Yaz geldi, şimdi cildimizin daha çok bakıma ve korumaya ihtiyacı var! ☀️ Cildini yaza hazırlamanın e
Güzellik & Bakım Yaz Aylarında Cildini En İyi Şekilde Koruyabilmen ve Bakım Yapabilmen İçin 6 Öneri (Sayfa 3) Simple Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1418 Yaz Aylarında Cildini En İyi Şekilde Koruyabilmen ve Bakım Yapabilmen İçin 6 Öneri Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 32 kişi beğendi
_neededme_ Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Çok tatlılar. Daha geçen Gratisteydim. Ama almadım😂 0 0 Yorumla
Yeşilsafran Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Simpleyi kullanmadım ama kullanmayı düşünüyorum teşekkürler 0 0 Yorumla
Unknown66 Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Woah bu kadar çeşidi olduğunu bilmiyordum minilerde çıkmış çok sevindim ilk fırsatta deneteceğim 0 0 Yorumla
idkwhyamiheres Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Nemlendirici ve güneş kremi benim için sürekli gerekiyor 0 0 Yorumla
zümrütveyeşil Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Nemlendirici ve güneş kremi benim için sürekli gerekiyor 0 0 Yorumla
Mrzaza Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Nemlendirici krem olmazsa olmaz yani tatil yapacaksan götüreceksin 0 0 Yorumla
Borlu Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Cildime sonderece iyi bakarim ne gerekiyorsa yani cilt bakimi yaptiririm 0 0 Yorumla
popsmoke Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl ayda bir yüzümü sabunla yıkarım yeter de artar bile 0 0 Yorumla
Hureduho Takip Et Xper 5 Yaş: 39 +1 yıl Simple miniler cok mantıklı kullanım alanları güzel 0 0 Yorumla
jandarmaAsayis Takip Et Xper 3 Yaş: 34 +1 yıl Vallaha bu meslekte karantinaya aldigimiz koylerde sicakta karariyoruz 😀 0 0 Yorumla
Rwenna Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Güneş kremi ve bakım şart öneriler için teşekürler. 0 0 Yorumla
ӄıʋıʀƈıӄ Takip Et Xper 5 Yaş: 41 +1 yıl Güneş kremi ve bakım şart öneriler için teşekürler. 0 0 Yorumla
campi1 Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Harika dostum var benim yok ama insan sevdiğini kıskanır 0 0 Yorumla
oceanman00 Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Güneş kremini besleyici yağını sür piliç gibi kızarmamaya öğlen güneşin de oturmamaya çalış yeterli 0 0 Yorumla
Alperen9292 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Nemlendirici krem kullaniyoruz iste daha fazla bir sey beklenmemeli bizden 😂 0 0 Yorumla
Heimdellr Takip Et Xper 3 Yaş: 34 +1 yıl Nemlendirici, güneş kremi. Sanırım en önemli başlıca kriterler. 0 0 Yorumla
Denizslnck Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Bu öneriler çok iyiydi özellikle güneş lekeleriyle başım dertde güneş kremsiz gezemiyorum 0 0 Yorumla
erdalsuperman Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl cildimi her zaman bakımlı parlak ve temiz tutmaya çalışıyorum 0 0 Yorumla
neden_sizz Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Güneş kremi sanırım bir de terlemek sorun oluyor bence 0 0 Yorumla
Stanly1985 Takip Et Xper 3 Yaş: 39 +1 yıl sonra kendi kendime dedim ki iyiki erkeğim. sabah yüzümü yıkar çıkarım evden 0 0 Yorumla
baykanun Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl bir çok güneş kremi denedim bazıları işe yaramıyor maalesef :( 0 0 Yorumla
beybiliboy00 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Güneş kremleri cok iyi ama işe yarayanı bulmak lazımm 0 0 Yorumla
BloodySpy Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Yaz ayları için özellikle hassas ciltler için on numara öneriler 0 0 Yorumla
mustafag4590 Takip Et Xper 3 Yaş: 35 +1 yıl Nemlendirici krem kullanmak gerçekten çok. ise yarıyor 0 0 Yorumla
İsimsizlikişimiz Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl İyi bir yüz iyi bir motivasyon demektir kendini şımartmayı unutma 0 0 Yorumla
TolgahanTimur Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Cildime bakım yapmaya çalışıyorum ama devam ettiremiyorum taktik verecek var mı? 0 0 Yorumla
hihoney Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Yaz aylarında ayrıca bir özen istiyor cilt bakımı ya... 0 0 Yorumla
Demonwolf Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl Güzel olmuş ama tabi herkesin cilt yapısı ve tercihi farklı :) 0 0 Yorumla
asslick Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Bu konuda hiç bir fikrim yok öneriye ihtiyacım var 0 0 Yorumla
Omaar Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl Maskenin yaptığı izler için bir cozumunuz var mı mahvetti bizi burun kulak gitti 🥺 0 0 Yorumla
KemalOzturkkk Takip Et Xper 3 Yaş: 37 +1 yıl Evden çıkmıyoruz ki reis cildim yeterince korunuyordur bence 0 0 Yorumla
kışgüzeli34 Takip Et Xper 2 Yaş: 105 +1 yıl yazın sadece yüzüme güneş kremi kullanıyorum. Beyaz tenli olduğum için cildim çok hassas 0 0 Yorumla
çapkınn3468 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl güzel öneriler ben şahsen sıcaklarda evden çıkmıyorum 0 0 Yorumla
Masajcıkız98 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Makyaj yapmıyorum. Cildim temiz aloevera kullanıyorum ve gümüş suyu 0 0 Yorumla
anonimgirllllyy Takip Et Xper 2 Yaş: 23 +1 yıl Yüzümü temizlediğim zaman yeniden doğmuş gibi oluyorum. 0 0 Yorumla
atletikomadrit_38 Takip Et Xper 2 Yaş: 34 +1 yıl Kesinlikle doğal içerikli olması hoşuma gidiyor. Dezenfektanların tahriş etkisi azalıyor 0 0 Yorumla
Tսէĸսm Takip Et Xper 5 Yaş: 41 +1 yıl Nemlendirici kış yaz kullanırım güneş kremide öyle. 0 0 Yorumla
Asksy Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Cilt bakımı 🤔 yüz yıkama jeli ve arada bir maske bu kadar 0 0 Yorumla
kimene85 Takip Et Xper 4 Yaş: 41 +1 yıl Cilt lekeleri cok moral bozucu. Merak ediyorum acaba 30-40 yil oncede varmiydi bu dertler. 0 0 Yorumla
sarsılmaz61 Takip Et Xper 3 Yaş: 40 +1 yıl krem felan bulamadın yoğurt sür olmadi güneşlenme😂😂 0 0 Yorumla
itstoosadforme Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl simple ♡♡ bir kaç aydır yüz temizleme jelini kullanıyorum ve çok memnunum 0 0 Yorumla
Ömeraltmışbir Takip Et Xper 6 Yaş: 43 +1 yıl Ten rengi güneş kremi iyi oluyor yalnız cilt güzel yese daha güzel olur 0 0 Yorumla
DenizAkdeniz10 Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Güzel bir bence olmuş teşekkürler benim favorim nemlendirici krem ve yüz temizleme jeli✌🏻 0 0 Yorumla
SevdaaÇölü Takip Et Xper 5 Yaş: 38 +1 yıl Cilt bakımı çok önemli. Bunun için doğru ürünler kullanmalıyız 0 1 Yorumla TakımElbiseliii +1 yıl Kesinlikle Yorumla
mwrak Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Güneş kremi olmadan aslaaaaaa dışarı çıkmam geleceğe yatırım yüzümdeki leke oluşumların önlemek için 0 0 Yorumla
0BARBIE0 Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Simple çok teşekkürler böyle tavsiyeler verdiğiniz için çok güzeller 0 0 Yorumla
chanisko Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl gerçekten de en önemlisi güneşten korunmak... SPF 50 nin altına inmeyin sakın!! 0 0 Yorumla
kacey224 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Cildime hiçbir şey kullanmadan sadece yıkamanın daha iyi geldiğini fark ettim ben 0 0 Yorumla
muffinquenn Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Güneşe alerjisi olan cildim için en iyi olanları denemek isterim 0 0 Yorumla
juolhi Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl miceller yerine makyaj sabitleyici spreyle işi bitirsek gerilmemize gerek kalmaz :) 0 0 Yorumla
Toykuşuyavrsu Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Cildime pek bir şey dokundurmamamya özen gösteriyorum hassas benlm cildim 0 0 Yorumla
Zeymav Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Simple mini ferahlatıcı yüz temizleme jeli favorim yüzüm oakadar ferahlıyorki yeni doğmuş gibi 👍❤️ 0 0 Yorumla
Fenileilim Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl şimdi cildimizin daha çok bakıma ve korumaya ihtiyacı var. 0 0 Yorumla
Britney1_ Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl simple urunlerini hic kullanmadim ama merak ediyorum dogrusu nasil acaba? 0 0 Yorumla
Mmmarius Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Böyle seyahat boy ürünler her zaman çok kullanışlı olmuştur. Güzel düşünce 🎃 0 0 Yorumla
Afedersinumut Takip Et Xper 3 Yaş: 35 +1 yıl en önemlisi güneşte kalmamak. malum hava kirliliği yüzünden ışınlar çok tehlikeli olabiliyor 0 0 Yorumla
X-Testers Takip Et Xper 6 Yaş: 32 +1 yıl Benim sadece aşırı terleme sorunu oluyor oda sadece denizden çıkınca 0 0 Yorumla
snowice Takip Et Xper 5 Yaş: 42 +1 yıl Her gün ılık duş.. ohhh miss 1 1 Yorumla Kraliçesiz +1 yıl Aynen 😊👍 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
357Cevap
Çok tatlılar. Daha geçen Gratisteydim. Ama almadım😂
Simpleyi kullanmadım ama kullanmayı düşünüyorum teşekkürler
Woah bu kadar çeşidi olduğunu bilmiyordum minilerde çıkmış çok sevindim ilk fırsatta deneteceğim
Nemlendirici ve güneş kremi benim için sürekli gerekiyor
Nemlendirici ve güneş kremi benim için sürekli gerekiyor
Nemlendirici krem olmazsa olmaz yani tatil yapacaksan götüreceksin
Cildime sonderece iyi bakarim ne gerekiyorsa yani cilt bakimi yaptiririm
ayda bir yüzümü sabunla yıkarım yeter de artar bile
Simple miniler cok mantıklı kullanım alanları güzel
Vallaha bu meslekte karantinaya aldigimiz koylerde sicakta karariyoruz 😀
Güneş kremi ve bakım şart öneriler için teşekürler.
Güneş kremi ve bakım şart öneriler için teşekürler.
Harika dostum var benim yok ama insan sevdiğini kıskanır
Güneş kremini besleyici yağını sür piliç gibi kızarmamaya öğlen güneşin de oturmamaya çalış yeterli
Nemlendirici krem kullaniyoruz iste daha fazla bir sey beklenmemeli bizden 😂
Emeğinize sağlık..👏👏👏
Yenilerini bekliyoruz..
Nemlendirici, güneş kremi. Sanırım en önemli başlıca kriterler.
Bu öneriler çok iyiydi özellikle güneş lekeleriyle başım dertde güneş kremsiz gezemiyorum
cildimi her zaman bakımlı parlak ve temiz tutmaya çalışıyorum
Güneş kremi sanırım bir de terlemek sorun oluyor bence
sonra kendi kendime dedim ki iyiki erkeğim. sabah yüzümü yıkar çıkarım evden
bir çok güneş kremi denedim bazıları işe yaramıyor maalesef :(
Güneş kremleri cok iyi ama işe yarayanı bulmak lazımm
Yaz ayları için özellikle hassas ciltler için on numara öneriler
Nemlendirici krem kullanmak gerçekten çok. ise yarıyor
İyi bir yüz iyi bir motivasyon demektir kendini şımartmayı unutma
Cildime bakım yapmaya çalışıyorum ama devam ettiremiyorum taktik verecek var mı?
Yaz aylarında ayrıca bir özen istiyor cilt bakımı ya...
Güzel olmuş ama tabi herkesin cilt yapısı ve tercihi farklı :)
Bu konuda hiç bir fikrim yok öneriye ihtiyacım var
Maskenin yaptığı izler için bir cozumunuz var mı mahvetti bizi burun kulak gitti 🥺
Evden çıkmıyoruz ki reis cildim yeterince korunuyordur bence
yazın sadece yüzüme güneş kremi kullanıyorum. Beyaz tenli olduğum için cildim çok hassas
güzel öneriler ben şahsen sıcaklarda evden çıkmıyorum
Güneş koruyucumu hiç ayırmam yanımdan.
Makyaj yapmıyorum. Cildim temiz aloevera kullanıyorum ve gümüş suyu
Yüzümü temizlediğim zaman yeniden doğmuş gibi oluyorum.
Kesinlikle doğal içerikli olması hoşuma gidiyor. Dezenfektanların tahriş etkisi azalıyor
Nemlendirici kış yaz kullanırım güneş kremide öyle.
Cilt bakımı 🤔 yüz yıkama jeli ve arada bir maske bu kadar
Cilt lekeleri cok moral bozucu. Merak ediyorum acaba 30-40 yil oncede varmiydi bu dertler.
krem felan bulamadın yoğurt sür olmadi güneşlenme😂😂
simple ♡♡ bir kaç aydır yüz temizleme jelini kullanıyorum ve çok memnunum
Ten rengi güneş kremi iyi oluyor yalnız cilt güzel yese daha güzel olur
Güzel bir bence olmuş teşekkürler benim favorim nemlendirici krem ve yüz temizleme jeli✌🏻
Cilt bakımı çok önemli. Bunun için doğru ürünler kullanmalıyız
Kesinlikle
Güneş kremi olmadan aslaaaaaa dışarı çıkmam geleceğe yatırım yüzümdeki leke oluşumların önlemek için
Simple çok teşekkürler böyle tavsiyeler verdiğiniz için çok güzeller
gerçekten de en önemlisi güneşten korunmak... SPF 50 nin altına inmeyin sakın!!
Cildime hiçbir şey kullanmadan sadece yıkamanın daha iyi geldiğini fark ettim ben
Güneşe alerjisi olan cildim için en iyi olanları denemek isterim
miceller yerine makyaj sabitleyici spreyle işi bitirsek gerilmemize gerek kalmaz :)
Cildime pek bir şey dokundurmamamya özen gösteriyorum hassas benlm cildim
Simple mini ferahlatıcı yüz temizleme jeli favorim yüzüm oakadar ferahlıyorki yeni doğmuş gibi 👍❤️
şimdi cildimizin daha çok bakıma ve korumaya ihtiyacı var.
simple urunlerini hic kullanmadim ama merak ediyorum dogrusu nasil acaba?
Böyle seyahat boy ürünler her zaman çok kullanışlı olmuştur. Güzel düşünce 🎃
en önemlisi güneşte kalmamak. malum hava kirliliği yüzünden ışınlar çok tehlikeli olabiliyor
Benim sadece aşırı terleme sorunu oluyor oda sadece denizden çıkınca
Her gün ılık duş.. ohhh miss
Aynen 😊👍