyeye ihtiyaç var
nemlendirici şart çatlakara bireber olan tek ürün bence
Alkol bazlı kremler hem serin hemde dayanılıklı tutuyor
Ne fondöten ne de BB krem kuru cildi saklamaya kısa süreli yardımcı oluyor.
Nemlendirici kullanamıyorum ellerim kirleniyor gibi hissediyorum.
Kışın en çok dudaklarım kuruyor ve çatlıyor. Cildimde pek sorun çıkmıyor