Çok terliyorum ve özellikle yaz aylarında gözeneklerimin tıkandığını hissediyorum. Bu mevsimde cilt bakımı ekstra önem kazanıyor. Simple zaten severek kullandığım bir marka, bu yaz da en büyük cilt bakımı yardımcım olacak. 😃
İlk başta yüzümü keseleyip gözeneklerimi açıyorum sonrasında gül suyu sürüyorum. Ardından simple su bazlı nemlendirici ile nemlendiriyorum. Bu yaz ayı yüzünüzü nemlendirmeyi unutmayın.
Eve geliyorsun o yüzün sıcaktan makyajı akmış oluyor hafif makyaj temizleme suyu ile siliyorsun yetmiyor jelle yıkıyorsun ama nemlendiriciden emin degilim yüzüm yaglı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
357Cevap
Güneş kremim olmazsa olmaz, güneşlenmeyi bile sevmiyorum 😅
Maskelerini cok cok severek kullandigim bir marka. Cok güzel olmuş. 😍
Cildimin ışıl ışıl parlaması için gereken tüm adımlar.
Çok açmıyor bu konular beni. Tabii ve doğalım. Dolayısıyla melhemim İstanbul suyudur. --))
Yaz geldi cildi artık daha çok bakın yapılmalı malum güneşten dolayı bozulur
Emeğinize sağlık güzel bir "Bence" olmuş
KervanGeçmez
Güneş kremi her zaman yazın çantamda olur birde nemlendirici kullanırım
Güzel tavsiyeleriniz için teşekkürler... Emeğine sağlık...
güneşe karsı etkili nemlendirici kullanıyorum yuzume
Nemlendirici özelliği olan güneş kremi olmazsa olmaz.
Kızların işine yarar, erkeklerde arka cebinde tarakla dolaşsın ancak skdj
Yaz aylarında daha fazla gözeneklerim tıkanıyo bu yüzden gözenek açıcı şart
Cildi nemlendirmek için bebek yağı güzel kuru cilde sahip olanlar kullanabilir
Her yıkamadan sonra nemlendirici olmazsa olmaz. Özellikle geceleri.
Genelde yaz aylarında güneş sivilcelere neden oluyo
işte bunları yapmadığım için yüzüm çabuk kuruyormuş
İçerik için teşekkürler fakat simple ürünlerini denemedim daha önce
Kışın nemlendiriyorum, yazın güneş kremleriyle cildimi koruyorum.
Bu markanın ferahlatıcı yüz jeli var denemedim. Daha
Nemlendirici ve yüz temizleme jeli olmazsa olmazımdır.
Teşekkürler Simple.💜
Kuru bir cilde sahibim, bilgilendirme için teşekkür ederim.
Beyaz tenli ve hassas ciltliler için güneş kremi kullanmak çok önemli
Güneşten, alerjilerden vs korunmak için çabalıyoruz... Teşekkürler
Simple her zaman kadınların güzelliğine güzellik katıyor
Bayanlar için güzel olmuş 😂 güneş kremi kullanıyorum sadece
Krem bile sürmem ama yaşıma göre cildim çok iyi. Genetik faktörden sanırım.
Çok terliyorum ve özellikle yaz aylarında gözeneklerimin tıkandığını hissediyorum. Bu mevsimde cilt bakımı ekstra önem kazanıyor. Simple zaten severek kullandığım bir marka, bu yaz da en büyük cilt bakımı yardımcım olacak. 😃
Yüz nemlendiricinin dışında koruduğumu düşünüyorum.
İlk başta yüzümü keseleyip gözeneklerimi açıyorum sonrasında gül suyu sürüyorum. Ardından simple su bazlı nemlendirici ile nemlendiriyorum. Bu yaz ayı yüzünüzü nemlendirmeyi unutmayın.
Bir tane erkeklere yönelik öneri yok arkadaş. Kadınların derdi varsa yoksa makyaj...
Nemlendirir kremler ve güneş kremleri olmazsa olmazımdır
dışarısı çok sıcak evde kalmak en iyisi mecbur kalmadıkça
Erkekler boş gözle bakıyor kadınlarınsa gözü yaşlı :) elinize sağlık 🙂
Eve geliyorsun o yüzün sıcaktan makyajı akmış oluyor hafif makyaj temizleme suyu ile siliyorsun yetmiyor jelle yıkıyorsun ama nemlendiriciden emin degilim yüzüm yaglı
Ürünlerini denemedim ama en yakında zamanda deneyecem.
Yüz kuruluğum için nemlendirici güneş kremi şart oldu teşekkürler
Nemlendirici çok önemli kimse pul pul gözükmek istemez !
#wiwi😈
Ben denizde bile terliyorum bunun için formül var mı?
Güneş kremi çok önemli yoksa fena yakıyor bu sene sıcak
Doğrusu ben tamamen doğallık taraftarıyım. Aşırı kimyasal madde kullanımı, faydanın aksine zarar veriyor çünkü.
İyi güzel duruyor da bu ürünler genelde hep kadınlara yönelik erkeklere göre olanı yok mu?
o kadar yoğun tempodayım ki bazı şeylere zaman kalmıyor
Simple nemlendirisini keşfettiğimden beri çok mutluyum. Sivilce yapmayan ve hemen emilen tek nemlendirici:)
bence cilt bakımının en iyi yolu bir kadından destek almak :D onlar zaten araştırmış ve ön bilgilere fazlasıyla sahipler
Umarım dediğiniz gibi olur sonuç almak istiyorum iyi bir sonuç alırsan Benim için de daha iyi olacak Kendinize iyi bakın
Ben evden çıkmadan nemlendirici krem sürüyorum yüzüme. Güneşin etkisi yıllar sonra cilt yaşlanınca belli olur, baştan önlemi almak gerek.
Güneş kremi olmazsa olmaz gecen sürmeden çıkmısım beyaz tenli olduğum için domatese dönüştüm maalesef
Makyaj fazla yapmam zaten arındırmaya özen gösteriyorum günün sonunda ve güneş kremi kesinlikle kullanılmalı
Hepsin de yapıyorum cilt bakımında biraz takıntılıyım ama bu gözenek ve sivilcelere hala çözüm bulabilmiş değilim :)
çok abartmamak lazım her şeyi. yoksa zarar kendine insanın. güneş de normal değil bu aralar aman dikkat
Çok güzel o zaman emeğine sağlık eğitici olmuş bilmeyene
Salatalık yapıştırıyorum cildime serinletiyor suyu.
Güneş kremi ve nemlendirici dışında bir şey kullanmıyorum.
Denize girerkende makyaj mı yapılırmış bir zahmet yapmasınlar.
Simple su bazlı nemlendiriciyi kullanmıştım ve çok memnun kalmıştım.
Bayılıyorum bu markaya tenim allerjik bir yapıya sahip olmasına rağmen asla sorun yaşamadım
Güneş kreminin en etkili makyajdan bile daha iyi olması
su icin derim en basta herseyin basi bu nemli tutuar
Mini paketler çok iyi olmuş, valiz sayısı bir azaldı :)
"Plajda maskaram aktı mı?" diye düşünmek yerine waterproof bir maskara kullanmalısın.