Son yıllarda kışa doğru cildinde pul pul dökülmeler oluyor, ben bunu çok şu içmemeye bağlıyorum nemlendiriciler yapış yapış yapıyor yüzümü ya da bir tabaka şeklinde yüzümde kalıyor... Bu ürünü kullananlar da da bu şikayetler var mı acaba?
Son yıllarda kışa doğru cildinde pul pul dökülmeler oluyor, ben bunu çok şu içmemeye bağlıyorum nemlendiriciler yapış yapış yapıyor yüzümü ya da bir tabaka şeklinde yüzümde kalıyor... Bu ürünü kullananlar da da bu şikayetler var mı acaba?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
468Cevap
Ellerin ters kısmında çatlama oluyor onda benimde sıkıntım var. Kimsenin başına gelmesin.
Kuru bir cildim var ve o yüzden nemlendiricilerle sürekli nemlendiriyorum kendimi
Bu kış dönemi için kaliteli ve güzel öneriler olmuş emeğinize sağlık 💚
Cildim kuru degil ama kaliteli bir nemlendirici iyi gelir
Takviye almak her zaman iyidir cildim kuru olmasa da kullanıyorum
Ellerinize sağlık çok faydalı bir yazı olmuş 🌼👍🥰
Nemlendirici fazla kullanmam haftada 2 kere sadece. Yüzümü henüz bende çözemedim :/
kuruduktan sonra çatlıyor ve yara oluyor yani kısacası egzamaya kadar yolu var
Cildim kuru değil ve bir sorunum yok ama hepsi güzel bilgiler 😎👍
Sildim kuru değil. Krem kullanmaya korkan biriyim. Nem vermek için çok çok az krem sürerim.
Benim cildim hiç ama hiç kuru degil hep bakım yaparım evde doğal daha güzel oluyor 🙃
Nemlendiricim her daim elimin altındadır özellikle ellerim sudan deterjandan çabuk tahriş olur
Beenimki de cok kuru bu yasiyi dikkate alacagim tesekkurler
serum falan arıyorum tavsiyelere açığım karma bi cildim var 🤦🏻♀️
Karma cildim var ama özellikle burnum aşırı kuru ve bir türlü çözemedim. Kesinlikle deneyeceğim.
Teşekkürler bu öneriler için devamını beklerim qwrqwr
Pek ihtiyacım olmuyor olursa da nemlendirici krem sürerim
Loreal den basma marka kullanmadım ama deneyeceğim:)
Çok kuruyorum bir kremim var yıllardır işime yarıyor lakin deneyeceğim
Cildim kuru ve sürekli nemlendiriyorum emeğine sağlık
Tuhafff ne yaziyor ve bize ne bilgi kazandırıyor anlamadım
Kuruluk benim hiç hoşuma gitmiyor. Nemlendiriciler hayat kurtarıyor bu konuda.
Kırışmaya çok meyilli bi cilt. Sivilceli de olsa yağlı cilt daha iyi
Cildim kuru değil çok yağlı malesef. Ama çok güzel bir paylaşım olmuş. Emeğinize sağlık 💎
Tenin değişime dair söylenen herturlu söz nasılsa yarar işimize
Benim de cildim kuru :/ kantoran yağı kullanmak cildime iyi geliyor ama
yani soğuk ve sıcak değişimi kötü etkiliyor bu dönemde
Cildim yağlı olduğu halde bazen pul pul dökülmeler oluyor. Bu ürünü deneyeceğim, teşekkürler.
Simple güzel ama %100etkili değil. Bende simple kullanıyorum ama full etkili degil
Delleniyorum çünkü cildimin kalkan bir köşesi bir yere takılıyor ve kopup kanıyor. -,-
lanetimsin kuru cilt.. ama bu konuda simple ürünleri hassas cildim olmasına rağmen çok başarılı k
Ağa iyi güzel markasinda şu çeşitleri arttır biraz ya nolcak
bu nemlendiricilerde olmasa yüzümüze yağ süreriz her halde
Cildim kuru bir yapıda ne kadar nemlendirici sürsem yine aynı ıdodso
Aşırı doğru ya nefret ediyorum kışın cildimin kurumasından
Yağlı bir cilde sahibim ama genelde nemlendirici kullanıyorum. Böylece daha az yağlanmış oluyor.
Traşdan sonra kullanıyorum Etkisi 24 saat sürüyor...
Ciltlerinin pul pul dökülmeye başlaması gerçekten kötü bir durum.
Cildimi fazla düşünmeyen biri olarak hata mı yapıyorum acaba 🤔
Hem kuru hem de alerjik ve hassas cilde sahip olan biri olarak kış aylarında çok zorlanıyorum. 😔
Çok güzel bir bence olmuş..🙂
Bunun yağlı ciltler için olanını bekliyorum..😀
Kuru ayazı yiyince bunu kullanmak lazım çok işe yarar
Evet kışın soğuktan kuruyan elleri nemlendirmek gerek aksi taktirde çatlayıp kanayabiliyor
benim cildimde kuru sığuk havalarda sürekli nemlendirmezsen yılan derisi gibi soyuluyor.
Cildim aşırı kuru vede su değdikçe daha kötü oluyor
Neyse ki Simple Water Boost Serisi var #İyiKalpliCiltBakımı soğuk havalarda da hep bizimle 💖
yüz felci olayı var çok tehlikeli belki bu tip kremler korur
Bu cildimiz çok hassas bende hemen yaralar oluşuyor
Kışın cildm çok kuruyor..
Nemlendirici en çok kışın ihtiyacm.
Nemlendirici hele ki Ankara ayazina nefes gibi önemli valla
Bence bunların yanında cildi içerden beslemek de lazım. Doğru beslenme ve kolajen.
Dışarıdan gelmiş olduktan sonra kesinlikle nemlendirici takviyesi şart oluyor. Çünkü dudaklarımda çatlamalar oldukça fazla karşılaştığım bir durum.
cildim bildiğiniz çarık gibi ne yapsam boş, sürekli pütür pütür dökülmeler vs vs nolacak bilmiyorum :))
Kışın her banyodan sonra mutlaka vücut losyonu ile bütün vücudum nemlendirme mı gerekiyor yoksa cildim çok kuru olduğu için problem oluyor
Neyse ki cildim kuru değil, ama yine de bol bol nemlendirici takviyesi yapıyorum 🌺
Son yıllarda kışa doğru cildinde pul pul dökülmeler oluyor, ben bunu çok şu içmemeye bağlıyorum nemlendiriciler yapış yapış yapıyor yüzümü ya da bir tabaka şeklinde yüzümde kalıyor... Bu ürünü kullananlar da da bu şikayetler var mı acaba?
Son yıllarda kışa doğru cildinde pul pul dökülmeler oluyor, ben bunu çok şu içmemeye bağlıyorum nemlendiriciler yapış yapış yapıyor yüzümü ya da bir tabaka şeklinde yüzümde kalıyor... Bu ürünü kullananlar da da bu şikayetler var mı acaba?
Simple bence tam bir cilt bakim firmasi yani nemlendiricileri Cok guzel bence
Ciltler özellikle soğuyan havalarda ani şekilde kuruyor. İlk zamanları çok ama çok önemli.
çıktım yağlı olduğu için her hangi bir şeye ihtiyac duymuyrum