Umarım sahipsiz ve sahipli hayvanlar arasındaki ayrım kalkar. Belediyeler hayvanı alınca geri vermiyor, sahipleneceksen önce sahiplen veterinere götür, biz bakarsak sana vermeyiz diyor ve bilgide vermiyor hayvanı kendilerine teslim edince :(
Hayvanlara karşı merhametli ve Iyi kalpli olmamız lazım onlar ALLAHIN sessiz kullarıdır biz onlara merhamet esersek ALLAH da bize eder diye düşünüyorum
Olum bizim ülkede olmaz insan değillerki bizim ülkedekiler insanları öldürmesinler diye yasalar var engel oluyor mu hayır hayvana yapılana hiç olmaz bunu görmek gerek artık
En az insanlar kadar kıymetli olan dostlarımız için şiddet karıştı bir yasa olsun. Caydırıcılığı yüksek cezalar istiyoruz. Hayvanlara işkence yapamasın kimse
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Benceler > Hayvanseverler Buraya! 5199 sayılı Hayvanları Koruma Yasası’nda Yapılması Önerilen Düzenlemeler Hakkında Bilinmesi Gerekenler
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
298Cevap
Sonuçta can ve savunmasız dilsizler hayvanlara eziyet eden inasana çok rahat yapar
hayvanlar insanlardan daha iyi bir dost!!! onları sevin...
Onlar Allahın dilsiz varlıkları, herkes merhametli olmalı
Onlara birer can olarak baktığımız sürece dünya o zaman daha da yaşanır hale gelecek.
hayvanlar gözümde çoğu insandan kat kat daha değerli harika dostlar
Hayvan sevmeyen kendini sevemez. Kendini sevmeyen sevgiden mi haberdar olacak😐😒
Dilsiz kullar hak ettiği değeri görmeli hak etmediği zulümü değil
#iyikalpliol 💖 hayvan sever olalım onları koruyalım
Sonunda getirdiler bu yasayı. Çok iyi olmuş çok faydalı
hayvanlarda bizim gibi bu dünyanın bir parçası
saygılı olalım
Şu hayvanlara ve çevreye zarar verenlere müebbet verin kafi
Hastalıklı, ruhsal bozukluk yaşayan tipte insanlar canlılardan uzak durması lazım zaten.
Katılıyorum hayvanları koruyalım bir kap su ve mama koyalım iyikalpli olalım.
Oh be sonunda bu canlılar için de birileri birşeyler yapıyor
Umarım yararlı olur ama insanları değiştirmek lâzım bence
Hayvan, allahın dilsiz kuludur, insan gibi davranin onlara
Hayvanlar bizim en yakın dostumuzdur hatta çoğu insandan daha vefalı ve yararlıdırlar
Her hayvan değerlidir ve nefes almak onların da hakkı
hayvan seviilmezmi hayvanlar candir
Simpleyı arkadaşlarımda kullanıyor gayet güzel ürün.
Simple tercih ettiğim için müthiş mutlu oluyorum...
O kadar haklısınız ki... Bunlar kesinlikle olmalı. #İyiKalpliOl Dünya
Hayvanlar sessiz canlılardır. Onlara merhametli davranmalıyız
Onlara mal değil can gözüyle bakılmalı #iyikalpliol
En büyük hayalim bir kopegimin olmadı İnsaAllh olur 💙
Canım dostlarım benim. Onlar alınıp satılası değil, koyuna alıp sarılası olmali
Çok güzel ve ince yerlere değinilmiş umarım eğitici olmuştur
Hayvana merhamet etmeyen insanlardan nefret ediyorum.
Hayvanlar candır. Bu konuda duyarsız olmamak gerekir
Şu hayvanlara işkence eden şerefsiz insanlar üzerinde şu aşılar denenmeli.
Şu yasaların çoktan gelmesi gerekirdi ama geç olsun güç olmasın bunlar olması gereken şeyler :)
Sonunda ya sonunda onlarinda cani oldugunh anladilar
Tez zamanda yürürlüğe girmesi ve uygulanması ümidiyle 🙏
bende bir hayvan istiyorum yaaa akita inuuu yok mu bana verecek
Hayvanlara zulmeden eziyet eden insanlıktan nasibini almamış kişiler en ağır cezalara çarptırılsın..
Çok güzel bir yazı olmuş, kesinlikle destekliyorum.
Bence okullarda hayvan sevgisiyle ilgili böl olmalı
Yasalar insanları koruyamıyor hayvanları mı koruyacak canilerin elinden
sokakta hayvanları sürükleyenler için bir caydırıcılığı olur umarım...
Hadi #IyiKalpli ol ve dünyayı iyilikle kucakla 🖤
Teşekkürler
nolursa olsun hayvanlari dogao ortamlarjndan koparmamak lazim bence
Umarım daha merhametli olunur her hayvana karşı ve cezai yaptırımlar daha caydırıcı olur
Hayvanlarda bir can ve bu onların da hakkı çok haklısınız
Yasa sart ama once insanlik insan olan canliya deger verir
Yaratılanı severiz yaradan dan ötürü
Hocam yasadan önce insanlar sevmeli bence ilk bunu öğretmeliyiz.
Hayvanlara zarar veren caniler ağır cezalandırılmalı onların da canı değerli
Hayvvanlara zarar verenleri kendi ellerimle cezalandırmaya çok isterdim😏 çok güzel olmuş 👍
Simple ne güzel düşünmüş hazırlamış bu benceyi iyikalpli simple.
umarım yapılması gereken her şey yapılır artık hiç bir canlının zarar görmesini istemiyorum
Ya o kadar güzel olmuş ki. Sonunda üzülmeyeceğiz hayvanlara 💙
Umarım sahipsiz ve sahipli hayvanlar arasındaki ayrım kalkar. Belediyeler hayvanı alınca geri vermiyor, sahipleneceksen önce sahiplen veterinere götür, biz bakarsak sana vermeyiz diyor ve bilgide vermiyor hayvanı kendilerine teslim edince :(
Hayvanlara ve doğaya mutlaka iyi davranın yoksa karşılığı misliyle olur.
ama gel gelelim hayvanlar sahiplendirilir derler ama satarlar
Olması gereken şeylerin olmasını görmek sevindirici
Iyi olmuş bence hayvanlara yapılan işkenceler aynısını hayvana işkence yapana yapacaksın
Umarım güzel bir yasa olur artık bu eziyetler cezasız kalmamalı
Hayvanlar candır cansız varlıklar gibi davranmayalım.
Hayvanlara karşı merhametli ve Iyi kalpli olmamız lazım onlar ALLAHIN sessiz kullarıdır biz onlara merhamet esersek ALLAH da bize eder diye düşünüyorum
Olum bizim ülkede olmaz insan değillerki bizim ülkedekiler insanları öldürmesinler diye yasalar var engel oluyor mu hayır hayvana yapılana hiç olmaz bunu görmek gerek artık
En az insanlar kadar kıymetli olan dostlarımız için şiddet karıştı bir yasa olsun. Caydırıcılığı yüksek cezalar istiyoruz. Hayvanlara işkence yapamasın kimse