sımple ürünlerini bende çok severek kullanıyorum. tabi her cilt tipine uygun mu bilemiyorum ama benim cildim için doğru seçim diyebilirim. nemlendirici etkisi en çok hoşuma giden özelliği kuru bir cildiniz varsa mutlaka bir şans verin derim
Simple harika bir ürün bütün ürünlerini kullandım birkere bile kullandığıma pişman olmadım tek kelimeyle efsane ve hatta harika ötesi iyki varsın simple
Kışın ellerim ve dudağım aşırı kuruyor ama nemlendiricide kullanamıyorum rahatsız ediyor ve nemlendirici kullanmadıkça yaralarım daha da kötüye gidiyor. Yarılmalar oluyor. Çok canım yanıyor
Sırf cildimin çatlaması kuruması yüzünden kışı hiç sevmem, ama simple bu dönemde gerçekten işe yarayan bir ürün tabi neutrogena hydro boost ürünüde çok iyi
Normalde benim cildim yağlı ama duş sonrası cilt inanılmaz kuruyor, kurumadan hemen önce nemlendirici sürmek benim cildime çok iyi geliyor. Tavsiye edebilirim.
Cildi kuru olana da olmayana da nemlendirici takviyesi tavsiye ediyorum. Sabahları ve akşamları bir güzel temizleyip nemlendirici krem ve aleovera jel uyguluyorum. Ve cildim pırıl pırıl :)
Ben ne kadar farklı şeyler sürürsem o kadar çok sivilcem çıkıyor. O yüzden sadece su ve sabunla yıkıyorum yüzümü ve ondan sonra cildim bebek gibi oluyor🥰
Sanatçı : Hakan Türkmen Albüm : Otomatik Kapı (2019) Şarkı : Hurilerle Nurilerle Boyut : 3.45 MB İndirme : 1644 Toplam İndirme 28-05-2019 Tarihinde eklendi, Toplam 1644 İndirme
Benim anlatıyım ben eşim otobüs tanıştık o bana numara vermişti öyle koautuk anlaştık sonra evlenlenmis ne ara evlendim onu biliyorum yani okadar hızlı geçti
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
468Cevap
sımple ürünlerini bende çok severek kullanıyorum. tabi her cilt tipine uygun mu bilemiyorum ama benim cildim için doğru seçim diyebilirim. nemlendirici etkisi en çok hoşuma giden özelliği kuru bir cildiniz varsa mutlaka bir şans verin derim
Simple harika bir ürün bütün ürünlerini kullandım birkere bile kullandığıma pişman olmadım tek kelimeyle efsane ve hatta harika ötesi iyki varsın simple
Ay simplenin nemlendiricisini kullanıyorum çok memnunum, baya baya etkili bence tavsiye ederim ben
Keşke güneş kremi de olsaymış. Cilt için en önemli şey bence.
cok guzel bır paylasım olmus bılgılendırmeler ıcın cok tesekkurler
Kışın ellerim ve dudağım aşırı kuruyor ama nemlendiricide kullanamıyorum rahatsız ediyor ve nemlendirici kullanmadıkça yaralarım daha da kötüye gidiyor.
Yarılmalar oluyor. Çok canım yanıyor
Kızarıklık ve kabarcik olusuyormu sizde
Güzel soru zinciri, teşekkürler. 1_anne emeği el örgüsü atkı dışarı çıkarken, 2_bi bardak Ihlamur, 3_kapşonlu kaban, 4_kalın botlar, 5_şifalı ot, 6_bebek poposu yumuşaklığında taze Bi cilt... 😘
Sırf cildimin çatlaması kuruması yüzünden kışı hiç sevmem, ama simple bu dönemde gerçekten işe yarayan bir ürün tabi neutrogena hydro boost ürünüde çok iyi
Normalde benim cildim yağlı ama duş sonrası cilt inanılmaz kuruyor, kurumadan hemen önce nemlendirici sürmek benim cildime çok iyi geliyor. Tavsiye edebilirim.
Cildi kuru olana da olmayana da nemlendirici takviyesi tavsiye ediyorum. Sabahları ve akşamları bir güzel temizleyip nemlendirici krem ve aleovera jel uyguluyorum. Ve cildim pırıl pırıl :)
Ben ne kadar farklı şeyler sürürsem o kadar çok sivilcem çıkıyor. O yüzden sadece su ve sabunla yıkıyorum yüzümü ve ondan sonra cildim bebek gibi oluyor🥰
Cidimin kurulugu gunden gune farklilik gostersede parlatmayi basariyorum
Kuru ciltler soğuk havalarda iyice kurur... Krem sürülmeli...
Çildin kuruyorsa soğuk sudan daha çok istifade edeceksin. Sıcak su kuruluğa yol açar
Cildim tam orta kuruluk veya yaglilikta bu yüzden şükürler olsun sorun olmuyor
@Şeyma Demirci hocam görüşleriniz bizim için önemli
Bol bol su içmek yeterli olur. Su içemeyenler için kremler var.
mevsimlere göre krem ve bakımını yapıyorum kuru cildim ama bir sıkıntı çekmiyorum
Cildim çok kuruyor ya benim ne kadar krem kullansam da boş
Yaz kış cildim çok kurur. Bazı nemlendiriciler de cildi nemlendirmeden sivilce yapıyor. İyi bir nemlendirici bulmak çok zor.
Benim cildim kışın kuru oluyor bende nemlendiricilere koşuyorum ama hangisi dahaiyi anlayamadım henüz.
Cildime sadece nemlendirici sürüyorum makyaj ürünlerini yüzümde uygulamam. Nemlendirmek ennnn güzeli.. 🙂
Cildim o kadar kuru ki ne yapacağımı çoğu zaman şaşırıyorum ne kremler ne tonikler kullandım da dize getiremedim bu cildi
Kışın kuru cilde bakım yapmak için mutlaka nemlendirici krem kullanmak lazım. Kuruyan cilt erken yaşlanır ve kırışıklıklara yatkındır
Aloa vera sürmek iyi gelebilir. Ama ben ilk sürerken o yapışkan halini sevmiyorum ve sonra biraz yanma hissi bırakıyor cillt üzerinde.
Konuyla alakası var mı bilemem ama benim özellikle kışın ellerim sürekli çatlardı bu yüzden ellerime iyi bakmak zorunda kalırdım
Gece yatmadan önce yoğun bir nemlemdirici. Ve sabah da uyanınca. Gün içinde yanımizda taşımalıyız bir de
Gunde minimum 1,5-2 Lt su icmen hem kilo verilmesi icin hemde cildin kurumasinin onune gecer. Kremlerin cogunda kimyasal maddeler var.
Norveçli balıkçıların kullandığı kremden kullanıyorum askerde -18 de bile ellerimi çatlaklardan kurtardı
Benim egzamam var cildim hep kuru bu yuzden eczaneden aldigim krem ve jel kullaniyorum baya ise yariyor
Cildim yağlı ve bunu önleyemiyorum buda sivilce oluşumuna neden oluyor önerebileceğiniz bir ürün var mı
Cildim yağlı olmasına rağmen nemlendirici eksik etmiyorum. Hele de kışın. Soğuklar geldi dikkat edilmeli
cildimi en güzel nemlendiren simpleın yüz nemlendiricileri. bu kışı da simple ile geçireceğim #İyiKalpliOl
Benimde çok kuru bi cildim var nemlendiricisiz yaşayamayanlardanım bende😐 yazınız da çok faydalı teşekkürler 😊
Cildin kuru değil çok şükür. Ama bir arkadaş tavsiyesi güzel bir nemlendirici alip kullanmanız:)
Benim cildim her zaman kuru nedense kızların ki her zaman yumuşak oluyor ne kullanıyorlar bilmiyorum ki
Yazıyı kaldırdılar :)
Gördün mü
Neyse normal lesem
Oralin sahibi kaldır yazıyı
Dayanamadı herhalde 😀
Senin boy kac
Olabilir demiştim 30
😀😀
Yaş demedim boyun kac
Eşin Diyarbakır mi
Hayır boy kaccccc
Himm kısa biyuluyum ben 1.60 falan varım
Bende 1.80 etek falan severmisn giymeyi bu sabah bı kız gördüm etek kcorap ve çizme giymişti çok sesiydi yaa sen böyle giyinirmisin
Yok ben öyle giyiniyorum normal
Eşin habgi bölge egemi iç Anadolu Karadeniz mi Akdeniz mi
Fizik güzelse yiyebilirsin yoksa kocanmi izin vermiyor
Memleket şöyle me
Hangi bölgede n
Ege den
Oo verde ben öyle giyinmem ki
Normal pantolon filan giyerim
Hiii güzel dur şimdi
Benimki de egeden eşim Muğla li
Hayır da böylemi konuşmaya devam edicez
Baksana benim sayfam neler görüyor bı baksana
Benim sayfam neler yazıyor sorular görüyor mu
Mikroons bı baksana
Mikroocum ordamisin
Burdayım ama bu şekilde konuşmak hoşuma gotmiyir
tamam sen benim profilim bı bakasana ordsn sorular görüyor mu
Hayir
Hiii iyi bari ben biraz uyucam mikroocum sonra görüş zevkle kal 😃😃😴
şu an zevkle kalacak şeyler yapıyorum zaten evde 😀
Beli oluyor... fazla beli etme loo
😃😃😃himm
Bı yardım etseydin keşke sen yapsaydın nolurdu 😀😀
😃😃😃aaa
Neolacak sanki ya eline sığmaz ama 😀
Sanatçı
: Hakan Türkmen
Albüm
: Otomatik Kapı (2019)
Şarkı
: Hurilerle Nurilerle
Boyut
: 3.45 MB
İndirme
: 1644 Toplam İndirme
28-05-2019 Tarihinde eklendi, Toplam 1644 İndirme
Bu şarkı dinle iyi gelir
Sen benim dediğime cevap ver eşine elinle yaptinmi hoc
Mikroocum yazılar i kalracak şimdi
Neyse ben kendim boşalirim
Eşin yani gitsene
Evde yok şu an işte
Hii
Nerden tanıştınız mikroocum
İnternet tanıştınız yoksa
Benim anlatıyım ben eşim otobüs tanıştık o bana numara vermişti öyle koautuk anlaştık sonra evlenlenmis ne ara evlendim onu biliyorum yani okadar hızlı geçti
Bendede çok kuruma oluyor krem sürüyorum bazen ama kremde sivilce yapıyor arada. Soğuk suyla değilde yüzümü ılık suyla yıkıyorum iyi geliyor
Yani ben napmlaiyim erkeğim taman fondöten falan kulaniyom ama kremleride kulaniyom ama hala istedigim gibi degil
Bence o kadar büyük markalara para verilmesini saçma buluyorum en güzeli kantaron yağı ve aloe verayı karıştırıp kullanmak
Cildim kuru değil ama karma cidden karma cilt de çok zor skxmkksmmzmz
Bol bol su için başka da yapacak bir şey yok maalesef
Benim cildimde çok kuru özelikle şu maskelerin yüzünden daha da çok 😩
Ellerimi detarjan dışında bişey kurutmuyor yaz kış hep pamuk gibi
Benim cildim yazın da kuru bunu bir deneyeceğim bakalım nolcak
Cildim sürekli kuru değil ama nemlendiriciye ihtiyaç duyuyorum
Bol bol zeytin ye çünkü zeytindeki yağ ve asitler mükemmel koruyucudur
Güzel bilgi faydası olur ciltlerimiz yağlanıyor işten dolayı her türlü krem kullandık
cildim çok kuru ve gün içinde mutlaka 3 4 kere nemlendirmem gerekiyor
Sert ve de cok sohuk hava ya da sert ruzgar insanin yuzunu kururtur
Sert vede cok sohuk hava ya da sert ruzgar insanin yuzunu kururtur
Yüzüm çok kuru bana ne tür tavsiyeler de bulunursunuz
Nemlendirici takviyesiyle önüne geçmeye çalışıyoruz 🤗
Neyse ki cildim kuru değil, ama yine de bol bol nemlendirici takviyesi yapıyorum 🌺
Cildin taze ve güzel görünmesi için bol sıvı tüketilmesi gerekir
Benim cildim baya yağlı be maskelerden dolayı sivilce olmaya başladı
nemlendirmek şart her zaman kuru cilt olsun ya da olmasın
Kuru cildi daha da mahvetmek istenmiyorsa sabundan koşarak uzaklaşmalı
Cildim çok kuru değil ama nemlendiriciye ihtiyaç duyuyorum.
Cildimizi kurumadan koruyabilmek için kremler kullanmak şart
Çok doğru bir görüş tebrik ediyorum sizi böyle devam