Yaz geldi, şimdi cildimizin daha çok bakıma ve korumaya ihtiyacı var! ☀️ Cildini yaza hazırlamanın e
Güzellik & Bakım Yaz Aylarında Cildini En İyi Şekilde Koruyabilmen ve Bakım Yapabilmen İçin 6 Öneri (Sayfa 4) Simple Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1418 Yaz Aylarında Cildini En İyi Şekilde Koruyabilmen ve Bakım Yapabilmen İçin 6 Öneri Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 32 kişi beğendi
birazprensesamadeğil Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Ferahlatıcı yüz temizleme jeline okeyim 1 0 Yorumla
evli34istanbul Takip Et Xper 7 Yaş: 39 +1 yıl Nemlendirici krem ve güneş kremim olmazsa olmaz 0 0 Yorumla
Liyaikra Takip Et Bilge Yaş: 30 +1 yıl Nemlendirici krem ve güneş kremi her zaman yanımda 0 0 Yorumla
KompleksfemiNa Takip Et Xper 6 Yaş: 110 +1 yıl Cilt bakımı çok önemli, denemek gerekiyor. 0 0 Yorumla
dertlikiz18 Takip Et Bilge Yaş: 24 +1 yıl Tavsiyeler icin teşekkürler denemeye calisacagim 0 0 Yorumla
kitapsevenlerevi Takip Et Xper 6 Yaş: 31 +1 yıl Güzel paylaşım ama ben sadece su kullanıyorum 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
357Cevap
çok yararlı olmuş bide saç için yapsanız
Teşekkürler işe yarar şeyler
Ferahlatıcı yüz temizleme jeline okeyim
Güneş kremi ve miceller su
Denemedim bu ürünü daha önce ama denicem ❤️
Çok güzel öneriler hemen deneyeceğim
Nemlendirici şart, yoksa cilt kurur.
Cildimiz çok önemli teşekkür ederiz
erkek olarak çok ihtiyaç duymuyorum
Zaten bildiğimiz şeyler, yinede thanks KS
çok faydalı bir paylaşım olmuş
Hiç bir bakım yapmıyorum cildine
Kuruluk için nemlendirici kullanıyorum
Güneş kremi olmazsa olmaz
Scrub ve güneş kremi olmazsa olmaz kesinlikle
Aloe veradan başkasına sıfır inancım var
fazla güneşe çıkmamak en mantıklısı
İyiymiş. Hayırlı işler :)
Nemlendirici krem ve güneş kremim olmazsa olmaz
Nemlendirici krem ve güneş kremi her zaman yanımda
Bilgiler çok faydali teşekkürler
Yüz yıkamak kadar güzel bakım var mı 😂
Nemlendirici kesinlikle yaz ve kış şart
Pahalı mıdır acaba ama alırım belki güzelmiş
Güneş kremi olmazsa olmaz
Cilt bakımı çok önemli, denemek gerekiyor.
Sadece güneş kremi kullanıyorum.
yüz jeli gerçekten çok iyi geliyor.
Daha çok kadınlar için güzel olmuş
Güneş kremisiz hic bir yere gitmemm
Güneş benide mahvetti karardırm
Çok sağolun bu bilgileri verdiginiz için
Güneş Kerim'i olmazsa olmaz bence
Öneriler çok güzel...👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Teşekkürler iyi ki varsınız
Tavsiyeler icin teşekkürler denemeye calisacagim
Simple ile bol bol cilt bakımı tabiki
Emeğinize sağlık gerçekten yararlı
mükemmel olabilir yani çok süper tercihler.
Cilt bakimi önemli yaz kış yapmalı
bunlar için çok fazla ürün var iyi ki
Yapacağım çok teşekkürler
nemlendirici ve güneş kremi muhteşem ikilidir
çok güzel bir paylaşım olmuş
Tüm önerilerinize uyuyorum, simple :)
Güzel paylaşım ama ben sadece su kullanıyorum
Güzel olmuş. Elinize sağlık.
Micellar suyunu bir ben bilmiyorum heralde.
Keşke çoğu insan bunları uygulasa
Güneş kremi olmazsa olmaz 💫
Sağlıklı ve güzel öneriler için teşekkürler
Güneş kremi ve nemlendirici krem olmazsa olmazım.
En iyi bakım doğal saf sabundur benim için.
Cilt bakımı önemli tabi dikkat etmek lazım
Güzel, teşekkür ederim emeğine sağlık.
güzel paylasım teşekkürler
Cildi korumak önemli herkes için.
Faydalı bilgiler. Herkesin işine yarar
Güneş koruyucu dünyanın en gerekli ürünğ
Nemlendirici bile korur bence