Tercih ettiğimiz cilt bakım markasının içinde yaşadığımız dünyaya ve hayvanlara karşı iyi kalpli olm
Güzellik & Bakım Hayvanlara Karşı İyi Kalpli Olalım! İyi Kalpli Bir Cilt Bakım Markasında Bulunması Gereken 5 Özellik (Sayfa 5) Simple Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2923 Hayvanlara Karşı İyi Kalpli Olalım! İyi Kalpli Bir Cilt Bakım Markasında Bulunması Gereken 5 Özellik Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 52 kişi beğendi
TamTakırSoru Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Bu yazınızı okuduktan sonra iyi bir marka olduğunuzu anladım 0 0 Yorumla
Dipleyici Takip Et Xper 2 Yaş: 41 +1 yıl Hayvanları cok severim imkanim olsa her cesitten alirim 0 0 Yorumla
Maraşlım4646 Takip Et Xper 5 Yaş: 44 +1 yıl Onlarda bir can taşıyor. methamet etmeyene merhamet edilmez. 0 0 Yorumla
Birdostgibi Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Yemek artıklarını çöpe atmayıp hayvanlara veren insanlar iyi ki varsınız🙋♂️ 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Gerçekten iyi kalpli olmak için hayvanlara karşı da iyi kalpli olunması gerektiğine inanmalı. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Simple nin ürünlerini severek kullanıyorum hepsi tek kelimeyle harika bayılıyorum ürünlerine 1 numara🤩💜💜 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Bu markayı deneyeceğimHayvankara zarar verilmesini istemiyorum artık. 1 0 Yorumla
mistyprenses_ Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl Simple çok duyarlısın, keşke herkes sen olsa.:) 1 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 626 cevap paylaştı. Tüm özellikler harika :) Bir numara 0 0 Yorumla
Birküçüksincap Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Cilt bakım ürünlerinde simple kullanıcam artık. 0 0 Yorumla
İdealistMühendis Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl Yeri geldiğinde hayvanları da düşünmek lazım 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
410Cevap
Bu yazınızı okuduktan sonra iyi bir marka olduğunuzu anladım
Hayvanları cok severim imkanim olsa her cesitten alirim
Onlarda bir can taşıyor. methamet etmeyene merhamet edilmez.
Yemek artıklarını çöpe atmayıp hayvanlara veren insanlar iyi ki varsınız🙋♂️
Gerçekten iyi kalpli olmak için hayvanlara karşı da iyi kalpli olunması gerektiğine inanmalı.
Simple nin ürünlerini severek kullanıyorum hepsi tek kelimeyle harika bayılıyorum ürünlerine 1 numara🤩💜💜
Simplenin ürünleri harika içim rahat kullanıyorum.
Hayvanlara karşı iyi kalpli olmak gerekir
Hayvanlar uzerinde test edilmemeli
Simple çok iyi cok memnunum :).
Daha once hic kullanmadim
Hayvan testlerine kesinlikle hayır
Bu markayı deneyeceğim
Hayvankara zarar verilmesini istemiyorum artık.
Simple ürünleri çok iyi 🌸
herkes kapısının önğne bir kap beyin bıraks7n6
Simple bu yüzden seviyorum ve kullanıyorum 🥰
Hayvanlar üzerinde yapılan deneylere karşıyım.
teşekkürler faydalı içerik
...
Çok iyi nemlendirici 😊😊
Simple çok duyarlısın, keşke herkes sen olsa.:)
bir numara tercihimsin harikasın
Hayvanlara karşi merhametli olalım
Hayvan sevmeyen insanda sevmez
Tüm özellikler harika :) Bir numara
Hayvanlar hersydn ve herksten onmli..
Simple iyi ki varsın 😊😇
Simple hiç denemedm deneyebilirim
Çok güzel düşünülmüş. Teşekkür ederiz.
Helal olsun guzel bir farkindalik olmus
Teşekkürler bu bilgiler içinnnn
Bravo simple. Gerçekten harika bir içerik.
Güzel paylaşım elinize sağlık.
Harika bilgilerr sağ olun
Kesinlikle katılıyorum. Canımız onlar bizim
Güzel bir farkındalık olmuş.
Bilgiler için teşekkürler 👍
Yazı için teşekkürlerrr 😊😊😊
Hayvanlar üzerinde denenmiş olmaması lazım
Güzel olmuş eline sağlık g
hayvanları koruyalım sevelim
Herkes övmüş yok artık paraben var
Bizim deneyebileceğimiz bir şey değil
Kesinlikle çok güzel bir yazı olmuş.
En önemlisi argan yağııııı
Güzel çalışma devamının gelmesi dileğimle 👍👍
Heybanlar candır uleeee onlara bol bol ekmek doğrayınn
Sahane olmus tebrikler...
İyi bir cilt bakım kremi tavsiye ederim
simple denemedim zamanla ne olur bilemem
Cilt bakım ürünlerinde simple kullanıcam artık.
Yeni öğreniyorum , maymunlarda denendiğini
Bilgilendirme için teşekkürler
Hic dikkat etmemiştim okuyalım cevapları 🤔🤔
Kesinlikle hayvanlar bizim dostumuz
Kediler için kurşun sıkar kurşun yerim
Sevelim. Sevilelim. bu dunya kimseye kalmaz..
emeğinize sağlık... güzel...
Yeri geldiğinde hayvanları da düşünmek lazım
Bence simple daha iyi ilerliyor
önemli bir bilgiydi teşekkürler :d