Bunları biz biliyoruz da hapis olmasa keyif için hayvan öldüren insanlar paraya kıyıp yine yaparlar. Hapis olmalı. Çünkü böyle insanların ilerde insana da yapma potansiyeli vardır...
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Benceler > Hayvanseverler Buraya! 5199 sayılı Hayvanları Koruma Yasası’nda Yapılması Önerilen Düzenlemeler Hakkında Bilinmesi Gerekenler
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
298Cevap
Bunları biz biliyoruz da hapis olmasa keyif için hayvan öldüren insanlar paraya kıyıp yine yaparlar. Hapis olmalı. Çünkü böyle insanların ilerde insana da yapma potansiyeli vardır...
Hayvanlari sevmeyen, insanda sevmiyordur. Onlar bize Allah'ın emaneti lutfen onlara sahip çıkalım
Hayvan hakları konusunda gelişmiş bir toplum yolunda atılması gereken ziyadesiyle önemli bir adım.
Hayvanlari korumak gerek dovmemek yakmamak gerek ben korkarim hayvandan ama asla zarar vermem
Hayvanlar dilsiz varlıklar diye kimsenin şiddet ya da zorbalık yapma hakkı yoktur.
Hayvanlara eziyet edenleri görünce onlara acıyorum çünkü kendilerinin nasil bir azap geliceklerinden haberleri yok
Hayvanlari koruma gununde hayvanlara ates eden ve bir sokak kopegini kafasindan vuran serefsizler var bu ulkede
O kadar haklısınız ki... Bunlar kesinlikle olmalı. #İyiKalpliOl Dünya ❤️
Hayvanlari cok seviyorum. olmazsa bizde olmayalim onlarla hersey guzel
İnsana karşı işlenen suçlara verilen ceza ne ki hayvanlara eziyet edene verilecek ceza ne olsun?
Hayvanlara zarar veren insanların Allah' belasını versin
Haklarını savunamayan canlılar için bunu onların adına yapmak hepimizin üzerine düşen bir sorumluluktur.
Hepsi o kadar iyi maddeler ki... Özellikle hayvanlar mal değil candır maddesi daha baştan ağırlığını koyuyor
Hayvanları cansız varlık olarak algılayan beyinsizlerin öğrenmesi gereken birşey var. Onlar mal değil Candır
kesinlikle şiddet engellenmeli ve hapis cezası gelmeli hayana karşı suçlar mala karşı suçlar gibi olamamlı
Geçenlerde bir araba ineğe vurmuştu çok üzüldüm ya, dikkat edilmesi gerek ve cezasını çekecek olanlar cezasini çekmeli
Hayvanlara eziyet edenler ağır ceza almalı; evcil hayvanlarını sokağa bırakanlar da. Ayrıca, köpeksiz sokaklar istiyorum; tehlike giderek büyüyor.
2 kedi ve 4 köpek bakıyoruz hiçbirini biz almadık kendileri geldiler. Hayvanlar bizden yalnızca biraz yemek ve sevgi istiyor onları incitmeyelim :)
Hepimiz bu konuda dikkat etmeliyiz hayvanlar sessiz kullar kim eziyet ederse 10 katını yaşar inşallah
Devlet tarafından herkesin kapısının önüne veya yol kenarlarına köpek kulübesi yaptırıp düzenli olarak mama ve su takviyesi yapılması iyi olurdu
Hayvan öldürmenin cezası insan öldürmekle eşit sayılmalı. Hayvanlara mal gözüyle bakılmasına tahammül edemiyorum. 😤
Algıda seçicilikmj yoksa artan şiddetmi bilmiyorum fakat caydırıcı cezalar ve bilinçlendirme politikalarina ihtiyaç oldugu kesin
Hayvanları koruma yasası hemen yürürlüğe geçmeli #iyikalpliol
Hayvanlar bizim dilsiz canlilarimiz onlari korumamiz gerek❤️
Hayvanları korumak gerek hayvanları sevmeyen insan da sevemez bence
hayvana şiddete hayır diye koca bir makale yazsak bile bazı insanların kafasına sokamıyoruz
hasta ruhlu insanlar uzak durun masum canlilardannn
Hayvanlar olmasaydı bu kadar mutlu olmazdım. Onlar bir can ve onları koruyalım. Onları sevelim.
Onlar dünyanın en sessiz canlıları sahip çıkmak lazım
Çok güzel düşünülmüş hayvanlara kalkan elleri kırılsın. Duygusuz caniler
Hayvan hakları korunmalı sevilmese bile saygı gösterilmeli
Hayvanların insanlardan daha çok değerli olduğunu düşünüyorum
hayvanları sevmeyenler insanları da sevmez demişler faydalı bir paylaşım olmuş
Hayvanları sevelim koruyalım elimizden geldiğince yardım edelim
Hayvanlar insanlar kadar özgür ve yaşam hakkına sahiptir. Onları engelleme kendini engelleme.
Hayvan sevmeyen insandan uzak durun hayvanlar candir
Hayvanlar icin harika oldu artik kimse kiyamayacak onlara
Umarım faydası dokunur gerçekten onlar adına üzülüyorum
Olması gerekenlerin geç olması bize mahsus değildir umarım
Türkiye gibi hukuksuz bir ülkede umarım hayvan yasası bir şekilde çıkar.
İnşallah faydası olur, gerçekten onları korumak lazım
her hayvana eşit davranılmalı ister evcil olsun ister sokakta yaşasın
hayvana saygısı olmayanın insana da saygısı yoktur. ne bekliyorsunuz öyle insanlardan
Tesekkur ederim bilgilendirme için güzel bir bence olmuş emeğinize sağlık
Olması gereken de buydu zaten, kendim ve hayvan dostlarım adına çok mutluyum
Çok güzel olmuş. ❤️
'Hayvanlar Allahın sessiz kullarıdır.'
Bu dünyadaki en masum canlılar onlar, kötü muamale görmemeliler
Bir canı korumak için yasalar işe yaramaz merhamet egitimi ve egitim şart
Benim dünya tatlısı bi' kedim var. küçükken sokakta bulmuştum
Hayvanlara ve doğaya mutlaka iyi davranın yoksa karşılığı misliyle olur.
Bir an önce çıkartabilseler keşke şu yasayı, ne kadar zamandır çıkartılmasını bekliyoruz
Hayvanları korumak gerek hayvanları sevmeyen insan da sevemez bence
Yazıyı yazanlardan allah razı olsun çok güzel yazı ellerinize sağlık
Her türlü desteğe hazırız #hayvanlarısevinkoruyun ❤️
Teşekkürler bunları bildiğimiz iyi oldu. Güncel haberler bekliyoruz
Hayvanları korumamız ve hayvanları sevmemiz boynumuzun borcu
şu yasanın bu kadar gecikmiş olması bile bizim ayıbımız.
Yani öyle olsada halen hayvanlar tam korunamıyor maalesef
Geç bile kalındı ülke hanzo dolu bu hayvanlar da can cezalar ağır olmalı
İyi kalpli ol hayvanları koru hayvanları sevelim ve onlara su mama verelim.