Tercih ettiğimiz cilt bakım markasının içinde yaşadığımız dünyaya ve hayvanlara karşı iyi kalpli olm
Güzellik & Bakım Hayvanlara Karşı İyi Kalpli Olalım! İyi Kalpli Bir Cilt Bakım Markasında Bulunması Gereken 5 Özellik (Sayfa 6) Simple Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2923 Hayvanlara Karşı İyi Kalpli Olalım! İyi Kalpli Bir Cilt Bakım Markasında Bulunması Gereken 5 Özellik Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 52 kişi beğendi
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Işte bu böyle olması lazım! InsAllah birgün hayvanlar üzerinde kullanlardan son bulacak... 0 0 Yorumla
Yemelikfistik Takip Et Xper 6 Yaş: 26 +1 yıl Onlara saygı duymayan lardan nefret ediyorum 0 0 Yorumla
ÇiikolatalıSüttt Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Hayvanları çok seviyorum yiaa 😇😇bu çok iyi 0 0 Yorumla
ÇanakAnten Takip Et Bilge Yaş: 37 +1 yıl Hiç kullanmadım. Denk de gelmedim 0 1 Yorumla Aykaram006 +1 yıl Ben de kullanmıyorum güzel hanımefendi Yorumla
Sinemατηνσ Takip Et Xper 6 Yaş: 25 +1 yıl hayvanları kendimden çok önemsediğinden beğendim 0 0 Yorumla
dhhsjdhxhskwk Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl Her cilde uymalı yanlış kullanmak istemem tabiki 0 0 Yorumla
DaddyLovesBabygirl Takip Et Xper 6 Yaş: 33 +1 yıl Hayvansal içerikler kesinlikle kullanılmamalı 0 0 Yorumla
sağduyulu1691 Takip Et Guru Yaş: 58 +1 yıl Simple, bence bir numara cilt bakım markası... 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
410Cevap
Dogru Dogru hayvanlar kullanilmamali
Işte bu böyle olması lazım! InsAllah birgün hayvanlar üzerinde kullanlardan son bulacak...
siz harikasınız çok düşünceli bir davranış yaa
Çok güzel paylaşım olmuş sağolun
Vaaay bee ne kadar düşünceli bir markaaa
Simple ilk tercihimiz olacak bu gidişle.
hayvanlarimizi koruyalim sahip cikalim.
Onlara saygı duymayan lardan nefret ediyorum
Ben kendimce koruyup koluyorum
Hayvanları çok seviyorum yiaa 😇😇bu çok iyi
Hayvan Bakımı zor herkes alıyor ama bakmiyo
Cilt vbakim ürünü olması yeterli
hayvan yaglarindan yapilmiyormu
Çok bilgileyici oldu tisekkurler
Hiç kullanmadım. Denk de gelmedim
Ben de kullanmıyorum güzel hanımefendi
Hayvan sevmeyen insan sevemez
Doğal olması iyi ama denemek lazım tabii
Hmm denemek lazım..
Hayvan dostu guzelll
En güzel hayvan sevmek kalben vicdanla sevmektir
Hayvan aşığı bir insan olarak her zaman Simple
Yani iyi bakmak lazım ama kısmen uyan yok
Hayvansal ürünler kullanılmamalı.
hayvanları kendimden çok önemsediğinden beğendim
Cilt bakım şampuanı olması
Simple ilk defa duyuyorum. Ama denerim
Simple sen bir harikasın 😊
Ben aşırı memnunum bu markanın ürünlerinden.
Bu markayı beğeniyorum 👍
Hayvanlara zarar verılmemelıdır
Tespitler ve tavsiyeler guzel emegine saglik
Bilgiler için teşekkürler :)
Nemlendirici yüzü kremine bayıldımm
Her cilde uymalı yanlış kullanmak istemem tabiki
Günümüzdeki insanlar hayvanları rahat bıraksalar keşke 😒
İşte bu yüzden Simple çok iyi ilerliyor 👏🏻
Hayvanlar karşı çok merhametliz
Hayvanlara sevgi dolu olmalı herkes
doğayı koru hayvanları sev 😉😉
Hayvanlarada insanalrada duyarli olalim
Hayvansal pek kullanmam simple çok iyi
hayvanlara zarar gelmesini istemem
Güzel paylaşım eline sağlık
Bence haklidogru bir karar aynen olabilir
Hayvansal içerikler kesinlikle kullanılmamalı
Eline sağlık harika olmuş. Hüzel marka
Valla bilmiyordum😀 teşekkür ederim
Simple, bence bir numara cilt bakım markası...
Evet bende öyle düşünüyorum çok iyi olmuş
Vegan ve hayvansal ürün hariç okey.
Evet hayvanları çok severim
Kullanıp görelim etkilerini
Simple kullanıyorum bu yüzden 😊
Bnce urunler dogal olmali hassaslar icin
Simple ürünlerine güveniyoruz
Dikkat etmek önemli tabiki
Bir kedi dostu olarak sizi takdir ediyorum
Paylaşım için teşekkürler..
İyi kalpli olsa ne yazar olmasa ne
Bu yuzden simple tercihimiz tabii ki..
Malesef tercih etmem cildime herseyi süremem