Sonbaharın gelişiyle havalar soğudukça soğudu. 🍂 🍃 Soğuklarla birlikte ciltler de kurumaya başladı
Güzellik & Bakım Kuru Cilt Sahiplerinin Soğuyan Havalarla Mücadelesini Ortaya Koyan 6 Durum (Sayfa 6) Simple Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2628 Kuru Cilt Sahiplerinin Soğuyan Havalarla Mücadelesini Ortaya Koyan 6 Durum Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 54 kişi beğendi
__VEGA__ Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl kış gelince ne yaparsam yapayım ellerim kuruyor hiç bir krem vs. fayda etmedi 0 0 Yorumla
Seldacanlı Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Nefret edici bir durum nemlendiricilerle destek alınabilir 0 0 Yorumla
hilal201 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Özellikle duştan çıktıktan sonra krem sürmez isem felaket oluyo 0 0 Yorumla
1simsiyahadam1 Takip Et Xper 2 Yaş: 39 +1 yıl Ben çok çektim sonunda kurtuldum. Seboraik Dermatid vardı 0 0 Yorumla
___Queen Takip Et Xper 1 Yaş: 23 +1 yıl Yararlı bir yazı olmuş teşekkürler emeğinize sağlık 0 0 Yorumla
turkkahvesiiiiii Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Kuru cilt daha güzel bence yağlı olmaması için uğraşıyorum 😎 0 0 Yorumla
Lucyester Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Duştan hemen sonra krem sürmek inanılmaz etkili ben öyle yapıyorum 0 0 Yorumla
Ravzaeslem Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Benim ellerim cok kuruyor sürekli krem kullanmam gerekiyor 0 0 Yorumla
yoonaraa Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Cildim kuru değil ama daha güzel hissetmek için maske yapıyorum arada 0 0 Yorumla
polen03 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Cildim kuru degil cok şükür ama ara ara demlendirici maske yapıyorum 0 0 Yorumla
emirbeyiniz Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Ellerimi yumruk yapamıyorum kış kendini göstermeden ben bittim 0 0 Yorumla
Platonunmavisi Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Cildim çok kuru değil. Ama Ankara ayazından ötürü nemlendirici şart oluyor. 0 0 Yorumla
HerSoruyuBilenAdam Takip Et Xper 4 Yaş: 103 +1 yıl Cildim cok kuru değil, yine de nemlendirmeyi yapmam gerk 0 0 Yorumla
jiehi Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Cildim cok kuru değil, yine de nemlendirmeyi aksatmiyorum. 0 0 Yorumla
MerkürKedisiiiii Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Benim yüzğmde baya sivilceler çıkmaya başladı y normalde hiç çıkmaz 0 7 Yorumla Melisadoğan_ +1 yıl Benimde öyle yüzüm mahvoldu :(( Yorumla MerkürKedisiiiii +1 yıl Hiç sorma ya nedir bu derdimiz ☺️ Yorumla Melisadoğan_ +1 yıl Kurtulamıyoruz da 😂kaç defa hastaneye gittim türlü türlü ilaçlar kullandım daha kötü oldu Yorumla 4 yorumu gör MerkürKedisiiiii +1 yıl Bnmde eşim 6 aylığına şehir dılına gitti iş için Yorumla MerkürKedisiiiii +1 yıl O gelmeden biraz kilo vereyim güzeleşeyim istiyorm Yorumla Melisadoğan_ +1 yıl Hmmm. Inşallah bu dertlerimizden kurtulur çok güzel oluruz😁 Yorumla MerkürKedisiiiii +1 yıl İnşallah bende umuyorum Yorumla
Mevsimdenkıs Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Nemlendirmessem cildimHemen kırıyorSimple denemek lazm 0 0 Yorumla
melisisss Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Cildim kuru değil ama yinede nemlendirici kullanıyorum 0 0 Yorumla
Sgdudhrjxbrizbgh Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Cildim çok fazla yagli ve ben bundan aşırı rahatsız oluyorum 0 0 Yorumla
nonstop_acimadan Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl özellikle ellerim çok kuruyor, çatlıyor. bunda soğuk kadar fazla yıkıyor olmanın da etkisi var. 0 0 Yorumla
Meltembbo Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Simple nemlendirici konusunda kendini kanıtlamış bir marka 0 0 Yorumla
1yeniüye1234 Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Elinize. Sağlık. Nemlendirici kremler iyi ama hangisi bilmem 0 0 Yorumla
selin0600 Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl Ay şu anda mükemmel bir cildim olduğu için bir kez daha şükrettim 0 0 Yorumla
elifsu237 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl cildim aşırı kuru bol nemlendiriciler aşırı işime yarıyor 0 0 Yorumla
serhad05 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl valla krem vazelin ve birazda limon karısımı bire bir 0 0 Yorumla
demirkesen124578 Takip Et Xper 1 Yaş: 36 +1 yıl Güzel bi çalışma olmuş çok teşekkürler devamını bekliyorum 0 0 Yorumla
ɢɛʟiռƈiӄ Takip Et Xper 1 Yaş: 41 +1 yıl Soğukh ava çok etkiliyor cildi özellikle duş sonrası nem kaybı oluyor. 0 0 Yorumla
Bukkub Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl Cildim kuru olunca makyajımda hiç iyi durmuyor bu yüzden nemlendirmek önemli 0 0 Yorumla
buteyra Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl herşey iyi güzel de bazı ürünler yüzde tüylenmeye sebep oluyor o nasıl olacak 0 0 Yorumla
imerand Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Cildim kuru değil ama hiçbir cildi nemsiz bırakmamak gerekiyor 0 0 Yorumla
AlbertAşktayn Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Yani cilt her insan için önemli faydalı şeyler iyi olur 0 0 Yorumla
miko_mm Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Benimki yağlı kurutmak için uğraşıyorum focösşxpxçsşxçşxplx 0 0 Yorumla
imonicam Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Kuru degil ama kisin cok fazla kuruyabilir malim soguk havadan 0 0 Yorumla
Kafatasım Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Sürekli yanında vazelin taşıyan arkadaşım biliyorum zor bi durumm :( 0 0 Yorumla
KalbeDeğenİnsan Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Bu soğuklarda dikkat etmek lazım özellikle Ankaranın soğuğuna 0 0 Yorumla
ComolBey Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Bende bu tür durumlara karşın bazı ürünler kullanıyorum 0 0 Yorumla
lovesblack Takip Et Xper 3 Yaş: 33 +1 yıl Ben degişik kremler kullanıyorum bunları da okudum sagol 0 0 Yorumla
İsimsizlikişimiz Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Kuru ciltler ruzgarda ve sogukta catliyor ve bu aşirı kötü bir durum 0 0 Yorumla
RehaSrdr Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl Yaz başında ilk denize gitmemden sonra hep aynı sorunla karşılaşıyorum 0 0 Yorumla
Kucukahmet Takip Et Yoda Yaş: 35 +1 yıl Benim çildim. kuru soğuta cok hassa oluyo paylaşım. icin teşekürler 0 0 Yorumla
cemkutri Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Kuru geçen zamanlarda iyi bir nemlendirici şart oluyor. Benim dudaklarım hemen belli eder. 0 0 Yorumla
kanya Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Beğendim çok güzel olmuş elinize sağlık 1 1 Yorumla Professional58 +1 yıl Sana mesaj atamıyorummm :( Yorumla
balhatunn Takip Et Guru Yaş: 24 +1 yıl mükemmel bir marka cildinim nem dengesini sagliyor 1 0 Yorumla
Sw33tSm00thi3 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Kuru cilt iğrenç bir şey nemlendirici gerekiyor 0 0 Yorumla
BulgariaBoy Takip Et Guru Yaş: 26 +1 yıl Benim genelde kuru çild var ama bir çözüm bulmadım 0 0 Yorumla
mağaradakivampirr10 Takip Et Xper 7 Yaş: 24 +1 yıl Kış aylarında nemlendiriciye çok ihtiyaç duyarım 0 0 Yorumla
kokulukitaplar Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Iyıkı yaglı cıltlıyım ya kuru cilt kesinlikle zor 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
468Cevap
kış gelince ne yaparsam yapayım ellerim kuruyor hiç bir krem vs. fayda etmedi
Nefret edici bir durum nemlendiricilerle destek alınabilir
Özellikle duştan çıktıktan sonra krem sürmez isem felaket oluyo
Ben çok çektim sonunda kurtuldum. Seboraik Dermatid vardı
Yararlı bir yazı olmuş teşekkürler emeğinize sağlık
Kuru cilt daha güzel bence yağlı olmaması için uğraşıyorum 😎
Duştan hemen sonra krem sürmek inanılmaz etkili ben öyle yapıyorum
Benim ellerim cok kuruyor sürekli krem kullanmam gerekiyor
Cildim kuru değil ama daha güzel hissetmek için maske yapıyorum arada
Cildim kuru degil cok şükür ama ara ara demlendirici maske yapıyorum
Ellerimi yumruk yapamıyorum kış kendini göstermeden ben bittim
Cildim çok kuru değil. Ama Ankara ayazından ötürü nemlendirici şart oluyor.
Cildim cok kuru değil, yine de nemlendirmeyi yapmam gerk
Cildim cok kuru değil, yine de nemlendirmeyi aksatmiyorum.
Benim yüzğmde baya sivilceler çıkmaya başladı y normalde hiç çıkmaz
Benimde öyle yüzüm mahvoldu :((
Hiç sorma ya nedir bu derdimiz ☺️
Kurtulamıyoruz da 😂kaç defa hastaneye gittim türlü türlü ilaçlar kullandım daha kötü oldu
Bnmde eşim 6 aylığına şehir dılına gitti iş için
O gelmeden biraz kilo vereyim güzeleşeyim istiyorm
Hmmm. Inşallah bu dertlerimizden kurtulur çok güzel oluruz😁
İnşallah bende umuyorum
Nemlendirmessem cildim
Hemen kırıyor
Simple denemek lazm
Cildim kuru değil ama yinede nemlendirici kullanıyorum
Cildim çok fazla yagli ve ben bundan aşırı rahatsız oluyorum
özellikle ellerim çok kuruyor, çatlıyor. bunda soğuk kadar fazla yıkıyor olmanın da etkisi var.
Simple nemlendirici konusunda kendini kanıtlamış bir marka
Elinize. Sağlık. Nemlendirici kremler iyi ama hangisi bilmem
Ay şu anda mükemmel bir cildim olduğu için bir kez daha şükrettim
cildim aşırı kuru bol nemlendiriciler aşırı işime yarıyor
valla krem vazelin ve birazda limon karısımı bire bir
Güzel bi çalışma olmuş çok teşekkürler devamını bekliyorum
Soğukh ava çok etkiliyor cildi özellikle duş sonrası nem kaybı oluyor.
Cildim kuru olunca makyajımda hiç iyi durmuyor bu yüzden nemlendirmek önemli
herşey iyi güzel de bazı ürünler yüzde tüylenmeye sebep oluyor o nasıl olacak
Cildim kuru değil ama hiçbir cildi nemsiz bırakmamak gerekiyor
Yani cilt her insan için önemli faydalı şeyler iyi olur
Benimki yağlı kurutmak için uğraşıyorum focösşxpxçsşxçşxplx
Kuru degil ama kisin cok fazla kuruyabilir malim soguk havadan
Sürekli yanında vazelin taşıyan arkadaşım biliyorum zor bi durumm :(
Bu soğuklarda dikkat etmek lazım özellikle Ankaranın soğuğuna
Bende bu tür durumlara karşın bazı ürünler kullanıyorum
Ben degişik kremler kullanıyorum bunları da okudum sagol
Kuru ciltler ruzgarda ve sogukta catliyor ve bu aşirı kötü bir durum
Yaz başında ilk denize gitmemden sonra hep aynı sorunla karşılaşıyorum
Benim çildim. kuru soğuta cok hassa oluyo paylaşım. icin teşekürler
Kuru geçen zamanlarda iyi bir nemlendirici şart oluyor. Benim dudaklarım hemen belli eder.
Su içmekte önemli teşekkürler.
Bence bol bol su içilse daha iyi kimyasallardan
Cildimi düzenli temizleyip nemlendiriyorum
Beğendim çok güzel olmuş elinize sağlık
Sana mesaj atamıyorummm :(
mükemmel bir marka cildinim nem dengesini sagliyor
🥳🥳teşekkürler bilgi için
Tavsiyeler için teşekkürler
Ankara ayazı çatır çatır kurutuyor
Çok faydalı içerik olmuş teşekkürler
Güzel bir paylaşım olmuş tebrikler :))
tesekkurler simple bu makale için
En iyi giysimiz cildimiz.
Ona iyi bakmak önemli
Kuru cilt iğrenç bir şey nemlendirici gerekiyor
Bol bol su içmek lazım diye düşünüyorum
Benim genelde kuru çild var ama bir çözüm bulmadım
Nemlendirici hayatımdaki olmazsa olmazlardan
Kış aylarında nemlendiriciye çok ihtiyaç duyarım
Kışın herkes az çok yaşıyor bunu
Aleo Vera sürmek iyi gelebilir
Iyıkı yaglı cıltlıyım ya kuru cilt kesinlikle zor