Yaz geldi, şimdi cildimizin daha çok bakıma ve korumaya ihtiyacı var! ☀️
Cildini yaza hazırlamanın en şirin ve iyi kalpli yolunu keşfetmeye hazır mısın?
Yaz mevsimine özel cilt bakımı önerilerimizi keşfet; görüşlerinle bize katıl!
1. Sıcaklardan bunaldığın anlarda hemen ferahlatıcı yüz temizleme jeline koşmalısın.

2. Her yüz yıkamadan sonra nemlendiricini sürerek cildini bebekler gibi şımartmalısın.

3. Güneşe dikkat! Cilt lekelerinin oluşumunu önlemek için güneş koruyuculu nemlendiricini yanından ayırmamalısın.

4. Terleyince bozulabilecek makyajını düzeltmek için micellar suyunu her zaman yanında taşımalısın.

5. “Ya denizden çıktıktan sonra önceden kalan rimelim akarsa?” endişene son vermek için göz makyaj temizleyicini plajda bile yanında bulundurmalısın.

6. “Nereye gidersem gideyim cilt bakım ürünlerimi de yanımda götürmek isterim.” diyorsan Simple Miniler ile tanışmalısın!

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
357Cevap
Çok terliyorum ve özellikle yaz aylarında gözeneklerimin tıkandığını hissediyorum. Bu mevsimde cilt bakımı ekstra önem kazanıyor. Simple zaten severek kullandığım bir marka, bu yaz da en büyük cilt bakımı yardımcım olacak. :D
Yaz aylarında cildimi en iyi şekilde korumamı ve ona bakım yapmamı sağlayan 6 ürün/uygulama:
1) yüz için güneş kremi
2) spf içerikli yüz spreyi
3) tonik (ler)
gözenek sıkılaştırıcı ürün (ler)
gözenek sıkılaştırıcı uygulama (lar)
4) micellar su/Micellar temizleyici
5) su bazlı nemlendirici
6) Hindistan cevizi suyu/ananas suyu
Verilen tavsiyeler şahane. Ben de gündelik cilt bakımımı yaparken nemlendirici krem sürmeyi ihmal etmiyorum ve her koşulda cildimi sağlıklı bir şekilde ışıldatmasından, pürüzleri yok etmesinden dolayı çok memnunum. Emeğinize sağlık. Güzel bir bence olmuş gerçekten, tavsiyelerinizi keyifle okudum.
Cildin korunması düzenli yapılan cilt temizliği ve bakıma bağlıdır. Şahsen yüz yıkama köpüğü, tonik, peeling jeli ve cildin yağlı bölgelerini dengede tutan krem kullanıyorum. Hepsi cildime çok iyi geliyor.
Yaz ya da kış fark etmez. Kurulanırken havluyu vücudunuza sürtmeyin, özellikle yüzde mikro çizikler yapıyor. Hafifçe bastırarak kurulayın kendinizi. Yukarı aşağı şekilde sürtme hareketleri yapmadan yavaş yavaş bastırın.
Benim cildim güneşten çok kolay etkilendiği için sık sık nemlendirici kullanmaya çalışıyorum. Amanın bir güneş yüzü görmeyeyim, anında lekeler oluşuyor. :/ Simple'nin güneş koruyuculu nemlendiriciyi denesem iyi olacak. :)
Hem güneş, hem deniz suyu hem de gün içerisindeki tozlardan cildimin nefes alamadığını hissediyorum. Böyle anlarda güneş koruyuculu nemlendiriciler ve yüz temizleme jellerine sarılıyorum hemen. Bir kaç senedir Simple ürünlerini kullanıyorum, çok da memnunum. Denemek isteyenlere tavsiye ediyorum 💜
Hemen ben de sıralıyorum o zaman… hem de harika bir ürün önerisi ile kızlar, çok popüler olmaya başladı bu marka, bu iyiliğimi unutmayın😄
1. nemlendirici- ISDIN hyaluronic moisture
2. güneş kremi - isdin fusion water magic
Başka bir şeye de ihtiyacınız yok emin olun.
içinde biton cildi yaşlandıran kimyasan zehir yoktur diye düşünüyorum sonradan kadınların suratlarını bir anda köseleye çeviren diğer ürünlere benzemiyor başarılı bence
Bu cilt bakım markası oldukça başarılı ürünler sunuyor gibi. Denemek lazım. ;-)
Ben bazen sık sık yaptığım sakal traşı yüzünden cildim tahriş olursa buhar tutuyorum yüzüme. Çok farkediyor o da :-)
Dalinin sbununu ve simplen jelini kullanıyorum iyi geliyor birde nemlendiriciyi sürdümmü tamamdır yaz ayında makyaj beni bunaltıyor o yüzden yapmıyorum
Güzel teşekkürler..
Su bazlı nemlendiricinizi seviyorum, güneş kremi olmazsa olmazım, havuza girerken waterproof rimel kullanıyorum sıkıntım olmuyor.
En sevdiğimsin Simple 😍❤
Gerçekten de doğru noktalara değinilmiş özellikle güneşte cilt lekeleri çıkıyor çok dikkat uv 400 spf kremle uzaklaştırılır
Öneriler için teşekkürler. Güneş kremi yerine güneşte fazla kalmamaya dikkat ediyorum. Sonuçta D vitaminine de ihtiyacımız var.
güneşin etkili oldugu zamanlarda gölge alanlarda bulunmak lazım ve ekstra bakım ürünleri kullanılmalı
Erkeklerin böyle şeylere ihtiyacı neredeyse hiç olmuyor. Sabah kalkınca yüzünü yıkar akşama kadar yeterli olur.
yazın dışarıya öyle çok çıkmayın kırın dizinizi evinizde oturun o zaman bunlarla uğraşmazsınız yaani :):)
ben sıcakta aşırı terleyen bir insanım ya terlemem için bir bardak şu içmem yeterli , bu yüzden cilt bakımını bu yaz aylarında korumak önemli
Paketleme sekliniz cok hosuma gidiyor, bazi urunleri tek seferde tum yuze kullanamiyoruz ama bu sekilde gerektigi kadar kullaniliyor...
En iyisi saat 11 ve 4 arası güneşe mâruz kalmamak ve gün içinde bir kaç kez duş. Tatildeysek deniz ve havuz da olur
en önemlisi güneşte kalmamak. malum hava kirliliği yüzünden ışınlar çok tehlikeli olabiliyor dimi ama
Ilk defa bu kadar ozelligi olan bir marka ürünü görüyorum bu gerçekten etkileyici. ve kullandiktan sonraki sonuç ise mükemmel. elinize sağlık
Simple miniler çok hoş kokuyor ve çokta pratik minicik at çantana çık git 😂
En önemlisi güneş ışınlarından korumak oluyor. Onun dışında hepsi şart gerçekten.
Bilgilendirdiğiniz için çok teşekürler önemli bir konu.
haftada her gün duş almak dışında yaptığım herhangi bir şey yok
Çok güzel bir bence ve güzel tavsiyeler emeğinize sağlık
Nemlendirici, şapka, öğlen saatlerinde dışarı çıkmama.. bu önlemler yeter
Güneş kremi tabiki. Bu sıcak havalarda kremsiz dışarı çıkmak yanıklar davetiye çıkarmak demektir.
Yaşlandık koruyamadık cildi, düzeltiriz insallah :D
Nemlendirici ve koruyucu doğal içerikli ürünler yaza ferahlık ve cildime canlılık katıyor.😊
Aaa ben simpleden çok memnunum valla bebek gibi pürüzsüz yaptı yüzümü
Makyaj yapmadığım ve denize gitmediğim için bunlara ihtiyacım yok ama güneş kremi lazım.
Cildim yağlı olduğu için nemlendirici kullanamıyorum
Güneş kremi her daim ve nemlendirici abartmadan çünkü kışın ki kadar gerek duyulmuyor
Bence kadınlar bir tane kendilerine bir tanede eşlerine veya sevgililerine almalılar :)
güneşten uzak durmak ve doğal ürünler kullanmak önemli bana kalırsa
Kesinlikle güneş koruyuculu nemlendirici olmazsa yapamam.
Simple Mini Ferahlatıcı Yüz Temizleme Jeli özellikle yazın imdada yetişiyor
Tavsiyeler gerçekten çok güzel. İçerik için teşekkürler
En değerli giysimiz cildimizdir onu çok iyi korumamız lazım faydalı olmuş elinize sağlık
Tavsiyelere bayıldımmm ben zaten hep böyle yapıyorum..
Tavsiyelere bayıldımmm ben zaten hep böyle yapıyorum
güneşin altında fazla kalmamak. ve bol su tüketmek.
yapışkanlık ve yağlılık hissi vermeyen hızlı emilen tüm kremler candır. :D
Nemlendirici zaten kullanıyorum ama jelleri de denemek lazım aslında.
Nemlendirici ve güneş kremi ile durumu idare ediyorum
Bizkerede biseyler yapsaniz keske kiskaniyoruz bakin kadinlari 😂😀
Baya etkili güzel bilgiler teşekkürler baya iyi. Olmuş
Simple ile yaz aylarında cildim kalkan balığı misali oluyor çok korunaklı 🤭
Nemlendirici hepsine bedel su bazlı olanı deneyelim
hepsi çok ilginç öneriler, kesinlikle deneyenler yazsın.
Valla hiçbir şey yapmıyorum , bı güzel yandıktan sonra vücut kabuk atıyor , deri kendini yeniliyor
Ferahlatan yüz temizleme jellerine bayılıyorum. Bir de tam korumalı güneş kremlerine.
Gunes kremim olmadan dışarı adim atmam tavuk gibi kizarmam demek
Hiç bakmıyorum valla senelerdir. Her bölge icin ayri bakim cok masraf
Tüm bu şeyleri yapmaktansa çirkinliği kabul edip mutlu yaşarım😊
Ben yoğurt ve zerdeçal karışımı uyguluyorum. Hem kimyasal değil en azından 👍🏻
Hepside harika öneriler. Cilt bakımı önemli. Nemlendirici krem olmazsa olmazım 🌺